2008-05-20, 20:48
Medlem
honken80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det som ev talar emot det, är den burnes avsaknad av tjackballe.

Tjack gör ju inte med automatik att balle är omöjligt, men det försvårar såklart, och med ett sådant bastant grepp så kan den nog få lite hjälp a la kukring
Citera
2008-05-20, 20:51
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Tjack gör ju inte med automatik att balle är omöjligt, men det försvårar såklart, och med ett sådant bastant grepp så kan den nog få lite hjälp a la kukring

Ja, jäpp jo, menar bara att det är ett indicium. Jag har varit med om allt på den fronten.
Citera
2008-05-20, 21:35
Medlem
Fraternités avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Du menar nåt i stil med följande?
http://img139.imageshack.us/my.php?image=boglyftgt0.jpg
Nu mullrar det sådär oroväckande nerifrån marken. Jag tror att inom bara några dagar kommer vi vara fullständigt översvämmade av politiker, artister och allehanda kändisar som lyfter upp varandra i snopparna. Tag beteckning, vilken dag som helst kommer böglyftstsunamin.
Citera
2008-05-20, 21:37
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraternité
Nu mullrar det sådär oroväckande nerifrån marken. Jag tror att inom bara några dagar kommer vi vara fullständigt översvämmade av politiker, artister och allehanda kändisar som lyfter upp varandra i snopparna. Tag beteckning, vilken dag som helst kommer böglyftstsunamin.

ajfan... illa om jag lyckats orsaka ännu ett skred...
Citera
2008-05-20, 21:39
Medlem
Lägg tråden utanför laidback så lär det väl fanimej bli napp...?
Citera
2008-05-20, 21:51
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fraternité

Det är i så fall viktigt att FB tar patent på ordet 'böglyft'. Vi borde ändra startsidans banner till "Flashback Forum- home of the böglyft".
Skall på ett avslappnat och naturligt sätt försöka få in ordet 'böglyft' i en konversation på arbetsplatsen imorgon. Det får bli morgondagens uppgift och jag uppmanar er andra att göra detsamma.
Citera
2008-05-20, 22:01
Medlem
Dancerboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruschen
Det är i så fall viktigt att FB tar patent på ordet 'böglyft'. Vi borde ändra startsidans banner till "Flashback Forum- home of the böglyft".
Skall på ett avslappnat och naturligt sätt försöka få in ordet 'böglyft' i en konversation på arbetsplatsen imorgon. Det får bli morgondagens uppgift och jag uppmanar er andra att göra detsamma.

Jag är på som fan böglyft skall bli ett erkänt uttryck!
Citera
2008-05-20, 22:15
Medlem
Fargoths avatar
Ingen som har funderat på att snubben har stånd för att han är... bög?
Citera
2008-05-20, 22:20
Medlem
Citat:
typ som "har ni sett böglyfts bilden?"
eller
"hah, jag slår vad om att chefen brukar utföra böglyft med den där lismaren Persson"
eller
"vet magistern vad böglyft är?"
eller
"ditt jävla svin, akta dig så att jag inte gör ett böglyft på dig."
Citera
2008-05-20, 22:23
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstatera
typ som "har ni sett böglyfts bilden?"
eller
"hah, jag slår vad om att chefen brukar utföra böglyft med den där lismaren Persson"
eller
"vet magistern vad böglyft är?"
eller
"ditt jävla svin, akta dig så att jag inte gör ett böglyft på dig."

Alla tre var bra exempel. Det är upp till individen. För min del skall jag försöka få in det i mitt lönesamtal på något sätt...
Citera
2008-05-20, 22:30
Medlem
Citat:
Alla tre var bra exempel. Det är upp till individen. För min del skall jag försöka få in det i mitt lönesamtal på något sätt...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
"lönelyft? Det tro fan det, annars blir det böglyft för dig, och du kommer inte flina när jag gör "psykopatblicken""
Citera
2008-05-20, 22:33
Medlem
tyrolerhattens avatar
Ett par sidor bak i tråden misstänkte någon att bilden var tagen i Flogsta (ett sunkigt studentområde i Uppsala, för er som inte vet). Troligtvis kan vi släppa det spåret eftersom studentrummen har slitna linoleummattor och inte det snygga parkett-/tarkettgolv som syns på bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in