2008-07-28, 08:28
Medlem
Troians avatar
Någon som vet vad killen använde för nick på Helgon? Användaren är borttagen nu. PM:a gärna.

Vet att jag skickat det till flera tidigare (tyvärr tömt skickat-korgen), men tror inte det stått att läsa i tråden.
Senast redigerad av Troian 2008-07-28 kl. 08:40.
Citera
2008-07-28, 15:16
Medlem
cynthias avatar
Om hennes sida är kvar så fanns det en postning från honom ca mars-april 2007.
Citera
2008-07-28, 15:25
Medlem
Fortunaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Någon som vet vad killen använde för nick på Helgon? Användaren är borttagen nu. PM:a gärna.

Vet att jag skickat det till flera tidigare (tyvärr tömt skickat-korgen), men tror inte det stått att läsa i tråden.
...
Citera
2008-07-28, 16:16
Medlem
wonderlands avatar
Har dom draggat några sjöar? Om hon blivit mördad ligger hon väl där tyvärr. Brukar väl vara så när folk försvinner spårlöst.
Citera
2008-07-28, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Har dom draggat några sjöar? Om hon blivit mördad ligger hon väl där tyvärr. Brukar väl vara så när folk försvinner spårlöst.

De har kollat en sjö som är belägen rätt centralt i alingsås kan man säga. Men det finns en annan sjö i närheten som är riktigt stor, som de inte verkar ha kollat ännu. Jävligt märkligt att de inte har gjort det egentligen..
Citera
2008-07-28, 22:29
Medlem
Troians avatar
De har kollat ett flertal sjöar, har jag för mig, dock inte draggat vad jag vet. Mjörn är för stor att söka igenom hela.
Citera
2008-07-28, 22:47
Medlem
Citat:
De har kollat ett flertal sjöar, har jag för mig, dock inte draggat vad jag vet. Mjörn är för stor att söka igenom hela.

Gerdsken har de sökt igenom, verkar dock inte som att de har draggat där, men med all säkerhet har de gjort det som krävdes, de skulle ju inte skippa att dragga och göra något "som är lite sämre", för att i så fall riskera att missa henne om hon skulle ligga där.

http://www.alingsastidning.se/nyhet_visa.asp?id=2078&sidnamn=ALINGS%C3%85S

Ett flertal sjöar står det ingenting om någonstans, så det är ytterst tveksamt. Endast Gerdsken verkar vara kollad.
Och visst är Mjörn för stor för att kollas igenom överallt, dock tycker jag man kan kolla möjliga platser i mjörn, där det finns någon sorts chans att ta sig ned med bil, långt ifrån hus, utan att behöva bära liket en längre bit. Finns ju inte direkt oräkneliga så ödsliga platser dit man tar sig med bil. Har pojkvännen eller vem det nu är, inte haft tillgång till någon båt, bör det vara relativt enkelt att kolla på lite möjliga platser.
Förstår ärligt talat varför de inte har gjort detta? Mjörn ligger ju för bövelen mitt i Alingsås mer eller mindre.
Citera
2008-08-05, 02:45
Bannlyst
Folk lär sig alldeles för mycket från kriminalserier nuförtiden. Tror lätt att jag skulle kunna mörda någon och täcka undan alla spår för den svenska polisen bara jag ville bli av med någon.

Dock är just det här fallet rätt mystiskt, om hon nu är död, så borde de iallafall hitta henne. Jag tog för givet att de hade hittat henne eftersom aftonblaskan slutade skriva om fallet. Men men, håller med om att det hela är lite läskigt.
Citera
2008-08-05, 09:04
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Folk lär sig alldeles för mycket från kriminalserier nuförtiden. Tror lätt att jag skulle kunna mörda någon och täcka undan alla spår för den svenska polisen bara jag ville bli av med någon.

Dock är just det här fallet rätt mystiskt, om hon nu är död, så borde de iallafall hitta henne. Jag tog för givet att de hade hittat henne eftersom aftonblaskan slutade skriva om fallet. Men men, håller med om att det hela är lite läskigt.

Okeeeej?
Du skulle kunna mörda och undanröja alla spår, men tycker samtidigt det är konstigt att polisen inte funnit Nathalie??
Förklara dig inte, tänk innan du skriver nästa gång bara.
Citera
2008-08-05, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Dock är just det här fallet rätt mystiskt, om hon nu är död, så borde de iallafall hitta henne. Jag tog för givet att de hade hittat henne eftersom aftonblaskan slutade skriva om fallet.
Öhh? Nathalies försvinnande är ett av årets mest omskrivna, och du tror inte att Aftonbladet skulle skriva en enda notis om hennes kropp hittades? Hur resonerar du?
Citera
2008-08-05, 22:09
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:

Finns gott om småvägar ner till Mjörn, har någon dumpat henne så lär hon flyta in i en vik.
I och för sig så krävs det en viss planering, en bil, en båt, tillgång till en plats där GM kan jobba ostört.
I ett inlägg på helgon.net skrev N: ( jag är osäker på exakta ord=)
- Take me to your special place...
Gnägg.
Har det framkommit vem hon talade med? Det var samma dag hon försvann om jag ej missminner mig.

http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=klovholmen
Senast redigerad av Pythia_88 2008-08-05 kl. 22:45.
Citera
2008-08-06, 04:33
Medlem
cynthias avatar
Det där sista står också på hennes sida på potatisstan.net.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in