2008-08-14, 21:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noexplode
Jo, jävla snapphanar, gå över till danmark ist.

Ja då kan vi ta o hotta era jävla panntoffler raugd ner i diget
Citera
2008-08-14, 21:21
Medlem
Injustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KolsyratKaffe
Haha, jag vet :P
Men det är samma med grina.
Här nere betyder det skratta ^^,

Och i Östergötland. Där säger dom grina både om skratt och gråt.

Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Justfan!

Pinsamt tar och pillar lite nu bara för det

Pilla ordentligt! Jag är nyfiken
Citera
2008-08-14, 21:31
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Injustice
Och i Östergötland. Där säger dom grina både om skratt och gråt.

Pilla ordentligt! Jag är nyfiken

Jag har verktygen för att göra dansmusik men jag har aldrig gjort det förr Vetefan om det blir nå bra alls... Kan slänga upp ett lite smakprov om några minuter...

Här:

http://www.speedyshare.com/465568153.html

Jag tror jag får avsäga mig uppdraget Kommer aldrig bli klar med den där känner jag...
Senast redigerad av Noetlovskij 2008-08-14 kl. 21:47.
Citera
2008-08-14, 21:55
Medlem
"Sven"s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KolsyratKaffe
Haha, inget fel på vår dialekt.
Gräv bort Skåne
Citera
2008-08-14, 21:59
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven
Gräv bort Skåne

+1
Citera
2008-08-14, 22:16
Medlem
lajders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij

Jag tror jag får avsäga mig uppdraget Kommer aldrig bli klar med den där känner jag...

Neej! Det blir nog bra det där!
Citera
2008-08-15, 01:36
Medlem
Måste ju ändå säga att jag är besviken på grabbarna/uppfinnarna. Gå och gömma sig bara och låtsas som att det aldrig hänt. Tänk om de hade kommit fram direkt och sagt "haha jajemen det är vi på bilden! Böglyft? Kul idé! Anledningen till att det hände var...... " Sen reggat böglyft.se, sälja tröjor eller vafan som helst! Känns ju som att de har gått miste om 2 miljoner fans
Citera
2008-08-15, 01:45
Bannlyst
någon som kan spela in en böglyfts sång på engelska så kan vi sammanfatta alla böglyft i en video och lägga ut på youtube
Citera
2008-08-15, 01:48
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhereToGo
Måste ju ändå säga att jag är besviken på grabbarna/uppfinnarna. Gå och gömma sig bara och låtsas som att det aldrig hänt. Tänk om de hade kommit fram direkt och sagt "haha jajemen det är vi på bilden! Böglyft? Kul idé! Anledningen till att det hände var...... " Sen reggat böglyft.se, sälja tröjor eller vafan som helst! Känns ju som att de har gått miste om 2 miljoner fans

På ett sätt måste man ju förstå dem.
Att det skulle ta såna proportioner räknade de ju knappast med och att för evig tid vara kända som antingen flygare eller lyftare kanske inte var vad de drömde om när de var 5 år och funderade på framtiden.

Fast å andra sidan är det ju lönlöst att försöka gömma sig.
Snart har fan hela internet sett bilden och det är snart ett internationellt fenomen.
Att i det läget låtsas som inget känns bara dumt.
Stå för vad ni gjorde istället och som personen ovanför säger, casha in på det!
Risken finns att ni inte kommer göra nåt i livet som har större genomslagskraft än detta så passa på medan tid är!
Citera
2008-08-15, 01:51
Bannlyst
Citat:

Och de 2 miljonerna som tycker detta är en kul grej, är ju av den sorten som en normal människa ej helst vill ha i sin närhet
Citera
2008-08-15, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Och de 2 miljonerna som tycker detta är en kul grej, är ju av den sorten som en normal människa ej helst vill ha i sin närhet

Givetvis så överdrev jag när jag skrev 2 miljoner, men säg i åldrarna mellan 15-25 år, så tror du inte att de flesta tycker detta är roligt? Du tror att de skulle tänka "nej alla som tycker detta är på något vis humoristiskt vill jag icke ha i min närhet." Känns lite väl knutby va?
Citera
2008-08-15, 01:59
Bannlyst
Citat:
Givetvis så överdrev jag när jag skrev 2 miljoner, men säg i åldrarna mellan 15-25 år, så tror du inte att de flesta tycker detta är roligt? Du tror att de skulle tänka "nej alla som tycker detta är på något vis humoristiskt vill jag icke ha i min närhet." Känns lite väl knutby va?

Känns det Knutby!!!
Du tror att de allra flesta 18-25 åringar tycker att detta är kul!
Hur borta är du?
Vem är det som känns lite Knutby här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in