2009-05-22, 15:50
Medlem
Sly^s avatar
Haha tack då vet jag, tyvärr dog min gubbe innan han hann gifta sig så får se om jag lyckas gifta bort hans dotter!
Citera
2009-05-22, 15:52
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sly^
Haha tack då vet jag, tyvärr dog min gubbe innan han hann gifta sig så får se om jag lyckas gifta bort hans dotter!
Haha, träligt. Du får ändra i alternativ att de ska leva längre simdagar, så att det inte går så fort.
Citera
2009-05-22, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Det är det jag menar, småsaker. Visst, djur är inte saker, men man kan samla på vissa av dom.

En av mina simmar har en hel sammling med Fjärillar, Diamanter/rubiner/topas/rymdstenar av olika strolekar, skalbaggar, kackerlackor, fiskar som hon har fiskat upp och monterat på väggen.
Diamanter/rubiner/topas och sånna "stenar" kan man skicka på slipning i olika former och sen så kan man sätta upp dom på kuddar eller ställningar

Jag har ett helt rum med sånt
Citera
2009-05-22, 15:57
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis
En av mina simmar har en hel sammling med Fjärillar, Diamanter/rubiner/topas/rymdstenar av olika strolekar, skalbaggar, kackerlackor, fiskar som hon har fiskat upp och monterat på väggen.
Diamanter/rubiner/topas och sånna "stenar" kan man skicka på slipning i olika former och sen så kan man sätta upp dom på kuddar eller ställningar

Jag har ett helt rum med sånt
Fan, vad nice!

Har precis skickat iväg en topas till slipning som jag väntar på!

Jag har inte hunnit kolla något mer, då min sim föder ungar på löpande band!
Citera
Medlem
STarkmans avatar
Skönaste npc måste ju vara cycl0n3 sw0rd
Citera
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STarkman
Skönaste npc måste ju vara cycl0n3 sw0rd
Han vill du vara vän med!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sly^
Någon som vet om det går att gifta sig på denna version? har suttit och försökt som fan men inte listat ut ännu

ja de e klart!

om du är "pojkvän/flickvän" me nån så kan du ta ämnet "romantik" o välja föreslå giftemål.

när du har gjort de måste du "ordna fest" o välja bröllop sen på bröllopet tar du "romantik" igen o välj gift sig.
Citera
2009-05-22, 16:03
Medlem
supermassives avatar
Förresten, en bebis min sim fick försvann en dag helt plötsligt, trots att den mådde helvetesbra. Den är inte död, och det kom heller ingen socialarbetare. Jag vet inte vad som har hänt med ungen!
Citera
2009-05-22, 16:09
Medlem
Notumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Förresten, en bebis min sim fick försvann en dag helt plötsligt, trots att den mådde helvetesbra. Den är inte död, och det kom heller ingen socialarbetare. Jag vet inte vad som har hänt med ungen!
Kidnappad?
Citera
2009-05-22, 16:11
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notumlord
Kidnappad?
Haha. Ja, nåt sånt måste det vara. För han bara försvann, utan att någon ruta kom upp eller något annat.
Citera
2009-05-22, 16:13
Medlem
detta e lite av en fildelnings fråga - vet ni om man kan tanka ner nya frisyrer och tomter än? de går o köpa nya saker i "sim store" för pengar o de vill man ju inte
Citera
2009-05-22, 16:14
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fost
detta e lite av en fildelnings fråga - vet ni om man kan tanka ner nya frisyrer och tomter än? de går o köpa nya saker i "sim store" för pengar o de vill man ju inte
Nej, tyvärr, vet inget sånt än. Vi får vänta och se!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in