Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Fast det var ju precis det jag efterfrågade, dvs konspirationer som avslöjats (på dödsbädden av inblandade) - inte konspirationer som inte avslöjats, sådana finns det redan tillräckligt av här. Om du påstår att det är en vanlig företeelse att folk avslöjar konspirationer i slutskedet av sitt liv så måste det ju finnas exempel, eller? Att du påstår att det är så utgör ju inte mer bevis än när nån stolle tycker sig se förvarningar om 9/11 på supertramps gamla skivomslag.
Edit, om alla dessa erkännanden på dödsbädden aldrig har lett till att något har avslöjats så är de ju helt värdelösa. Det är rätt vanligt med feberyra och svammel i slutskedet av livet, ofta i samband med smärtstillande... Kom igen nu, nån måste väl haft lite avslöjande papper eller nåt att hänvisa till? Eller är de för superduperagentproffsiga för det också?
Några rader upp skriver jag om en försvarsminister som som innan sin död erkänner att vietnameser aldrig attackerade amerikanska fartyg och att hela incidenten var en lögn för att få klartecken från kongressen om anfall och du vill se fler historier än dom jag dragit.
Läs en bok.
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nu ska vi se, är du en sådan som försöker äta upp kakan och ha den kvar? Det kan vara gott med kakor men i verkliga livet måste man välja mellan att äta och behålla.
Antingen var det superproffs som inte lämnade några spår eller så är de spår som talar för nedskjutning ogiltiga. Du inser väl att båda inte kan gälla samtidigt?
Har du bestämt dig för en förklaring som gör att du tänker blunda för allt som talar mot den? Det är ingen särskilt sanningssökande inställning i så fall, den borde du ompröva. Vi ska väl ändå väga samman alla bevis? Alltid?
Läser du inte vad jag skriver pojk?
Det är försent nu!
Over. Finito. Done. Dom fick som dom ville.
Dom kunde inte bry sig mindre om att nån prälle och en kvällsblaska öppnar caset igen.
Ingen kommer åt dom, det är preskriberat.
Ansvariga är döda, pensionerade, bytt namn, flyttat välj valfri.