God kväll gott folk, nu sitter jag på gamla Bettan från 2004 tror jag? Min bärbara har nämligen fått nåt väldigt konstigt för sig. Jag satt och spelade Fallout 3 häromdagen då jag fick min första Bluescreen (vilket är oundvikligt

) men enligt Windows så var det mitt grafikkort som var orsaken och enligt enhetshanteraren så har jag den senaste (och enda) drivrutinen för mitt mobility radeon 4670/ win 7 x64
Men idag när jag spelade Fallout 3 så vet jag inte riktigt vad som hände, först blinkade skärmen till i blå färg och jag tänkte, jaha bluescreen jippi! Men efter en stund började skärm fan gå igenom grundfärgerna, blått, rött, grönt sen en bild med svart tonat ner till vitt och etc.
Prövade felsäkert också men så fort den kommer in till skrivbordet på både vanligt läge och felsäkert så blir det samma procedur, kan tilläggas att bios och boot blinkar och ser helt skadat ut.
Nån som har en aning om vad det är för fel, kommer ringa acer imorn och höra vad dom har och säga men man brukar inte få veta vad som är fel utan bara få tillbaks datorn.