2008-05-28, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rentokiller
[...]Jag undrar om Helsingborgskampanjens-styrelse vet om det här?
Äh, den nationalistiska rörelsen i Sverige har många homoerotiska inslag, se detta tillexempel:
http://kollamag.se/wp-content/bild.jpg
Citera
2008-05-28, 11:45
Medlem
ap3s avatar
Hm.. någon som är duktig på att skriva kan väl skriva ihop en riktigt seriös info på wikipedia så det förhoppningsvis inte räknas som klotter? Jamenar, Goatse finns med... Tubgirl, lemonparty och andra "äckliga" saker listas ju, nog borde vi väl kunna få in böglyftet?
Citera
2008-05-28, 11:46
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap3
Hm.. någon som är duktig på att skriva kan väl skriva ihop en riktigt seriös info på wikipedia så det förhoppningsvis inte räknas som klotter? Jamenar, Goatse finns med... Tubgirl, lemonparty och andra "äckliga" saker listas ju, nog borde vi väl kunna få in böglyftet?

Helt klart. Känner du dig manad?
själv är jag på jobbet och hinner inte formulera mig
Citera
2008-05-28, 11:55
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeKeLime
inget kuklyft nej, men så heter det ju böglyft. Det har vi väl alla kommit överens om redan?

Icke! Jag är högst motvalls i frågan, tills jag fått en vettig motivering. Visst låter det festligt med böglyft, men det finns ingen logik bakom.
Citera
2008-05-28, 12:03
Medlem
Psyko Dads avatar
kompis-kuk-kramare eller böglyft Kära barn & ställningar får många namn.
KKK. De var väl lite wannabe nazi eller minns jag fel?
Citera
2008-05-28, 12:13
Medlem
Fraternités avatar
Alla som undrar vad ett skämtstånd är för någonting är välkomna att söka upp ordet på Wikipedia.

Edit: Någon anmälde den direkt! Skynda till räddning! Bevara skämtståndet!
Citera
2008-05-28, 12:30
Medlem
Hylands avatar
Kopiera det ni skrivit in på Wikipedia under Böglyft och Skämtstånd och lägg in det här så kan vi alla hjälpas åt att lägga in det. De lär ta bort det direkt men är vi tillräckligt många så kanske...

Annars så får vi helt enkelt vänta tills det har spridit sig vidare och sedan göra ett försök.
Citera
2008-05-28, 13:03
Medlem
Blindtarms avatar
Böglyft
Böglyft är något som utförs av två personer av det manliga könet.
Varav man 1 (lyftaren) håller man 2 (flygaren) i en vertikal position med ena armen under "flygarens" översta ben och med ett grepp om dennes penis och den andra armen under flygarens bröstkorg.

Omformulering får ske av en mer språkbegåvad person an mig...
men ni har något att börja med i alla fall...

"Undanröjer mig alla dumma kommentar om det inte utförs på detta sätten, ändra om så behövs"

OBS ej upplagd på wiki
Senast redigerad av Blindtarm 2008-05-28 kl. 13:09.
Citera
2008-05-28, 13:05
Medlem
Fraternités avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Kopiera det ni skrivit in på Wikipedia under Böglyft och Skämtstånd och lägg in det här så kan vi alla hjälpas åt att lägga in det. De lär ta bort det direkt men är vi tillräckligt många så kanske...

Annars så får vi helt enkelt vänta tills det har spridit sig vidare och sedan göra ett försök.
Såhär beskrev jag ett skämtstånd på wiki innan de tog bort det: (vilken koll de har! Det kan inte ha tagit mer än en halvtimme)

En typ av erektion. Särskiljer sig i allmänhet från andra typer genom att den inte kan kopplas (direkt) till sexuell upphetsning. Skämtståndet är snarare att se som ett uttryck för humor. Se ’Practical joke’. Används i olika sammanhang som exempelvis isbrytare på fester eller som delmoment i diverse parövningar, s.k. ’Böglyft’.

Edit: Varför kallar Annika64 som har raderat sidan den för klotter? Måhända var den lite tramsig, men klotter?
Senast redigerad av Fraternité 2008-05-28 kl. 13:09.
Citera
2008-05-28, 13:07
Medlem
Blindtarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraternité
Såhär beskrev jag ett skämtstånd på wiki innan de tog bort det: (vilken koll de har! Det kan inte ha tagit mer än en halvtimme)

En typ av erektion. Särskiljer sig i allmänhet från andra typer genom att den inte kan kopplas (direkt) till sexuell upphetsning. Skämtståndet är snarare att se som ett uttryck för humor. Se ’Practical joke’. Används i olika sammanhang som exempelvis isbrytare på fester eller som delmoment i diverse parövningar, s.k. ’Böglyft’.

Att dom ens tog bort den förklaringen är för mig ofattbart.
Ren fakta för bövelen!

Känns som det kan vara svårt att få upp detta på wiki
Citera
2008-05-28, 13:11
Medlem
haywards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Äh, den nationalistiska rörelsen i Sverige har många homoerotiska inslag, se detta tillexempel:
http://kollamag.se/wp-content/bild.jpg
Off topic:

Citat:
Ursprungligen postat av Blindtarm
Att dom ens tog bort den förklaringen är för mig ofattbart.
Ren fakta för bövelen!

Känns som det kan vara svårt att få upp detta på wiki
susning.nu kanske är vägen att gå? Där låter de i vilket fall tvivelaktiga texter stå kvar.
Citera
2008-05-28, 13:20
Medlem
Hylands avatar
I min tristess så gjorde jag en MSN-"smiley" (eller vad fan det nu heter). Den är i två delar, så spara ned och skicka runt till vänner och bekanta om ni vill.

Del 1: http://img525.imageshack.us/img525/7249/bglyft1mp1.gif
Del 2: http://img515.imageshack.us/img515/7927/bglyft2jt0.gif
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in