2009-01-01, 22:51
Medlem
CrimsonIdols avatar
Jag håller det inte för helt otroligt...
Hans djävla jesuskomplex och hippieattityd MÅSTE ju bara dölja nåt mörkare...
Han har aggressioner som vi ALLA andra garanterat...
Skulle gärna se att GW gör en "gärningsmannaprofil" på den karln...
Kanske han pissade ner sina kaftaner i sömnen ända upp till 16-års-åldern?
//CrimsonIdol
Citera
2009-01-01, 23:24
Medlem
lukashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Det där får du nog ta och utveckla...Ursäkta om det är nån slags ironi som jag missar
Hej Thomas.
Citera
2009-01-01, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oscra
Jag kan inte förstå vad kvinnor ser i Tomas.

Han kanske tar dem med upp till kosmos
Citera
2009-01-02, 00:00
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Hej Thomas.

Ja, djävligt troligt eller hur om du lyfter blicken och ser på inlägget ovanför ditt?

//CrimsonIdol
Citera
2009-01-02, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Om du kollar tråden Snurren länkar till hittar du diverse anonyma skribenter som hänvisar till "kompisars kompisar" och "bekantas bekanta". Dvs saker som var tredjehandsuppgifter redan innan dom spreds anonymt på ett skvallerforum på nätet...

Jag hävdar med en dåres envishet att detta skvaller är skitsnack. Jag baserar det på att jag sedan många år är NÄRA vän med den påstått misshandlade kvinnan. Jag vill påstå att x vid något tillfälle skulle ha knystat något om Thomas eventuella babianfasoner. Visst, Papa Dee-fallet visar hur blind och dum kärleken är, men det här tror jag bara inte på.

Det här skvallret i kombination med att en sjuk och olycklig själ begick självmord sedan Thomas sent om sider dumpat henne har gjort att vissa Flashback-neandertalare fått frispel och hittat en potentiell statsministermördare i Di Leva.

DÄREMOT så har Thomas tidvis varit en ambitiös häradsbetäckare i alibi av sin jesus -image i en skala som inte helt rimmar med hans fridfulla framtoning. Att de flesta av oss troligen skulle ta för oss av "erbjudanden" motsvarande hans hör liksom inte dit. Det måste vara möjligt även för en Gandhi-wannabee att gå hem och ta sig en runk istället för att ta för sig lite här och där när hustru, och i något fall barn, väntat därhemma...
Citera
2009-01-02, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Yngve Frank
Jag hävdar med en dåres envishet att detta skvaller är skitsnack. Jag baserar det på att jag sedan många år är NÄRA vän med den påstått misshandlade kvinnan. Jag vill påstå att x vid något tillfälle skulle ha knystat något om Thomas eventuella babianfasoner. Visst, Papa Dee-fallet visar hur blind och dum kärleken är, men det här tror jag bara inte på.

Det här skvallret i kombination med att en sjuk och olycklig själ begick självmord sedan Thomas sent om sider dumpat henne har gjort att vissa Flashback-neandertalare fått frispel och hittat en potentiell statsministermördare i Di Leva.

DÄREMOT så har Thomas tidvis varit en ambitiös häradsbetäckare i alibi av sin jesus -image i en skala som inte helt rimmar med hans fridfulla framtoning. Att de flesta av oss troligen skulle ta för oss av "erbjudanden" motsvarande hans hör liksom inte dit. Det måste vara möjligt även för en Gandhi-wannabee att gå hem och ta sig en runk istället för att ta för sig lite här och där när hustru, och i något fall barn, väntat därhemma...

Någon som vet om han är välhängd?
Citera
2009-01-02, 00:22
Medlem
diemydarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yngve Frank

Så han är inblandad i ett självmordsfall?
Citera
2009-01-02, 01:24
Medlem
Worezs avatar
Bara jag som tycker det är jävligt PK att tycka att Zinat är en rolig komiker?
Citera
2009-01-02, 06:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Bara jag som tycker det är jävligt PK att tycka att Zinat är en rolig komiker?
Hon var jävligt kass i På Spåret iaf. För att uttrycka det med Oldsberg & Hellberg-humor, så borde kanske just det programmet döpts om till På Spånet.
Citera
2009-01-02, 07:50
Medlem
.-.-.s avatar
Hur är det möjligt att hon är komiker egentligen, eller är det bara något som hon kallar sig själv för.

Efter varje mening hon har kläckt ur sig och ska trycka ihop gaddarna i sitt perfekta leende, förväntar hon sig att vi ska garva då eller. Hon verkar då själv tycka sig vara jävligt rolig. Men inte ofta har jag hört nåt som va speciellt kul.

Om hon vill bli våran hjälte så borde hon göra nåt Betner liknande, skämta om sina egna, stenkastarna, våldtäktsmän, kamelknullare osv. Då skulle jag kunna tänka mig att garva en gnutta.
Citera
2009-01-02, 14:18
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Hur är det möjligt att hon är komiker egentligen, eller är det bara något som hon kallar sig själv för.

Efter varje mening hon har kläckt ur sig och ska trycka ihop gaddarna i sitt perfekta leende, förväntar hon sig att vi ska garva då eller. Hon verkar då själv tycka sig vara jävligt rolig. Men inte ofta har jag hört nåt som va speciellt kul.

Om hon vill bli våran hjälte så borde hon göra nåt Betner liknande, skämta om sina egna, stenkastarna, våldtäktsmän, kamelknullare osv. Då skulle jag kunna tänka mig att garva en gnutta.
Hon titulerar sig komiker, hur och varför har jag ingen aning. Men hon är en invandrarkvinna så ni kan ju räkna med att TV-producenter och liknande faller för jämnställdhetstjafset. Återigen vill säga, hon har lika lite på TV och göra som Özz och Atci.
Citera
2009-01-02, 16:35
Medlem
Charles26s avatar
Jag kan bekräfta att dom är ett par. Jag var på middag hos en gemensam vän till oss. Alltså dom var också där. Att Tomas skulle vara kvinnomisshandlare är bara skitsnack. Jesus och hippiestilen han driver med är teater för i verkligheten är han mera "normal" även fast han klär sig i klänning och döper sina barn till de sjukaste av namn! En ganska schysst kille faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in