Citat:
Ursprungligen postat av
lacrima
Den har vi sett i tråden när den låg på hemnet. Här är en till källare:
http://www.hemnet.se/bostad/bostadsratt-2rum-bromma-blackeberg-stockholms-kommun-holbergsgatan-146-7156255
Edit. Står att den är arkitektritad osv. men jag undrar ju varför arkitekten valde att placera sovrummet med två fönster och allrummet utmed toan? Jag hade hellre haft sovrummet mörkt och gått genom det för att nå toan och fått ett ljust allrum.
Vilken gräslig lägenhet- inte bara pga planlösningen! Arkitektritad- kiss my ass! Måste vara Sveriges sämsta isf. Hade jag varit arkitekt hade jag gjort köket till sovalkov och sen haft köksdelen utanför toan i öppen planlösning med vardagsrummet. Då hade man fått massor med ljus till både kök och vardagsrum. För vem vill sitta i en grotta och äta som det är nu?? Man hade dessutom kunnat få lite ljusinsläpp i alkoven genom att ha fönster uppe i takhöjd.
Utöver detta så finner jag fem fel till:
- Stockholms fulaste tapeter (jag menar, krokodilskinn i köket och gräsliga "rutor" i sovrummet?)
- Flatscreens som är på i varje rum under fotograferingen- med typ hundra olika motiv (notera också att klisterlappen från inköpet sitter kvar på åtminstone en!)
- Nachos i en skål på vardagsrumsbordet inför fotograferingen- really? Notera även spelkonsollen...
- Man har fotat Stockholms fulaste fåtölj- en lila rest från 80-talet- och dessutom slängt en kräkful Montazami-tofs över den.
- Tittar man noggrant så har det fulkaklats i hallen. Förmodligen hemmagjort. Och kaklet utanför toan ser ut som något från Londons tunnelbana.
Nej tack, jag skulle inte ens flytta in där mot betalning.