2008-06-23, 00:28
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapist_
Ja han ja! Men va fan, det var ju över ett år sedan, eller?

Sedan det hände ja. Men har någon sökt upp honom?
Citera
2008-06-23, 00:30
Medlem
Eskapist_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Sedan det hände ja. Men har någon sökt upp honom?
Hade någon skickat ett pm för ett år sedan så hade jag kanske ringt. Nu känns det lite som det kvittar, kebaben har förmodligen glömt vad en frisbee är för något.
Citera
2008-06-23, 00:33
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Hade någon skickat ett pm för ett år sedan så hade jag kanske ringt. Nu känns det lite som det kvittar, kebaben har förmodligen glömt vad en frisbee är för något.

Klart att du ska ringa! Killen med brillorna i Hajk-outrot kom ihåg sin historia typ 18 år senare, så varför skulle inte skogsturken göra det?
Citera
2008-06-23, 00:35
Medlem
Eskapist_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Klart att du ska ringa! Killen med brillorna i Hajk-outrot kom ihåg sin historia typ 18 år senare, så varför skulle inte skogsturken göra det?
Va!? Jag ringde en ju en snubbe men han hade ingen aning om vad jag pratade om. Ringningen finns i Hajk-tråden.
Citera
2008-06-23, 00:45
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Va!? Jag ringde en ju en snubbe men han hade ingen aning om vad jag pratade om. Ringningen finns i Hajk-tråden.

Var det verkligen rätt då? Syftade snarare på artikeln från Expressen (?) som kom upp. Kan dom, kan vi!
Citera
2008-06-23, 19:00
Medlem
pepsoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durkslag
http://www.b0g.org/wsnm/articles/Nice+grip%21 funkar för mig iaf
Det sprider sig...

http://www.b0g.org/wsnm/articles/Wan...r+Gang%3F+%3AD
Citera
2008-06-23, 19:28
Medlem
loafmasters avatar
HAHAHA är skiten uppe på b0g också!? Nu kan det inte bli större.. Iofs kanske b0g inte är lika "inne" som det var för 6-7 år sedan när man hade tråkigt på arbetet.
Citera
2008-06-23, 21:30
Medlem
LéKrisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pepsox
Det sprider sig...

http://www.b0g.org/wsnm/articles/Wan...r+Gang%3F+%3AD

Värt att notera är att flygaren på den här bilden inte har några som helst tendenser till erektion. En första slutsats är att en penis under pågående böglyft inte blir klämd så till den milda grad att erektionsliknande tillstånd uppstår.
Uppfinnarna av manövern hävdar med bestämdhet att de inte har homofila böjelser varför erektionen på deras bild är att betrakta som ett skämtstånd, eftersom flygarens kuk "inte menar det".

Jag frågar mig i mitt stilla sinne hur vässad skämtrunkare man är om man klarar att behålla sitt skämtstånd även när man blir böglyft. Det är imponerande prov på viljestyrka, det är det.
Senast redigerad av LéKriss 2008-06-23 kl. 21:32.
Citera
2008-06-23, 22:12
Medlem
MataGringoss avatar
har ännu ej hunnit läsa igenom hela tråden ännu men har en fråga. har flygarens fula rakade (med laser hårborttagna?) pung diskuterats i vidare bemärkelse?
Citera
2008-06-23, 22:16
Medlem
Aldhisslans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MataGringos
har ännu ej hunnit läsa igenom hela tråden ännu men har en fråga. har flygarens fula rakade (med laser hårborttagna?) pung diskuterats i vidare bemärkelse?

Det har spekulerats i hur han fick bort håret åtminstonde, mer vet jag inte.
Citera
2008-06-23, 22:44
Medlem
haywards avatar
Relevant fråga ställd i b0g-tråden: "which is the gayest? to be held or to hold". Låt oss bortse från vårt kollektiva förhållningssätt gentemot det avbildade såsom en rakt igenom ogay gest, minst lika trolig skämtstånd och kompisar emellan som mellan live homosexuals, och helt frankt ställa oss följande fråga: vilken av positioneringarna är mest gay? Är det mest gay att hålla i någons fallos eller att bli lyft i sin egen? Jag röstar lyftare. Fast det är å andra sidan, trots att det rör sig om strypt blodtillförsel ganska gay av den lyfte att lyckas uppbåda ett så pass ihärdigt skämtstånd...
Citera
2008-06-23, 22:51
Medlem
Fargoths avatar
Gayigare att lyfta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in