2008-09-27, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dove of Peace
Om man bor 4 mil från en ort med ett så omskrivet försvinnande
och dessutom nästan granne med PV förälder
och sett djur gräva mer än en gång på ett speciellt ställe
så tycker jag det är underligt att inte bli misstänksam och titta efter...
Han säger ju dessutom att han varit misstänksam.
Citera
2008-09-27, 17:37
Medlem
Dove of Peaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Han säger ju dessutom att han varit misstänksam.

OK, fel av mig, han har varit misstänksam
Men jag menar att han borde kollat upp platsen.
Citera
2008-09-27, 17:43
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Det verkar ju ganska uppenbart att det är pv som gjort det...
kan det vara så att hans föräldrar vet om vad som hänt och att han kanske tom fått hjälp av sin pappa att gömma kroppen? Eftersom de inte ville att deras son skulle hamna i fängelse o förstöra sitt liv...

Är det ngn snäll person som kan nämna namnet/posta bild på pojkvännen? Eller ska man behöva bläddra sig tillbaka i tråden
Jag tror inte han haft hjälp av någon annan. Det här framstår mer och mer som ett hastverk gjort av en ensam och desperat person. Han har haft bråttom att gömma kroppen, valt en plats som han vet är enslig eftersom han är uppväxt i området, och han har grävt en grop som varit alldeles för grund. Antingen gick det inte att gräva djupare eller så hade han inte tid att göra det.
Citera
2008-09-27, 17:44
Bannlyst
Jag tror nog det är Natalie dem hittad, och jag misstänker pojkvännen, får inte ihop det annars med allt man läser... och han kände till trakten, eller så kanske det är någon vän till han som dödat henne åt han... hmm
Citera
2008-09-27, 17:45
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hallon1
Jag tror inte han haft hjälp av någon annan. Det här framstår mer och mer som ett hastverk gjort av en ensam och desperat person. Han har haft bråttom att gömma kroppen, valt en plats som han vet är enslig eftersom han är uppväxt i området, och han har grävt en grop som varit alldeles för grund. Antingen gick det inte att gräva djupare eller så hade han inte tid att göra det.

Nu vet jag inte hur det står till i Alingsåstrakten men i Västamanland är det inte ovanligt med tjäle kvar i backen (längre ner) vid denna tid.
Dock inte i år bör tilläggas, då det inte vatt någon riktig vinter här..
Citera
2008-09-27, 17:47
Medlem
Dove of Peaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doyouthinkimcra
Jag tror nog det är Natalie dem hittad, och jag misstänker pojkvännen, får inte ihop det annars med allt man läser... och han kände till trakten, eller så kanske det är någon vän till han som dödat henne åt han... hmm

Jag tror inte det var så planerat att någon annan gjort det åt PV.
Troligtvis är det bråket dom hade som urartade och att det hände något mer eller mindre av misstag.
Citera
2008-09-27, 17:50
Medlem
mjohan84s avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3407012.ab

Bli inte förvånade om detta är N... I herrljunga har man hittat kroppen och därifrån kommer PV
Citera
2008-09-27, 17:52
Medlem
mjohan84s avatar
Det här är ganska intressant om det är PV för övrigt... Han är bekant med områdena i Herrljunga därav anledninge att dumpa kroppen där...
Citera
2008-09-27, 17:53
Medlem
encircleds avatar
ett udda sammanträffande

På eniro finnes pojkvännen på en adress strax utanför Herrljunga, nämligen just i Fölene, ca 2 km ifrån fyndplatsen. Mycket märkligt....

Detta är ju ingen förmildrande omständighet precis. Han har ju vuxit upp i området, så han om någon lär ju känna till markerna där ute.
Citera
2008-09-27, 17:53
Medlem
Förhör

PV är redan inne på förhör. Blev hämtad tidigare idag
Citera
2008-09-27, 17:55
Medlem
Dove of Peaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annapanna84
PV är redan inne på förhör. Blev hämtad tidigare idag

Då stämmer det nog att det är N som hittats.
Citera
2008-09-27, 18:01
Medlem
Chugurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dove of Peace
Då stämmer det nog att det är N som hittats.
Troligen oxå skyldig.
Tror inte att mordet begicks i deras lägenhet utan det som han sagt stämmer nog.
Dom grälade och hon stormade ut. Sen åkte han efter henne för att leta reda på henne och ströp henne till döds.
Han måste ha haft tillgång till bil då eftersom att det är en bit från Alingsås till fyndplatsen.
Brottsplatsen är nog en bil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in