Citat:
Ursprungligen postat av Troian
De har kollat ett flertal sjöar, har jag för mig, dock inte draggat vad jag vet. Mjörn är för stor att söka igenom hela.
Gerdsken har de sökt igenom, verkar dock inte som att de har draggat där, men med all säkerhet har de gjort det som krävdes, de skulle ju inte skippa att dragga och göra något "som är lite sämre", för att i så fall riskera att missa henne om hon skulle ligga där.
http://www.alingsastidning.se/nyhet_visa.asp?id=2078&sidnamn=ALINGS%C3%85S
Ett flertal sjöar står det ingenting om någonstans, så det är ytterst tveksamt. Endast Gerdsken verkar vara kollad.
Och visst är Mjörn för stor för att kollas igenom överallt, dock tycker jag man kan kolla möjliga platser i mjörn, där det finns någon sorts chans att ta sig ned med bil, långt ifrån hus, utan att behöva bära liket en längre bit. Finns ju inte direkt oräkneliga så ödsliga platser dit man tar sig med bil. Har pojkvännen eller vem det nu är, inte haft tillgång till någon båt, bör det vara relativt enkelt att kolla på lite möjliga platser.
Förstår ärligt talat varför de inte har gjort detta? Mjörn ligger ju för bövelen mitt i Alingsås mer eller mindre.