2009-11-09, 14:35
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KING99
När det gäller psykopatibiten står jag bergfast kvar. Har rätt mycket erfarenhet från mitt arbete. Ska vi vara helt korrekta kallas det antisocial personlighetsstörning och DiLevas liv fyller alla kriterier som krävs för att kliniskt klassificera honom till denna grupp.
Wow.. du måste vara skitduktig psykopa..psykolog menar jag. Som utifrån skvaller på diverse hemsidor kan sätta en sådan bergfast diagnos på en person som lever på att få fram bilden av sig själv som en konstig flummig rymdblomma. Du ser klarsynt igenom image och dimridåer och har hittat den rätta personen bakom, psykopaten Di Leva. Hoppas dock att inte alla som ÄR professionella och har som yrke att diagnostisera sådant slänger sig med diagnoser till höger och vänster på folk de inte har träffat eller haft sessioner med.
Citera
2009-11-09, 14:37
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Jag tänker rätt snabbt - så...vad är som det är "väldigt märkligt" i det jag skriver?

Du behöver lära dig att tänka långsammare.
Citera
2009-11-09, 14:37
Medlem
RödaOrms avatar
pedofili och hebefili

Nu är det såhär, som alla vana flashbackare vet, att på det här forumet har vi numera kommit överens om att de som tänder på icke könsmogna barn kallas pedofiler. Och de som tänder på könsmogna, ej lovliga barn, kallas för hebefiler.
Det är bara att sälla sig till skaran så man slipper alla dessa långa diskussioner om definitioner
Citera
2009-11-09, 14:42
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av StefanHeterJag
Wow.. du måste vara skitduktig psykopa..psykolog menar jag. Som utifrån skvaller på diverse hemsidor kan sätta en sådan bergfast diagnos på en person som lever på att få fram bilden av sig själv som en konstig flummig rymdblomma. Du ser klarsynt igenom image och dimridåer och har hittat den rätta personen bakom, psykopaten Di Leva. Hoppas dock att inte alla som ÄR professionella och har som yrke att diagnostisera sådant slänger sig med diagnoser till höger och vänster på folk de inte har träffat eller haft sessioner med.

Wow - det var ju duktigt av dig att raljera. Vad jag försöker skydda är småtjejer som kommer att bli utnyttjade av DiLeva. Han lär inte sluta.

Jag har sett mr DiLeva in action (dock ej själva sexualakterna tack och lov) och det räcker långt. Jag baserar inte mina påstående på tramset som skrivs här utan det är en sammansatt bedömning av hans beteende i 100-tals situationer. Jag orkar inte bemöta mer trams - jag vill bara en sak: Sätta stopp för DiLeva framfart bland sökande småtjejer som ja...jodå de har fyllt 15. Men det är fortfarande barn i mina ögon. Jag är överygad om att otroheten rörde en yngre tjej och att det var upprinnelsen till bråket. Återigen - jag struntar i DiLevas bråk - jag ser hellre att han slutar utnyttja unga sökande människor. Det är cyniskt om något.
Citera
2009-11-09, 14:46
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Wow - det var ju duktigt av dig att raljera. Vad jag försöker skydda är småtjejer som kommer att bli utnyttjade av DiLeva. Han lär inte sluta.

Jag har sett mr DiLeva in action (dock ej själva sexualakterna tack och lov) och det räcker långt. Jag baserar inte mina påstående på tramset som skrivs här utan det är en sammansatt bedömning av hans beteende i 100-tals situationer. Jag orkar inte bemöta mer trams - jag vill bara en sak: Sätta stopp för DiLeva framfart bland sökande småtjejer som ja...jodå de har fyllt 15. Men det är fortfarande barn i mina ögon. Jag är överygad om att otroheten rörde en yngre tjej och att det var upprinnelsen till bråket. Återigen - jag struntar i DiLevas bråk - jag ser hellre att han slutar utnyttja unga sökande människor. Det är cyniskt om något.

Men ok, jag ska hjälpa dig. Jag får intrycket av att du störs av att Tompa pumpar unga snygga brudar - och inget annat. Hela tiden tvingas du återkomma till "ok då, de hade åldern inne men bla bla bla".

Det är allt detta sammantaget som gör att jag tolkar det du skriver som att du själv inte fixar yngre fotomodeller. Har jag rätt?
Citera
2009-11-09, 14:49
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Men ok, jag ska hjälpa dig. Jag får intrycket av att du störs av att Tompa pumpar unga snygga brudar - och inget annat. Hela tiden tvingas du återkomma till "ok då, de hade åldern inne men bla bla bla".

Det är allt detta sammantaget som gör att jag tolkar det du skriver som att du själv inte fixar yngre fotomodeller. Har jag rätt?

Nej - du har inte rätt och jag tycker det är dags för dig att träna på att tänka En sak till - jag märker att ordet psykopat är väldigt laddat. Diagnosen används ofta slentrianmässigt om onda människor. DiLeva har antisociala personlighetsdrag - klockrent!
Citera
2009-11-09, 14:52
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Nej - du har inte rätt och jag tycker det är dags för dig att träna på att tänka En sak till - jag märker att ordet psykopat är väldigt laddat. Diagnosen används ofta slentrianmässigt om onda människor. DiLeva har antisociala personlighetsdrag - klockrent!

Du fixar yngre fotomodeller? Är det detta du skriver?

Hur gamla var brudarna då?
Citera
2009-11-09, 14:54
Medlem
Some people ...

Citat:
Ursprungligen postat av Mayito

Man känner andra som man känner sig själv, eller?
Citera
2009-11-09, 14:56
Medlem
Von0bens avatar
Jag tycker man ska vara restriktiv med "psykopat"-begreppet. För det första har vi väldigt lite att gå på, för det andra har det blivit lite av en modegrej att stämpla folk som psykopater/narcissister.

Som tidigare sagt: att vara svartsjuk och kontrollerande är inte i sig ett drag som är exklusivt för psykopater.
Citera
2009-11-09, 14:59
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RödaOrm
Nu är det såhär, som alla vana flashbackare vet, att på det här forumet har vi numera kommit överens om att de som tänder på icke könsmogna barn kallas pedofiler. Och de som tänder på könsmogna, ej lovliga barn, kallas för hebefiler.
Det är bara att sälla sig till skaran så man slipper alla dessa långa diskussioner om definitioner

Jag nöjer mig med att kalla dem för pervon, annars tack.
Citera
2009-11-09, 15:32
Medlem
macka-pärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RödaOrm

"Samma skit i pottan som på locket" sa min mormor ibland när hårklyverier kom på tal.

Tycker mig se att Tomas di Leva har kulmage under sina bjärta klänningar nu för tiden. Överintag av veggo-biffar måhända?
Citera
2009-11-09, 16:42
Medlem
Datorholists avatar
Källa att det är Di Leva?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in