2008-05-31, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Såg att du skrev att den inte används? Om så är fallet så är den säkert viktig för utredningen.

Snälla du, det var en person som frågade om det finns en bro. Personen fick svar, med ytterligare information om att den ej används.

Angående att tråden riskerar att spåra ur, finner du ett typiskt svar i att det är när onödiga kommentarer dyker upp. Precis som dina.

Se detta som ytterligare ett onödigt inlägg.
Citera
2008-05-31, 15:36
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leopardlily
Ja,det finns en gammal stenbro,väl synlig från vägen.
Så här ser det ut:
http://hem.passagen.se/ake51/bronr20.htm

Då har vi varit inne på samma sida på Passagen...någon K...sson som driver den och som har ett stort intresse för trakten kring a-sås, borås.
Citera
2008-05-31, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av leopardlily
Ja,det kör inga bilar på den vad jag vet,den står mest som kulturminnesmärke eller något,men man kan förstås gå över den.Väg 180 går iallafall vid sidan om.

Jag var ironisk. En oanvänd bro känns inte sådär jättehet.
Citera
2008-05-31, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svesve
Snälla du, det var en person som frågade om det finns en bro. Personen fick svar, med ytterligare information om att den ej används.

Angående att tråden riskerar att spåra ur, finner du ett typiskt svar i att det är när onödiga kommentarer dyker upp. Precis som dina.

Se detta som ytterligare ett onödigt inlägg.

Ett tips är att bidra genom att få folk på rätt spår med svar som får tillbaka dem i rätt tankegång.

Om jag frågar dig vad Nathalie brukar ha på sig på Gympan, så är du snäll som svarar, men det bidrar inte till utredningen.
Senast redigerad av Receptbelagd 2008-05-31 kl. 15:42.
Citera
2008-05-31, 15:42
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
15.15 Sökandet har avbrutits, avspärrningarna hävs.

Vittnesmålet som ringde in kan antingen vara 1. GM 2. Falskt vittnesmål.
Om det är GM så vill vederbörande säga något med platsen. Ge Polisen en ledtråd om att GM kanske brukar vistas där. Jag är övertygad att man återfinner henne i närheten om vittnesmålet är sant.
Senast redigerad av Pythia_88 2008-05-31 kl. 15:47.
Citera
2008-05-31, 15:45
Medlem
Dove of Peaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
15.15 Sökandet har avbrutits, avspärrningarna hävs.

Shit, då verkar ju det nya tipset tyvärr inte har gett något
Citera
2008-05-31, 15:46
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Receptbelagd
Ett tips är att bidra genom att få folk på rätt spår med svar som får tillbaka dem i rätt tankegång.

Om jag frågar dig vad Nathalie brukar ha på sig på Gympan, så är du snäll som svarar, men det bidrar inte till utredningen.

Ja du, gymet återkommer i tråden. Hon tränade, stötte ev. på sin gärningsman där, ett visst tycke uppstod. Hon bestämde träff med GM efter smågnabbet med PV. GM bor i anslutning till Alingsås och har utfört brottet i sin bostad ( take me to your special place, som hon skrev på Potatisstan) och därpå gjort sig av med N i ett område som GM har god lokalkännedom om.
Citera
2008-05-31, 17:59
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:
Mmm.. precis.

Om du ser på de senaste sidorna i denna tråd, är det många inlägg från dig. De flesta innehåller påhopp och onödiga kommentarer. Frågan är vad du bidrar med till utredningen?

Jag kommer göra det enkelt för mig nu. Ignorera dina inlägg.

Något nytt konstruktivt som bidrar till att återfinna N?
Citera
2008-05-31, 17:59
Medlem
Dove of Peaces avatar
Enligt Aftonbladet är det PV som varit inne på förhör.

citat:
"Polisen har ändå haft en person inne på förhör – pojkvännen. Såvitt känt är han den siste som såg henne i livet."

Första gången detta blivit bekräftat eller?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2583847.ab
Citera
2008-05-31, 18:08
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dove of Peace
Enligt Aftonbladet är det PV som varit inne på förhör.

citat:
"Polisen har ändå haft en person inne på förhör – pojkvännen. Såvitt känt är han den siste som såg henne i livet."

Första gången detta blivit bekräftat eller?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2583847.ab
Polisen verkar arbeta efter antingen att ett brott har blivit begånget eller att hon försvunnit frivilligt. Betyder det att dom inte tror på ett självmord? Eller ingår självmord i begreppet "brott"?

Vad stod det i artikeln från gp.se som Tureture postade tidigare idag om tipset? När man klickar på den länken nu så står det bara att dom sökt vid Nävraspång och att det inte gav något..

Jag är övertygad om att hon ligger nergrävd nånstans och att hon kanske aldrig hittas..Stackars anhöriga!
Citera
2008-05-31, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pythia_88
Något nytt konstruktivt som bidrar till att återfinna N?

Om du följt med i tråden har jag gett lite (ja, lite) information, bl.a. nyss om rastplatsen. Det anser jag kunde vara intressant för denna tråd.

Däremot att, som vissa här -enbart kritisera och fylla på med inlägg...

Har du själv något att komma med?
Citera
2008-05-31, 20:39
Medlem
Pythia_88s avatar
Citat:
Om du följt med i tråden har jag gett lite (ja, lite) information, bl.a. nyss om rastplatsen. Det anser jag kunde vara intressant för denna tråd.

Däremot att, som vissa här -enbart kritisera och fylla på med inlägg...

Har du själv något att komma med?

Fantasin börjar sina så smått... börjar undra varför ett genuint vittnesmål inte nämner sitt namn för polisen. Tröttsamt att de ska behöva gå via media för att mannen/vittnet ska höra av sig igen. Ruskigt amatörmässigt.
Så man får väl dra slutsatsen att vittnesmålet var ett påhitt för att gäcka polisen. Eller så är det som jag skrivit i ett tidigare inlägg.
N kan ju likagärna befinna sig Övertorneå vid det här laget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in