Citat:
Ursprungligen postat av KING99
Wow - det var ju duktigt av dig att raljera. Vad jag försöker skydda är småtjejer som kommer att bli utnyttjade av DiLeva. Han lär inte sluta.
Jag har sett mr DiLeva in action (dock ej själva sexualakterna tack och lov) och det räcker långt. Jag baserar inte mina påstående på tramset som skrivs här utan det är en sammansatt bedömning av hans beteende i 100-tals situationer. Jag orkar inte bemöta mer trams - jag vill bara en sak: Sätta stopp för DiLeva framfart bland sökande småtjejer som ja...jodå de har fyllt 15. Men det är fortfarande barn i mina ögon. Jag är överygad om att otroheten rörde en yngre tjej och att det var upprinnelsen till bråket. Återigen - jag struntar i DiLevas bråk - jag ser hellre att han slutar utnyttja unga sökande människor. Det är cyniskt om något.
Men ok, jag ska hjälpa dig. Jag får intrycket av att du störs av att Tompa pumpar unga snygga brudar - och inget annat. Hela tiden tvingas du återkomma till "ok då, de hade åldern inne men bla bla bla".
Det är allt detta sammantaget som gör att jag tolkar det du skriver som att du själv inte fixar yngre fotomodeller. Har jag rätt?