Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-05-18, 12:17
  #13
Moderator
MondoBizarros avatar
Tycker det är en helt underbar bild, och nej, jag är inte gay.
Det är såna här bilder som skiljer ut de extremhomofoba från männen...
Citera
2008-05-18, 12:20
  #14
Medlem
Rymdgrodas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
Vad är det för ett jävla bord? Vad föreställer benställningen? Någon som sett detta WT-inspirerade bord tidigare?
Ser ut som ett lejon.
Citera
2008-05-18, 12:26
  #15
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skg
Haha, aldrig sett den förut! Stadigt grepp om dasen iallafall!

Kan man ju lugnt säga
Citera
2008-05-18, 12:28
  #16
Avstängd
naggitss avatar
Ha ha, vad sjukt, vilka jävla äckeln..
Citera
2008-05-18, 12:34
  #17
Medlem
Bubba_med_ks avatar
Första gången jag såg den bilden och vad ska man säga...hmm, lite one of a kind i alla fall!

/Bubben
Citera
2008-05-18, 12:36
  #18
Medlem
Undrar hur han fick upp det där ståndet innan bilden togs...
Citera
2008-05-18, 13:24
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congoman
Det ligger dessutom mer suspekta saker på bordet bakom. En sönderplockad cigarett brukar vara etttecken på det har rökts braj. Dessutom står det ett askfat på bordet. Vilka normalt funtade människor röker vanliga cigg inomhus?
var är cigaretten?
Citera
2008-05-18, 13:31
  #20
Medlem
Zulfaqars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstatera
var är cigaretten?

Bordet, zooma och längst åt höger.
Citera
2008-05-18, 13:35
  #21
Medlem
Varulvs avatar
Ingen som har info om vart den kommer ifrån?
Citera
2008-05-18, 13:41
  #22
Medlem
Daevass avatar
Det bär ju en låda bakom soffan, någon som kan lyckas se vad det står på den?
Citera
2008-05-18, 13:43
  #23
Medlem
jerkuss avatar
Varför har "flygaren" så konstig pung (försvinnande liten), och är han rakad eller vaxad? Få hårrester syns iallafall. Dessutom hänger hans kalsonger kring fötterna, vilket antagligen innebär att det är en spontan bild, och inget planerat. I bakgrunden reflekteras kameramannens blixt i fönstret, kan man uttyda mer där? "Bäraren" ser sjukt fokuserad ut, och dessutom van vid situationen. Är detta en syssla han ofta praktiserar? Flygarens penis ser dessutom något tryckt ut, antagligen har han burit killen i iallafall en halv minut på det här sättet innan fotot togs. Eftersom att bara en cider står på bordet kan vi inte utgå från att de är båda aspackade. Det ser dessutom ovanligt städat ut för att vara fest.

Många frågor, få svar.
Citera
2008-05-18, 13:43
  #24
Medlem
Fairmounts avatar
Jo, den var ganska udda. Jag zoomade in på deras ansikten, och nog har de ganska stora pupiller. I kombination med den söndriga cigaretten, cidern och de halvdruckna groggarna på bordet vill jag gärna se det som att braj har rökts. Någon som minns GHs eminenta text "Bög av för mycket röka"?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback