Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Om du kollar tråden Snurren länkar till hittar du diverse anonyma skribenter som hänvisar till "kompisars kompisar" och "bekantas bekanta". Dvs saker som var tredjehandsuppgifter redan innan dom spreds anonymt på ett skvallerforum på nätet...
Jag hävdar med en dåres envishet att detta skvaller är skitsnack. Jag baserar det på att jag sedan många år är NÄRA vän med den påstått misshandlade kvinnan. Jag vill påstå att x vid något tillfälle skulle ha knystat något om Thomas eventuella babianfasoner. Visst, Papa Dee-fallet visar hur blind och dum kärleken är, men det här tror jag bara inte på.
Det här skvallret i kombination med att en sjuk och olycklig själ begick självmord sedan Thomas sent om sider dumpat henne har gjort att vissa Flashback-neandertalare fått frispel och hittat en potentiell statsministermördare i Di Leva.
DÄREMOT så har Thomas tidvis varit en ambitiös häradsbetäckare i alibi av sin jesus -image i en skala som inte helt rimmar med hans fridfulla framtoning. Att de flesta av oss troligen skulle ta för oss av "erbjudanden" motsvarande hans hör liksom inte dit. Det måste vara möjligt även för en Gandhi-wannabee att gå hem och ta sig en runk istället för att ta för sig lite här och där när hustru, och i något fall barn, väntat därhemma...