2010-07-21, 17:04
Medlem
sadims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Väldigt vad snabbt den misshandeln glömdes bort av svt då. Då kommer väl tito snart uppträda också.

Jaa..... skulle inte Tito kunna ha ett program med allsång för små barn?
Citera
2010-07-21, 17:24
Medlem
Meatloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadim
Jaa..... skulle inte Tito kunna ha ett program med allsång för små barn?

Ha ha! Eller hur?
Varför inte "Ladies Night Out" med Papa Dee, Tito oh Dileva samt Billy Butt som musikproducent.

Någon måste uppmärksamma United Stage om deras guldko.
Hörde av en kompis som vikar där att i Dilevas schema finns även all information om hans retreater.
Man kan kolla det sen flera år tillbaka alltså.

Undrar om han kan redovisa inkomsten från sk ljuskvällar och retreater? I Don't Think So!

http://www.unitedstage.se/
Citera
2010-07-21, 17:51
Medlem
Väldigt märkligt av Sveriges television att bjuda in Thomas Di Leva till Allsång på Skansen. Och därtill påa honom som "ängeln från Gävle".
Citera
2010-07-22, 11:51
Medlem
Ankias avatar
Hans såg nervös ut i Allsång på Skansen. Och sliten.
Och hans tolkning av Phil Collins´ "Another Day in Paradise" var en ren katastrof.

Citera
2010-07-22, 15:10
Bannlyst
För mycket sex&drugs and rock`n roll troligtvis
Citera
2010-07-22, 15:22
Bannlyst
Men varför är det märkligt att bjuda in Di Leva ???? Han är inte dömd för någon påstådd misshandel av Zinat och är 100% oskyldig tills motsatsen är bevisad. Låt karln dansa runt i sina flummiga kläder och njut av hans röst istället för att gnälla här
Citera
2010-07-23, 00:47
Medlem
526s avatar
Alltså . . jag är inte så insatt i Dilevaaffären.
Är den där misshandelsgrejen en engångsgrej för typ fem år sen, eller är det flera anklagelser?

PS - Träffade TD en gång på 90 talet. Då var han mycket trevlig.
Citera
2010-07-23, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Alltså . . jag är inte så insatt i Dilevaaffären.
Är den där misshandelsgrejen en engångsgrej för typ fem år sen, eller är det flera anklagelser?

PS - Träffade TD en gång på 90 talet. Då var han mycket trevlig.

Envisa rykten som florerat sedan tidigt 90-tal.
Citera
2010-07-23, 13:40
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomteboda
Vem kom på idén att bjuda in honom..?

Kan man gissa på mycket lågt gage? Sen sjöng han en låt från sin sågade coverplatta, kändes rätt så avslaget........
Citera
2010-07-23, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Hahaha, bara några dagar sen jag skrev det. Nu ser jag på saken på ett helt annat sätt

Nej, det står ju att anmälan är nedlagd och att TDL inte gjort tjejen illa i aftonbladet så fortfarande är där ju inte säkra bevis. Dock känner jag samma känsla inför de uttalandena som jag gör när jag hör Papa och Mama Dees ursäkt om att hon dängde ljuset i huvet själv. Dvs att jag inte tror på det. Så jag tycker att det finns mer eld nu om vi säger så.

Jag är inte så mycket för att bara tro utan att ha mer på fötterna, därav tvekandet. Dock säger magkänslan att här är något skumt...

Lägger in artikeln från aftonbladet då jag inte såg den i denna tråden:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6075621.ab

Jag drar också liknelsen med Papa Dee.. Både han och Di Leva ger ju sken av att vara sååå snälla och timida, sen är det värsta kvinnomisshandlaren bakom fasaden. Det gör mig mkt argare än om det är en vanlig kille som tjafsar med polarna, bråkar med kassörskan på ICA och sen går hem och spöar flickvännen. Då är man en helidiot som bär sig allmänt jävligt åt, det känns ärligare..

Papa Dee och Di Leva vågar inte bråka med andra, starka människor utanför hemmet. Då vågar de inte visa aggressivitet utan de trycker ner frugan och spöar på henne.. Kräk..

Jag hoppas verkligen att de glada o goa bröderna Al Fakir inte visar sig att vara värsta psykopaterna också..
Citera
2010-07-23, 13:59
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Kan man gissa på mycket lågt gage? Sen sjöng han en låt från sin sågade coverplatta, kändes rätt så avslaget........

Får man verkligen gage för att framträda där? Det räknas väl som promotion.
Citera
2010-07-23, 15:34
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Envisa rykten som florerat sedan tidigt 90-tal.
Handlar det om en enskild grej det pratas om eller att han är en notorisk misshandlare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in