2009-11-05, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffek
nya singeln är gratis:

http://static.fanglobe.com/media/DiL...fortvivlan.mp3
http://www.dileva.nu/#

Allt är gratis på internet!!
Citera
2009-11-05, 19:29
Medlem
santacls avatar
Klart PK media hoppar in när anklagelsen LÄGGS NER.
Citera
2009-11-05, 19:30
Medlem
wonderlands avatar
edit: vilken soppa yttligare ändringar

tydligen är det nedlagt.
Senast redigerad av wonderland 2009-11-05 kl. 19:32.
Citera
2009-11-05, 19:31
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Och varför skulle det vara som han skriver helt sant.

Det stora felet/lögnen i mailet är ju att det står att åtalet är nedlagt..det är det ju inte enligt AB.

Host.

Jag säger att det här fallet är jobbigt att hantera för sverigedemokrater. Det blir liksom för komplicerat...
Citera
2009-11-05, 19:32
Medlem
Har ni hört henne öppna munnen?
Inte konstigt att TDL slagit på henne, större spån får man leta efter....
Citera
2009-11-05, 19:33
Medlem
Acerfreaks avatar
Jadu vad kan man säga

Ingen tror väll att han Gjort Något han är ju så snäll och Lugn..

Skenet Bedrar ingen har sätt han arg Upprörd eller med Promille i Kroppen

Han kanske är kapabel Till Detta.

Och så klart alla Faller för hans brev.
Citera
2009-11-05, 19:33
Medlem
2cool4schools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totopez
Di Leva skickade precis ut följande öppna brev till media:

Öppet brev till media från Thomas Di Leva

Då jag i media idag har anklagats för att natten till igår ha misshandlat min flickvän känner jag att jag är tvungen att bemöta dessa lögner å det starkaste.
Jag har inte rört eller ens krökt ett hår på min flickvän. Jag tar bestämt avstånd från våld i alla situationer.
Det är mycket riktigt att det har varit en jobbig natt med bråk och svartsjuka från hennes sida. Hon var i ett förtvivlat tillstånd och påstod att jag hade varit otrogen i min studio. Hennes ilska och temperament stegrades så till den milda grad att hon tog en kniv i köket och hotade att skära sig och skar sönder sin klänning.

Jag blev förstås rädd och försökte få henne att sluta. Hon stod kvar med kniven i handen och jag sa att nu går jag iväg om du inte slutar. Då sa hon att hon skulle ringa polisen och säga att jag hotat och misshandlat henne.
Jag gick ändå, varpå hon följde efter och skrek " nu ringer jag polisen " .
Jag gick undan en stund.
Gick in igen, då satt hon upprörd och sa i telefon till polisen att de måste komma för att jag har hotat henne.

Efter ett tag kom polisen. De hörde oss i olika rum. Min flickvän berättade till slut sanningen. Och sa att hon hittat på allt i ren desperation. Jag erbjöd mig att ge DNA test på mina händer och naglar angående de rivmärken hon orsakat sig själv med sina naglar i sitt förtvivlat upprörda tillstånd. Polisen sa till mig att det inte var nödvändigt. Och efter ett tag åkte de, och skjutsade hem henne till sig.

Jag känner mig väldigt kränkt och ledsen av det som hänt. Och hoppas att ingen ska behöva uppleva något liknande.

Jag hoppas ni förstår att jag inte gjort något av det som påståtts i media och utgår från att detta nu avslutas på ett värdigt sätt.

Med vänliga hälsningar
Thomas Di Leva

P.S. Det skall tilläggas att ärendet är nedlagt och inga som helst misstankar finns gällande detta

Hahaha! Precis vad Papa Dee sa, inte sant?
Citera
2009-11-05, 19:36
Medlem
santacls avatar
Verkar ju som folk med lite insikt i TDLs liv och som står han närmare än dom flesta här på FB t.o.m påpekat att han varit ett svin mot sina tidigare tjejer. Det skulle inte förvåna mig om han är skyldig.
Citera
2009-11-05, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totopez
Di Leva skickade precis ut följande öppna brev till media:

Öppet brev till media från Thomas Di Leva

Då jag i media idag har anklagats för att natten till igår ha misshandlat min flickvän känner jag att jag är tvungen att bemöta dessa lögner å det starkaste.
Jag har inte rört eller ens krökt ett hår på min flickvän. Jag tar bestämt avstånd från våld i alla situationer.
Det är mycket riktigt att det har varit en jobbig natt med bråk och svartsjuka från hennes sida. Hon var i ett förtvivlat tillstånd och påstod att jag hade varit otrogen i min studio. Hennes ilska och temperament stegrades så till den milda grad att hon tog en kniv i köket och hotade att skära sig och skar sönder sin klänning.

Jag blev förstås rädd och försökte få henne att sluta. Hon stod kvar med kniven i handen och jag sa att nu går jag iväg om du inte slutar. Då sa hon att hon skulle ringa polisen och säga att jag hotat och misshandlat henne.
Jag gick ändå, varpå hon följde efter och skrek " nu ringer jag polisen " .
Jag gick undan en stund.
Gick in igen, då satt hon upprörd och sa i telefon till polisen att de måste komma för att jag har hotat henne.

Efter ett tag kom polisen. De hörde oss i olika rum. Min flickvän berättade till slut sanningen. Och sa att hon hittat på allt i ren desperation. Jag erbjöd mig att ge DNA test på mina händer och naglar angående de rivmärken hon orsakat sig själv med sina naglar i sitt förtvivlat upprörda tillstånd. Polisen sa till mig att det inte var nödvändigt. Och efter ett tag åkte de, och skjutsade hem henne till sig.

Jag känner mig väldigt kränkt och ledsen av det som hänt. Och hoppas att ingen ska behöva uppleva något liknande.

Jag hoppas ni förstår att jag inte gjort något av det som påståtts i media och utgår från att detta nu avslutas på ett värdigt sätt.

Med vänliga hälsningar
Thomas Di Leva

P.S. Det skall tilläggas att ärendet är nedlagt och inga som helst misstankar finns gällande detta

Isånna fall gick de lite för fort och lägga ner. Misstanken skall ju utredas.
Citera
2009-11-05, 19:39
Medlem
Källa: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6075621.ab

”Missuppfattning”
Aftonbladet har talat med artistens flickvän. Hon bekräftar hans historia:
– Han rörde mig inte, det där måste polisen ha missuppfattat. Vad vi bråkade om är mellan oss och allt det här har blivit så uppförstorat.
Enligt henne har nu paret gått skilda vägar.
Citera
2009-11-05, 19:40
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Verkar ju som folk med lite insikt i TDLs liv och som står han närmare än dom flesta här på FB t.o.m påpekat att han varit ett svin mot sina tidigare tjejer. Det skulle inte förvåna mig om han är skyldig.
Vilket folk?
Citera
2009-11-05, 19:43
Medlem
halleluyeahs avatar
Om tjejen säger att hon inte blivit misshandlad så är det ju så. Varför ska man inte tro henne? För att hon är tjej? För att tjejer är puckade och ljuger notoriskt? För att tjejer egentligen vill bli slagna eller är så undertryckta att dom förnekar när dom fått stryk? Även om dom inte är ihop längre?

Jisses - det är 2009 nu, medborgare. Bara en riktigt gammal möglig mansgris tror att tjejen ljuger när hon säger att hon INTE fått stryk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in