Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-20, 11:22
  #121
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
Är det någon som känner igen märket på jeansen? Är det ett "bögigt klädmärke"?
Någon som känner igen stämpeln som "bäraren" har på handen? Kan det vara från en bögklubb kanske?

Edit: Dom har även en så kallad Mystic eight ball på bordet. Såhär står det om den på teknikmagasinets hemsida

Den kanske har något med saken att göra.


Skulle precis dra en teori om att det var relaterat till the Magic Eight Ball. troligtvis i kombination av rusmedel.

Bäraren verkar göra det mer på allvar än den burne.

Bordet är beyond white trash, har sett såna bord hos möbelaffären i Tensta C.

Fö har vi begåvats med två nya svenska ord: böglyft, och skämtstånd. Jag lägger in dom i telefonens ordlista redan idag.
Citera
2008-05-20, 11:27
  #122
Medlem
ztingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Skulle precis dra en teori om att det var relaterat till the Magic Eight Ball. troligtvis i kombination av rusmedel.

Bäraren verkar göra det mer på allvar än den burne.

Bordet är beyond white trash, har sett såna bord hos möbelaffären i Tensta C.

Fö har vi begåvats med två nya svenska ord: böglyft, och skämtstånd. Jag lägger in dom i telefonens ordlista redan idag.

Den som blir uppburen verkar nästan rädd. Kolla hur han knyter sina nävar stenhårt och sen hans smått desperata försök till ett leende. Det kan ju även bero på att någon har ett polygripgrepp runt hans penis.
Citera
2008-05-20, 11:33
  #123
Medlem
H.E.L.s avatar
Hur går snacket på andra forum?
Någon jävel måste ju känna igen dem.
Citera
2008-05-20, 11:36
  #124
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztinger
Är det någon som känner igen märket på jeansen? Är det ett "bögigt klädmärke"?
Någon som känner igen stämpeln som "bäraren" har på handen? Kan det vara från en bögklubb kanske?

Edit: Dom har även en så kallad Mystic eight ball på bordet. Såhär står det om den på teknikmagasinets hemsida

Den kanske har något med saken att göra.
Kolla höger framficka på bärarens jeans, där sitter en diesel-logga.
Originalbilden: http://data.fuskbugg.se/skalman01/1208298696324.jpg

Logga: http://www.sxc.hu/pic/m/s/sr/sratke/...esel_jeans.jpg

Så då vet vi i alla fall märket.
Tyvärr kan jag inte luska reda på modellen då vi ser för lite av byxan, imo.
Citera
2008-05-20, 11:37
  #125
Medlem
KeKeLimes avatar
Nån hade väl sett den på fragbite? Går det inte att spåra vidare vi den person som lade upp den där? Själv vet jag inte ens vad fragbite handlar om, förutom att det är en massa småkids som gillar att lira datorspel.
Citera
2008-05-20, 11:40
  #126
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeKeLime
Nån hade väl sett den på fragbite? Går det inte att spåra vidare vi den person som lade upp den där? Själv vet jag inte ens vad fragbite handlar om, förutom att det är en massa småkids som gillar att lira datorspel.
Den som ursprungligen postade den borde ha lite fakta.
Citera
2008-05-20, 11:40
  #127
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeKeLime
Nån hade väl sett den på fragbite? Går det inte att spåra vidare vi den person som lade upp den där? Själv vet jag inte ens vad fragbite handlar om, förutom att det är en massa småkids som gillar att lira datorspel.
Jag kikade där och personen som postade bilden där första gången hade ingen koppling till den, han hade helt enkelt sett länken på IRC (vilket jag tror på då jag kikat igenom loggarna för ett par stora kanaler på Quakenet och den här bilden har postats där ett par veckor nu).
Citera
2008-05-20, 11:55
  #128
Medlem
dahfinns avatar
Jag tror både gardin och gardinstängerna är köpa på ikea..
Min syster råkar nämligen ha lika dana.

Inget annat i bild verkar vara köpt på ikea, o man åker väll inte till över till en annan stad för att köpa enbart gardiner? så ska vi anta att han bor i en stad där ikea finns?

haha nä jag skoja bara, aldrig vart bra på spekulationer.

få fram nåt nu, vi måste ju få veta vilka som upptäkte böggreppet!.
Citera
2008-05-20, 13:12
  #129
Medlem
ap3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Skulle precis dra en teori om att det var relaterat till the Magic Eight Ball. troligtvis i kombination av rusmedel.

Bäraren verkar göra det mer på allvar än den burne.

Bordet är beyond white trash, har sett såna bord hos möbelaffären i Tensta C.

Fö har vi begåvats med två nya svenska ord: böglyft, och skämtstånd. Jag lägger in dom i telefonens ordlista redan idag.

Det är bäst vi kontaktar SAOL-redaktionen direkt!
Citera
2008-05-20, 13:51
  #130
Medlem
Aiadans avatar
Det här är rätt spännande, i stil med ett äventyrsspel så gäller det att pussla fram detaljerna i bilden tills mysteriet är löst. Jag tror att ztinger är inne på något om att 8 ballen är inblandad i varför dom gör detta.

"Ska jag greppa min väns penis och ta bild på det?" kanske är en möjlig fråga ställd till den?
Citera
2008-05-20, 14:17
  #131
Medlem
chillionaires avatar
spännande tråd. Älskar den där bilden. Ett stycke samtida underverk.
Citera
2008-05-20, 14:44
  #132
Medlem
klotys avatar
Hmm, mysteriet tätnar.

Någon måste ju i rimlighetens namn känna igen människorna på bilden!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback