Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Verkar som hon är så pass försvunnen att ingen kommer att hitta henne. Alltså ytterligare en på spårlöst förvunnen listan.
Alltså jag fattar inte hur fan det är möjligt att bara försvinna! Kan det vara så att ingen har sett henne eller är det så att ingen kommer ihåg henne? Jag har iallafall kollat upp vad jag gjorde den kvällen och jag vet att jag åkte genom stan tidigare på kvällen.. men inte fan kommer jag ihåg vad jag såg. Men om jag rannsakar minnet så tycker jag att jag borde kommit ihåg om jag sett något som avvek från det normala. Men det var ju nån här i tråden som genomgått en "vittnesskurs" eller vad det var och med tanke på hur många som inte kom ihåg där vad dom sett så.. Det är skrämmande.
BTW så gick jag genom stan igår..förbi hennes lägenhet. Och man skulle kunna tänka sig att det var ungefär samma temperatur och samma folkmängd ute igår. Och vad jag såg
igår kommer jag iallafall ihåg. Det var inte många ute under den tiden. Men det kom folk hela tiden med jämna mellanrum. Inte helt tomt någon gång. Så om en tjej kommit utrusande ur en port så hade jag helt klart lagt märke till det.