Citat:
Ursprungligen postat av Giggi
I ett sånt här hus som är i stort behov av renovering och som egentligen inte är så mycket att visa upp i bild är detaljerna det som är det viktiga. Även om han har tagit några bilder som kanske kan anses vara lite för "konstnärliga" uppskattar jag närbilder på dörrhandtag och fönsterhaspar som är det som ger huset karaktär och som är värt att spara.
Många av detaljerna är eftertraktade idag och vissa har börjat nyproduceras pga efterfrågan.
Klandra inte fotografen! Mäklarna får ofta fler bilder än vad som är lämpligt att använda för en bra presentation. Detta för att mäklaren ska välja ut bilder.
I detta fall är det tyvärr overkill. En presentation ska väcka nyfikenhet och inte som i detta fall
få en att gäspa. Lyckligtvis har det flesta mäklare begripit att det inte är antalet bilder som ger
en lyckad affär ;-)