Citat:
Ursprungligen postat av BettyBoop80
Hahaha, bara några dagar sen jag skrev det. Nu ser jag på saken på ett helt annat sätt
Nej, det står ju att anmälan är nedlagd och att TDL inte gjort tjejen illa i aftonbladet så fortfarande är där ju inte säkra bevis. Dock känner jag samma känsla inför de uttalandena som jag gör när jag hör Papa och Mama Dees ursäkt om att hon dängde ljuset i huvet själv. Dvs att jag inte tror på det. Så jag tycker att det finns mer eld nu om vi säger så.
Jag är inte så mycket för att bara tro utan att ha mer på fötterna, därav tvekandet. Dock säger magkänslan att här är något skumt...
Lägger in artikeln från aftonbladet då jag inte såg den i denna tråden:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6075621.ab
Jag drar också liknelsen med Papa Dee.. Både han och Di Leva ger ju sken av att vara sååå snälla och timida, sen är det värsta kvinnomisshandlaren bakom fasaden. Det gör mig mkt argare än om det är en vanlig kille som tjafsar med polarna, bråkar med kassörskan på ICA och sen går hem och spöar flickvännen. Då är man en helidiot som bär sig allmänt jävligt åt, det känns ärligare..
Papa Dee och Di Leva vågar inte bråka med andra, starka människor utanför hemmet. Då vågar de inte visa aggressivitet utan de trycker ner frugan och spöar på henne.. Kräk..
Jag hoppas verkligen att de glada o goa bröderna Al Fakir inte visar sig att vara värsta psykopaterna också..