2008-06-22, 15:14
Medlem
phunques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 00010000
Det har redan diskuterats och dementerats (av mig själv faktiskt).
Dom är INTE bröder.

Sebastian och Jonatan har olika efternamn och är enbart polare, inget mer.

Allt finns redan i tråden, många, måååååånga sidor bakåt.
Tillåt mej invända: de är inte bara polare, de är böglyftkamrater! Sen bor de bara nåt kvarter ifrån varandra, så när lusten pockar på kan de slinka över till varandra, dra ner persiennerna, njuta en cider och bara lyfta...
Citera
2008-06-22, 15:15
Medlem
Stånd

Stånd som stånd
Citera
2008-06-22, 15:47
Medlem
Jontish!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyberZone
Så, 157 sidor har jag läst inatt

Men, en sak har jag tänkt på. Kan inte vara lätt att vara lyftare, gör du något fel, så kanske flygaren får skadestånd?
Vore ju hemskt om skämtståndet blev ett skadestånd ja.

Fyfan vad hela grejen är sjuk, och så sjukt jävla rolig på samma gång!
Böglyftet har gett mig många skratt sen man såg det första gången.

Nån som vet varför lyftaren sminkar sig från o till förresten?
Citera
2008-06-22, 16:12
Medlem
phunques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontish!
Nån som vet varför lyftaren sminkar sig från o till förresten?
Hej Jontish!
Välkommen till flashback! Jontish låter fasligt likt Jonte, tycker jag just nu. Kan det vara så att orsaken till att Jonatan och Sebastian bär make-up vid högtidliga tillfällen (se bilderna där J & S har brunkräm och mascara i ansiktet på bilddagboken, t.ex.) är att de är latent homosexuella? Ärligt talat, det är något vi måste fråga J & S om, har du själv några teorier?

Brunkrämsbilderna är ju ett starkt indicium att så skulle vara fallet, men Jonatan har ju dementerat att det skulle vara så. Vi får väl tro honom? Eller har han helt enkelt inte kommit ut offentligt? Förhållandet med Angelica har ju ändats av honom, jag anar ugglor i mossen. Vad gäller Sebastian saknar vi helt enkelt input från honom, har någon försökt ta kontakt?
Citera
2008-06-22, 16:26
Medlem
laserlasses avatar
Kan bli tal om skadestånd

Men det kan bli svårt tror jag.
Citera
2008-06-22, 18:21
Medlem
00010000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detfårinteplats
Det är många som ställer sig frågan "varför" just nu. Har ni aldrig hört talas om "guy love"?

http://youtube.com/watch?v=lL4L4Uv5rf0
Guylove i all ära men jag föredrar att kalla denna typ av, eller faktiskt all typ av manlig kärlek/vänskap för bromance.
Citera
2008-06-22, 18:59
Medlem
Santa Clauss avatar
haha, nu har man lästa varenda sida, och jag kan bara säga att jag är imoponerad! 2 nya ord, och peoples in action!

Keep up the good work!
Citera
2008-06-22, 20:20
Medlem
E det bara jag som lagt märke till kulan på bordet med en 8a på sig. Det är väl en sån där fråge kula. Man ställer en fråga skakar på kulan och den ger ett svar. Kanske den har något att göra med bilden?

Ex: Killen med stånd säger: Måste ha ta av mig alla kläder och få ett stånd så min kompis ska sedan hålla upp mig medans kompis nr 2 tar kort?

*skakar*

Svaret: JA
Citera
2008-06-22, 20:23
Citat:
Ursprungligen postat av Sepia
E det bara jag som lagt märke till kulan på bordet med en 8a på sig. Det är väl en sån där fråge kula. Man ställer en fråga skakar på kulan och den ger ett svar. Kanske den har något att göra med bilden?

Ex: Killen med stånd säger: Måste ha ta av mig alla kläder och få ett stånd så min kompis ska sedan hålla upp mig medans kompis nr 2 tar kort?

*skakar*

Svaret: JA

Gamla nyheter.

Det verkar inte finnas mer att diskutera i ämnet fär tillfället, allt som ska sägas är redan sagt ett antal gånger.
Det enda som kan föra tråden vidare är nu att Jonte eller Sebbe kommer hit och svarar på frågor, något som jag tyvärr ser mer och mer som osannolikt.
Citera
2008-06-23, 00:15
Medlem
Eskapist_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksvin
Det enda som kan föra tråden vidare är nu att Jonte eller Sebbe kommer hit och svarar på frågor, något som jag tyvärr ser mer och mer som osannolikt.
Flygaren sade faktist att han skulle det när vi hade våran gemytliga konversation härom sistens

Kanske dags för ett till samtal...

Edit OT: Vem fan är skogsturken alla skickar pm till mig om?
Senast redigerad av Eskapist_ 2008-06-23 kl. 00:18.
Citera
2008-06-23, 00:24
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskapist_
Edit OT: Vem fan är skogsturken alla skickar pm till mig om?

Är inte det han som får en frisbee i huvudet?
Citera
2008-06-23, 00:26
Medlem
Eskapist_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Är inte det han som får en frisbee i huvudet?
Ja han ja! Men va fan, det var ju över ett år sedan, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in