2008-05-18, 14:03
Medlem
00010000s avatar
Bilden är tagen med en Nikon Coolpix P5100 klockan 22:43, måndagen den 14:e April 2008.

Jag skulle gissa på att bordets underrede är en puma, inte ett lejon.
Hur som helst så skriker det WT.

Flyttkartongen som står gömd bakom soffans bottre kortsida kan jag tyvärr inte utröna något från.

Det står en Magic 8ball på bordet också.

Bäraren har en tribal på höger arm, oklart om den börjar på överarmen eller om den bara sitter runt underarmen men ful var den också.

Bäraren har också en blå stämpel på handen, måhända är det en klubb-stämpel för att visa att han betalt inträde på en klubb/konsert.
Citera
2008-05-18, 14:18
Medlem
Tror inte dom är bögar, viket gör det än sjukare/roligare/stördare.

Fyllebild? Värsta ångesten någonsin kanske.
Citera
2008-05-18, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00010000
Hur som helst så skriker det WT.
Sådana där kalsonger som den ene snubben har jag sett på Ullared. Det verifierar alltså WT-misstanken.
Citera
2008-05-18, 14:22
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Sådana där kalsonger som den ene snubben har jag sett på Ullared. Det verifierar alltså WT-misstanken.

Kom du just ut själv som WT nu när du bekräftade att du varit i Ullared?
Citera
2008-05-18, 14:24
Medlem
.
Senast redigerad av namram 2008-05-18 kl. 14:31.
Citera
2008-05-18, 14:28
Medlem
Bubba_med_ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Tror inte dom är bögar, viket gör det än sjukare/roligare/stördare.

Fyllebild? Värsta ångesten någonsin kanske.

Ångesten lär ju hursomhelst inte minska när bilden blir känd på oerhört många internet-forum
Citera
2008-05-18, 14:35
Medlem
Krackshots avatar
Det värsta med den här bilden är att jag känner igen han som blir lyft... Om jag har rätt så finns han i min yttre bekantskapskrets och bor någonstans i norrort. Men, då sådana här saker brukar uppmärksammas, så tror jag inte att det är killen jag är ytligt bekant med. Men han är fanimig kusligt lik...

Vill bara inflika att det här är absolut ingenting jag vill kännas vid, och böglyft praktiseras endast ytterst sällan när våran bekantskapskrets har en gemytlig sammankomst med alkoholintag.
Citera
2008-05-18, 14:39
Citat:
Ursprungligen postat av Krackshot
Det värsta med den här bilden är att jag känner igen han som blir lyft... Om jag har rätt så finns han i min yttre bekantskapskrets och bor någonstans i norrort. Men, då sådana här saker brukar uppmärksammas, så tror jag inte att det är killen jag är ytligt bekant med. Men han är fanimig kusligt lik...

Vill bara inflika att det här är absolut ingenting jag vill kännas vid, och böglyft praktiseras endast ytterst sällan när våran bekantskapskrets har en gemytlig sammankomst med alkoholintag.

Men det sker ändå? Pics please!
Citera
2008-05-18, 14:40
Medlem
Varulvs avatar
Eller så står dom för det och är stolta.

Tror dock inte det
Citera
2008-05-18, 14:49
Medlem
Bambuelos avatar
Hm, får mig att tänka på den underbart roliga bilden som fanns på borrmagazine, där en kille blir avsugen av en annan kille och så stog det 3 andra killar på kö. Alla kollar in i kameran helt chockade.
Citera
2008-05-18, 14:51
Medlem
Memnoks avatar
Vilken jävla klockren bild. De ser båda två så stolta och nöjda ut. Riktigt bra.... hoppas att någon kan identifiera personerna på bilden.
Citera
2008-05-18, 14:52
Medlem
Snövits avatar
Det kanske är någon bekant till Hyland?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in