"Detta är perfekt för dig som vill flytta in i ett annorlunda hem som inte är likt något annat. Och du behöver inte lyfta ett finger själv, här köper man hela konceptet från lägenhet till möblemang och inredningsdetaljer! "
Frågan är ju dock om man hade velat behålla så mycket av det där?
Jösses, någon gillar storstäder
Ser jag en grill på den inglasade balkongen?
Rätt högt pris också.. nybyggt, men ändå, 52kvm i kallebäck får mig att höja på ögonbrynen för det priset
"Detta är perfekt för dig som vill flytta in i ett annorlunda hem som inte är likt något annat. Och du behöver inte lyfta ett finger själv, här köper man hela konceptet från lägenhet till möblemang och inredningsdetaljer! "
Frågan är ju dock om man hade velat behålla så mycket av det där?
Usch så gräsligt!! Trodde först den var nån singelkille som renoverat stället på 90-talet men tröttnat och nu sålde med möblemang och allt men det ser ju faktiskt ut att vara stylat. Men vem liksom lägger pengar på att sprejlackera luckorna till tvättmaskinen och tumlaren?? Jag skulle begära prisavdrag för att flytta in i eländet.
"Detta är perfekt för dig som vill flytta in i ett annorlunda hem som inte är likt något annat. Och du behöver inte lyfta ett finger själv, här köper man hela konceptet från lägenhet till möblemang och inredningsdetaljer! "
Frågan är ju dock om man hade velat behålla så mycket av det där?
Det måste vara partillejohnny som numera har jobb som lägenhetsdesigner.
"Detta är perfekt för dig som vill flytta in i ett annorlunda hem som inte är likt något annat. Och du behöver inte lyfta ett finger själv, här köper man hela konceptet från lägenhet till möblemang och inredningsdetaljer! "
Frågan är ju dock om man hade velat behålla så mycket av det där?
Förutom sovrumstapeten och Eiffeltornet på dörren så var det ju skitsnyggt
Kan bara instämma med SuraStina, jag skulle begära prisavdrag för det skulle bli dyrt för mig att flytta in där. Det är helt och rent men det blir ju lika mycket jobb som om man flyttar in i något som är till rimlig jämförelse trasigt och ofräscht.
"Detta är perfekt för dig som vill flytta in i ett annorlunda hem som inte är likt något annat. Och du behöver inte lyfta ett finger själv, här köper man hela konceptet från lägenhet till möblemang och inredningsdetaljer! "
Frågan är ju dock om man hade velat behålla så mycket av det där?
Kolla in maken på fult kök och badrum...
Lägenheten ligger i ett oattraktivt område och i en stad där de flesta 3or säljs för mellan 100-250 000 kr. Den här- tada!- gick ut för strax under millen men efter nästan 200 dgr på Hemnet har den sänkts till knappt 800. Vad sjutton tänker folk när de renoverar?
Kolla in maken på fult kök och badrum...
Lägenheten ligger i ett oattraktivt område och i en stad där de flesta 3or säljs för mellan 100-250 000 kr. Den här- tada!- gick ut för strax under millen men efter nästan 200 dgr på Hemnet har den sänkts till knappt 800. Vad sjutton tänker folk när de renoverar?