2008-06-04, 16:31
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Verkar som hon är så pass försvunnen att ingen kommer att hitta henne. Alltså ytterligare en på spårlöst förvunnen listan.
Citera
2008-06-04, 21:48
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Verkar som hon är så pass försvunnen att ingen kommer att hitta henne. Alltså ytterligare en på spårlöst förvunnen listan.
Alltså jag fattar inte hur fan det är möjligt att bara försvinna! Kan det vara så att ingen har sett henne eller är det så att ingen kommer ihåg henne? Jag har iallafall kollat upp vad jag gjorde den kvällen och jag vet att jag åkte genom stan tidigare på kvällen.. men inte fan kommer jag ihåg vad jag såg. Men om jag rannsakar minnet så tycker jag att jag borde kommit ihåg om jag sett något som avvek från det normala. Men det var ju nån här i tråden som genomgått en "vittnesskurs" eller vad det var och med tanke på hur många som inte kom ihåg där vad dom sett så.. Det är skrämmande.

BTW så gick jag genom stan igår..förbi hennes lägenhet. Och man skulle kunna tänka sig att det var ungefär samma temperatur och samma folkmängd ute igår. Och vad jag såg igår kommer jag iallafall ihåg. Det var inte många ute under den tiden. Men det kom folk hela tiden med jämna mellanrum. Inte helt tomt någon gång. Så om en tjej kommit utrusande ur en port så hade jag helt klart lagt märke till det.
Senast redigerad av Mjölkmustasch 2008-06-04 kl. 21:52.
Citera
2008-06-05, 12:33
Medlem
Tuesdays avatar
Angående pappan

Googlar man på honom kommer det upp att han är efterlyst av Skatteverket. Post- och inrikes tidningar, så sent som förra veckan. Så där håller han sig undan och har ej gått att nå under en tid, för delgivning på sin hemadress. Det gör å andra sidan en hel del svenskar. För övrigt född i Alingsås, folkbokförd på en ort sydost om Göteborg numera. Nathalie har ett ca tio år yngre helsyskon.
Citera
2008-06-05, 14:07
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Googlar man på honom kommer det upp att han är efterlyst av Skatteverket. Post- och inrikes tidningar, så sent som förra veckan. Så där håller han sig undan och har ej gått att nå under en tid, för delgivning på sin hemadress. Det gör å andra sidan en hel del svenskar. För övrigt född i Alingsås, folkbokförd på en ort sydost om Göteborg numera. Nathalie har ett ca tio år yngre helsyskon.
GBD?

Hur har du fått fram det här? Kan man få fram uppgifter om föräldrar från något register?
Citera
2008-06-05, 14:20
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
GBD?

Hur har du fått fram det här? Kan man få fram uppgifter om föräldrar från något register?

Det går att ringa Skatteverket (folkbokföringen) och höra med dem.
Citera
2008-06-05, 15:01
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
GBD?

GBD?

Allt är offentliga uppgifter. Genom att han undrandrar sig Skatteverket ligger hans hela personnummer uppe på nätet nu. Efter dotterns försvinnande alltså, och självvalt då mannen gömmer sig för myndigheterna. Det betyder som sagt inget. De 1500 kronorna täcker knappast hans skulder. Englas pappa var också efterlyst, av interpol till och med. Folk efterlyste fakta om Nathalies pappa och detta var det enda på nätet, bortsett något företag som inte längre verkar finnas.

Exakt vilka citat från polisen om pappan har stått i media?
Citera
2008-06-05, 15:09
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det går att ringa Skatteverket (folkbokföringen) och höra med dem.
Aha, det var så enkelt. Jag har faktiskt en gång för många år sedan svarat i telefon på Folkbokföringen men kommer inte ihåg att jag kunde få fram uppgifter om föräldrar där.

Citat:
GBD?

Allt är offentliga uppgifter. Genom att han undrandrar sig Skatteverket ligger hans hela personnummer uppe på nätet nu. Efter dotterns försvinnande alltså, och självvalt då mannen gömmer sig för myndigheterna. Det betyder som sagt inget. De 1500 kronorna täcker knappast hans skulder. Englas pappa var också efterlyst, av interpol till och med. Folk efterlyste fakta om Nathalies pappa och detta var det enda på nätet, bortsett något företag som inte längre verkar finnas.

Exakt vilka citat från polisen om pappan har stått i media?

GBD = pappans initialer?
Citera
2008-06-05, 15:13
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
GBD = pappans initialer?

Ja, det stämmer. B är ett mellannamn så jag klickade inte...segtänkt i hettan.
Vet du mer om honom, som kan vara av värde för tråden? (Ta PM annars)
Citera
2008-06-05, 15:33
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ja, det stämmer. B är ett mellannamn så jag klickade inte...segtänkt i hettan.
Vet du mer om honom, som kan vara av värde för tråden? (Ta PM annars)
Jag tror inte nån info om honom är av värde för tråden egentligen. Jag tror inte han har något direkt samband med hennes försvinnande.
Citera
2008-06-05, 15:46
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Jag tror inte nån info om honom är av värde för tråden egentligen. Jag tror inte han har något direkt samband med hennes försvinnande.

Nä, det tror inte polisen heller. Annars hade han varit misstänkt eller häktad ( i sin frånvaro).
Citera
2008-06-05, 20:39
Bannlyst
Boyfriend?

Visst, är det boyen så sitter han snart inne.
Annars kan det dröja ngra veckor.
Bör handla om "Love"...And hate...
Citera
2008-06-06, 19:17
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfis
Visst, är det boyen så sitter han snart inne.
Annars kan det dröja ngra veckor.
Bör handla om "Love"...And hate...
Så länge ingen kropp återfinns har jag mkt svårt att tro på något som helst gripande av polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in