Hej,
Har med stort nöje läst historien om Di Leva. Och ja, jag känner mig riktigt skadeglad. Det är klart som fan att man blir skadeglad när någon som är skenheligare än Carola hamnar i skiten.
Nu riskerar jag att outa mig själv rätt mycket men tiden har gått och jag umgås ändå inte längre med de här människorna. Nåväl, det här är inte mycket att bidra med men jag bjussar på vad jag har. Jag hade för 10 år sedan ett långt förhållande med lillasystern till Peter Wahlbecks (Di Levas åtminstone då bästa vän) flickvän.
Detaljerna är inte exakta (känns larvigt att behöva påpeka det på ett skvallerforum, men på sistone har faktakollen känns som om man behövt lägga fram en Nobelprisavhandling för att få trovärdighet). Nåväl, som jag kom ihåg det så var Alma en ca 18-årig väldigt jagsvag och något förvirrad ung tjej (OT så var hon dessutom riktigt snygg). Di Leva var allmänt taskig, kontrollerande och framförallt slogs jag av att jag undrade varför han var tillsammans med en så vilsen ung tjej (vad som han såg i henne förstod jag aldrig, ja förutom utseendet då) - ja i brist på bättre ord behandlade illa. Jag vet självklart inte om han slog henne men som jag fick det förklarat av Peters flickvän så var han jävligt taskig.
Extremt OT: Delar en av föregående talares inlägg om att persiska tjejer kan vara minst sagt knepiga. Man kan väl dock hålla sig för god att tillrättavisa dem fysiskt eller.
Beklagar något slarvigt språk. Det är fredag och man har tagit ett par glas.