2009-11-09, 11:47
Citat:
Ursprungligen postat av kmedk
Hon har legat på sjukan förr med ramla-i-trappan- skador.
Zinat eller någon tidigare?
Kollade i skvallertråden från 2005, så här skrev Sidenkarlsson:
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
En väninna var hop med DiLeva i många år. Hade hon inte varit död nu så hade hon kunnat bekräfta att Thomas tryckte ner henne ordentligt psykiskt. Han slog henne inte, vad jag vet, men han var både notoriskt otrogen och elak och han gjorde henne ordentligt olycklig.
https://www.flashback.org/showpost....4&postcount=33
Sorgligt det där... Nu ska jag inte skylla hennes död på Di Leva, för jag vet ju inte om hon hade varit suicidal utan honom. De närmaste kaske kan avgöra...
Om Di Leva brukade fysiskt våld på Zinat just den kvällen vet man väl inte säkert, om hon inte vitnar eller har skador. Men att han är svartsjuk, kontrollerande, notoriskt otrogen och trycker ner sina flickvänner psykiskt är nog tillräckligt fastslaget. Juridiskt kan han ju bara dömas för det som är brottsligt och kan bevisas.
Normalt kan man tycka att folk ska få ha sitt privatliv ifred och att alla människor har både bra och dåliga sidor. I fallet Di Leva tycker jag det är bra om hans dubbelnatur kommer ut till allmänheten. Han ger sig ju ut för att vara god och helig. Han tjänar mycket pengar på sin falska fasad och han lurar naiva människor. Det är bra att lurendrejare granskas! Eh, här kommer väl min skepsis mot new age-branschen in...
Men, rider man på så höga hästar (eller ska vi säga åsnor

En sak, som jag funderat på angående Zinat. Då man kollar hennes hemsida och Myspace så verkar hon vara en bit nere i new age-köret. Det är mycket kosmiskt ljus, kärlek etc. Den där lite klämkäcka och om man ska vara lite stygg skenheliga new agestilen får inte jag ihop med hennes yrke...
För att syssla med komik så behöver man väl vara skärpt, kritisk, analyserande och se igenom saker och ting? Kanske vara lite "elak". Alltså, man behöver inte vara en elak människa, missförstå mig rätt, men lite brutal i att dra saker till sin spets. Sen kan det ju vändas mot en själv - en komiker behöver inte vara stygg mot andra nödvändigtvis. Någon som förstår hur jag tänker?
Jag menar, kan en stand-up comedyartist syssla med new age utan att skratta ut sig själv?
Nu gillar jag Zinat, inte meningen att vara stygg mot henne, bara funderar lite...
Senast redigerad av TigerKid 2009-11-09 kl. 11:49.
Senast redigerad av TigerKid 2009-11-09 kl. 11:49.