Citat:
Ursprungligen postat av
lacrima
Du har så ofta rätt i det du skriver så du får fasiken tåla lite mothugg ibland.
Listan är helt klart vettig, men jag ska klaga lite nu och erkänna att den skrämmer mig lite ibland då jag kan tänka innan jag postar att -detta har dom redan sett.

Jo, det är trevligt med motstånd, framförallt gynnar det ju diskussionerna. Och det är därför vi är här. Mina åsikter är just personliga åsikter, det skulle vara förbannat tråkigt om folk bara höll med. Alla tycker olika. Det ser man ju inte minst på alla diskussionerna om trender och inredning...
Själv har jag nu en jävla koll på både tråden och marknaden, så jag gör nog inga rookie-misstag längre. Men den som lever får se...