Citat:
Ursprungligen postat av tirfing1
"Den är köpt för ett halv år sent"
okej Sefik, du tröttnade snabbt på Tjörn alltså ?!
Antagligen tror han att han nu inför sommarsäsongen ska tjäna multum på en stuga på Tjörn.
Den som orkar kan ju försöka ta reda på lagfarten och se vad han gett för huset för 6 månader sedan.
Det verkar vara ett vanligt sätt för utlänningar att tjäna pengar. Fuskrenovera och sälj dyrt.