2009-05-22, 21:52
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anaset
Har någon provat att få spökbarn än?
Jag stod och pratade ett bra tag med ett spöke, men han kom aldrig med bland alla simmar jag var bekant med. Fast det behöver då inte betyda att det inte går. Men jag är ganska tveksam till det.
Citera
2009-05-22, 21:58
Medlem
Sly^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Tur att jag inte är ensam!

Men något jag är riktigt glad över är att man får ha bil nu i början och att det åtminstone blåser ute. Så lite liv i de gamla kvistarna är det iallafall!

You said it Boii!

Längtar helst till Pets, University och typ Business life liknande till 3an

Citat:
Jag stod och pratade ett bra tag med ett spöke, men han kom aldrig med bland alla simmar jag var bekant med. Fast det behöver då inte betyda att det inte går. Men jag är ganska tveksam till det.

Om gubben dör blir h*n ett spöke ju, man kan ju fortfarande använda dem om man gör de levande igen .. Då kanske man kan ^^
Citera
2009-05-22, 21:58
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Är det någon som försökt få ner fiskar i poolen? Eller kan man bara ha dessa i ett såndär runt akvarium?
Citera
2009-05-22, 22:00
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sly^
You said it Boii!

Längtar helst till Pets, University och typ Business life liknande till 3an
Ehm... grrrrrl, tack!

Ja, det får vi hoppas på att de kommer. Nightlife ville man ju endast ha för bilen, vilket man redan har, så nu kvittar ju det.
Citera
2009-05-22, 22:01
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stuntman Bob
Är det någon som försökt få ner fiskar i poolen? Eller kan man bara ha dessa i ett såndär runt akvarium?
I ett akvarium vet jag att du iallafall kan ha dom i. Det hade jag en gång.

Du kanske även kan ha dom i en liten egen sjö på din tomt? Har själv inte testat det än.
Citera
2009-05-22, 22:01
Medlem
Sly^s avatar
Citat:
Ehm... grrrrrl, tack!

Ja, det får vi hoppas på att de kommer. Nightlife ville man ju endast ha för bilen, vilket man redan har, så nu kvittar ju det.

Haha att kunna knulla i bilen vill jag oxå ha, tyckte det var en rolig funktion i nightlife
Citera
2009-05-22, 22:02
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Haha att kunna knulla i bilen vill jag oxå ha, tyckte det var en rolig funktion i nightlife
Ja, det var det då sannerligen. Det är också något jag saknar. Och den där bubbelpoolen man kunde ha. För det finns väl ingen sån nu, va?
Citera
2009-05-22, 22:09
Medlem
Sly^s avatar
Citat:
Ja, det var det då sannerligen. Det är också något jag saknar. Och den där bubbelpoolen man kunde ha. För det finns väl ingen sån nu, va?

Juste bubbelpolen har de ju glömt Ska jag skapa mitt egna hus sen när jag har flyttat får de fan fixa en
Citera
2009-05-22, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draq
Hehe, Är bara att klicka på en byrå och byta kläder precis hur du vill.
jaha, där ser man
tackar och bockar
Citera
2009-05-22, 22:12
Medlem
Citat:
I ett akvarium vet jag att du iallafall kan ha dom i. Det hade jag en gång.

Du kanske även kan ha dom i en liten egen sjö på din tomt? Har själv inte testat det än.
Jag har en sjö/damm på min tomt med lite blåsfisk och lite Lipsill
Citera
2009-05-22, 22:14
Medlem
Benjos avatar
My house tralala
http://i43.tinypic.com/mjr08y.jpg

Varför har jag inte uppnått mitt livsmål (perfekt trädgård) då jag odlat fler än 8 olika perfekta grönsaker? :S help!
Citera
2009-05-22, 22:19
Medlem
supermassives avatar
Citat:

Juste bubbelpolen har de ju glömt Ska jag skapa mitt egna hus sen när jag har flyttat får de fan fixa en

Men jag vet inte ens om bubbelpoolen finns i trean, isåfall har jag verkligen missat den! Ska kolla nästa gång jag kör igång spelet.

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkis

Jag har en sjö/damm på min tomt med lite blåsfisk och lite Lipsill

Härligt, funderar på en sjö jag också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här