2008-07-22, 00:33
Medlem
perVers2.1s avatar
Så tyst om detta, märkligt att inget nytt framkommit i fallet.
Trots att jag inte är närstående eller inblandad på annat sätt så känner man obehag o undrar hur det är möjligt att Nathalie barar försvunnit.
Någon som vet vad pojkvännen mår/gör idag?
Citera
2008-07-27, 08:54
Medlem
Pv har alltid varit ganska våldsam av sig, är ganska välkänd hos polisen tidigare
Citera
2008-07-27, 09:42
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av airoc
Pv har alltid varit ganska våldsam av sig, är ganska välkänd hos polisen tidigare

Tack för uppgiften, är dock alltid lite skeptisk till dylika förstainlägg.
Citera
2008-07-27, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Tack för uppgiften, är dock alltid lite skeptisk till dylika förstainlägg.

Känner honom sedan tidigare.. trevlig men som sagt...
Citera
2008-07-27, 10:52
Medlem
relativs avatar
Har INGET nytt framkommit? Tycker det är helt sjukt.
Citera
2008-07-27, 11:47
Medlem
Klart att det var pojkvännen som gjorde det.
Citera
2008-07-27, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThisIsSparta
Klart att det var pojkvännen som gjorde det.

Oavsett vem det var som gjorde det, är ju det mest intressanta i det här Vart fan hon är någonstans? Vad har pojkvännen eller någon annan gjort med henne? Vart ligger hon? Bor nära alingsås och har släkt och bekanta där, och det känns jävligt otrevligt allt det här.. Vad har hänt liksom?

Det är enkelt att säga att "det var pojkvännen som gjorde det", men polisen är ju alltid polisen, mördare kommer i de allra flesta fallen fram och även personen som är berövad om livet hittas också oftast, även om det kan dröja en tid i vissa fall.

Och frågan är då varför i hela friden polisen inte har hittat ett spår? De verkar ju inte ha något som helst spår någonstans. De är ju t ex i princip omöjligt att mordet eller vad det nu är som har hänt skall ha hänt i deras lägenhet, för något hade med all säkerhet då hittats. Skumt, mycket skumt allt det här.. Att hon skulle försvunnit självmant känns inte aktuellt det heller, för då hade hon i princip behövt byta identitet för att inte hittas, med allt vad telefoner, bankkort och annat innebär idag.

Om hon nu bragts om livet av någon, så är det ju med all säkerhet pojkvännen, eftersom han redan har berättat storyn om att hon bara drog iväg självmant. Stämmer inte det så är det ju såklart han som gjort något med henne. Men återigen, vart har han gjort det? Vart har han lurat iväg henne? Till vilket ställe där ingen kan se eller höra? Utan några spår i hans bil eller liknande? Återigen, skumt som fan är allt det här..

Och till sist, stämmer hans story om att hon stuckit självmant, vilket i mina öron inte låter troligt, vem har då tagit hennes liv? Känns ju lite väl "random" va.. ? För som jag tidigare skrivit, det känns "för" knepigt att hon skulle hålla sig borta utan några som helst spår..

Säkert någon eller några som skrivit om det här i denna långa tråd, men ja, lite tankar bara..
Senast redigerad av zorlaco 2008-07-27 kl. 14:49.
Citera
2008-07-27, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zorlaco
Oavsett vem det var som gjorde det, är ju det mest intressanta i det här Vart fan hon är någonstans? Vad har pojkvännen eller någon annan gjort med henne? Vart ligger hon? Bor nära alingsås och har släkt och bekanta där, och det känns jävligt otrevligt allt det här.. Vad har hänt liksom?

Det är enkelt att säga att "det var pojkvännen som gjorde det", men polisen är ju alltid polisen, mördare kommer i de allra flesta fallen fram och även personen som är berövad om livet hittas också oftast, även om det kan dröja en tid i vissa fall.

Och frågan är då varför i hela friden polisen inte har hittat ett spår? De verkar ju inte ha något som helst spår någonstans. De är ju t ex i princip omöjligt att mordet eller vad det nu är som har hänt skall ha hänt i deras lägenhet, för något hade med all säkerhet då hittats. Skumt, mycket skumt allt det här.. Att hon skulle försvunnit självmant känns inte aktuellt det heller, för då hade hon i princip behövt byta identitet för att inte hittas, med allt vad telefoner, bankkort och annat innebär idag.

Om hon nu bragts om livet av någon, så är det ju med all säkerhet pojkvännen, eftersom han redan har berättat storyn om att hon bara drog iväg självmant. Stämmer inte det så är det ju såklart han som gjort något med henne. Men återigen, vart har han gjort det? Vart har han lurat iväg henne? Till vilket ställe där ingen kan se eller höra? Utan några spår i hans bil eller liknande? Återigen, skumt som fan är allt det här..

Och till sist, stämmer hans story om att hon stuckit självmant, vilket i mina öron inte låter troligt, vem har då tagit hennes liv? Känns ju lite väl "random" va.. ? För som jag tidigare skrivit, det känns "för" knepigt att hon skulle hålla sig borta utan några som helst spår..

Säkert någon eller några som skrivit om det här i denna långa tråd, men ja, lite tankar bara..

Ja jag håller med dig! Just nu är det stora ?? Var är hon???
Citera
2008-07-28, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Ja jag håller med dig! Just nu är det stora ?? Var är hon???

Har själv bott på Kungsgatan i A-sås för många år sedan så jag vet att det är svårt att bara gå upp i rök där.
Jag håller med om att det är skumt att det är så tyst, någon borde veta något eller.........
Citera
2008-07-28, 00:44
Medlem
Är det nån som vet om pojkvännen är tidigare känd hos polisen?
Citera
2008-07-28, 00:51
Medlem
SmurfDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don Tomaso
Är det nån som vet om pojkvännen är tidigare känd hos polisen?

Lyft ögonen en bit så ser du att han tydligen är känd hos polisen sedan tidigare.
Citera
2008-07-28, 01:29
Bannlyst
han har säkert gömt henne på nåt filmatiserat sätt... nån inspiration från film säkert..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in