• 1
  • 2
2008-05-03, 23:27
Bannlyst
Vet ej om detta är rätt forum att posta tråden i, nåja mod får flytta om det behövs.

Jag tycker fan dagens PK värld har gått på tok för långt.
Idag hyllar vi kvinnors sexualitet och uppmuntrar unga tjejer att supa sig fulla och visa rumpan till alla håll där kukar finns.
Detta leder till oönskade graviditeter och 40 000 ofödda bara mördas varje år via abort, och abort i sin tur ses som kvinnors egen rätt.

Homosexualitet hyllas och ses i många fall i media/TV som någonting mycket vackert.
Personligen ser jag homosexualitet som en pervers sjukdom, fast ändå så måste man göra böglobbyn glada och klassa det som någonting normalt och bort från sjukdom.
Tom unga barn i skolor lär sig om homosexualitet via homosagor osv.

Man får idag inte ens säga neger, oj ursäkta N-ordet, utan att klassas som rasist.
Man kan snacka hur bra som helst om negrers goda fysik och stora kukar, och skratta och skoja om vitingar.
Medans man knappast får kritisera negrers IQ nivå och våldsbenägenhet.

Kort och gått får man inte ha en åsikt idag utan att trampa någon i tårna, och det onormala (bögar) sak ses som något normalt.

Vad kommer här näst, ska pedofiler, transexuella, bajssex och djursex också ses som något normalt och tolereras i framtiden?

Nu tycker jag PK har blivit som en störning hos folk.
Nu låter jag väl bitter, lol, nåja era tankar, vad tycker ni om PK världen vi lever i, och vad tycker ni generellt om politisk korrekthet?
Senast redigerad av Ruggero 2008-05-03 kl. 23:30.
Citera
2008-05-04, 00:01
Medlem
EssKungs avatar
I mina ögon verkar du vara en rasist / homofob som försöker uttrycka dina åsikter på ett diskret sätt. Men du misslyckades, du är synad.
Citera
2008-05-04, 00:35
Medlem
Blev väl lite fel forum nu eftersom det är problemet med att det finns alldeles för många av såna som dig i Sverige som man diskuterar här.
Citera
2008-05-04, 02:59
Bannlyst
Hm, mer PKister.
Vad är fel med mitt tankesätt, jag ogillar homosexualitet och vill inte ha negrer i sverige.
Anledningen är att homosexualitet är sjukt, inget att snacka om, negrer har lägre IQ nivå och mer våldsbenägna, dessutom rasblandning, vilket idag är ett faktum.

Så frågan är vad är fel med den logiken?
Citera
2008-05-04, 07:25
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggero
Hm, mer PKister.
Vad är fel med mitt tankesätt, jag ogillar homosexualitet och vill inte ha negrer i sverige.
Anledningen är att homosexualitet är sjukt, inget att snacka om, negrer har lägre IQ nivå och mer våldsbenägna, dessutom rasblandning, vilket idag är ett faktum.

Så frågan är vad är fel med den logiken?

Logiken är pannkaka.
Dina exempel hör ihop på endast det att du ogillar företeelserna.

Plus dina argument är enbart "jag ogillar"
Citera
2008-05-04, 07:52
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Jag tycker fan dagens PK värld har gått på tok för långt.
Idag hyllar vi kvinnors sexualitet och uppmuntrar unga tjejer att supa sig fulla och visa rumpan till alla håll där kukar finns.
Detta leder till oönskade graviditeter och 40 000 ofödda bara mördas varje år via abort, och abort i sin tur ses som kvinnors egen rätt.
Idag hyllar man inte kvinnans frigjorda sexualitet, som det så vackert beskrivs annars. Idag hyllar man att man har tillåtit kvinnan att bli en vidrig degenererad hora som sväljer kuksaften från vilket håll den än kommer framför hennes barn, och att hon tillåts mörda sina egna ofödda barn och stoltsera med det.

Människans moral har aldrig varit så här låg.
Citat:
Nu tycker jag PK har blivit som en störning hos folk.
Nu låter jag väl bitter, lol, nåja era tankar, vad tycker ni om PK världen vi lever i, och vad tycker ni generellt om politisk korrekthet?
Mycket av det du klagar över beror på sekulära judiska marxistoida ideologier.

Här är ett bra exempel:

"The Jewish community has been in support of civil liberties because we understand that discrimination against one group leads to discrimination against all."

http://www.boston.com/news/local/art..._sex_marriage/

Politisk korrekthet borde definitivt klassificeras som en sinnessjuk mental störning.
Citera
2008-05-04, 12:22
Medlem
kallestolpillers avatar
Citat:
text

Men.. Jag gillar homosexuella, koprofager, zoofiler, pedofiler, hebefiler, och allt annat gott och tycker inte att det är onormalt.

Förtjänar jag också att brinna i skärselden?
Citera
2008-05-04, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Logiken är pannkaka.
Dina exempel hör ihop på endast det att du ogillar företeelserna.

Plus dina argument är enbart "jag ogillar"

Ok herr PK, homosexualitet är fel och onaturligt, eller håller du inte med om ett sådant självklart faktum.

Negrer är ofta överrepresenterade i kriminalitet och brottslighet, tex i USA så begår niggers drygt 50% av allt brott fast är bara 12% av befolkningen.

Med andra ord så bör vi inte ha för många negrer (helst inga alls) i sverige eller andra delar av europa, likadant med muslimer.

Vad är då fel med den logiken?
Citera
2008-05-04, 12:29
Medlem
jerkuss avatar
Citat:

Det finns mycket pengar i att sälja alkohol, och om marknaden finner en ny målgrupp d.v.s ungdomen (ny och ny, den har väl funnits i alla tider, men iallafall) så kommer den ju osvikligen försöka exploatera den. Det är ju så kapitalismen fungerar i grunden.
Men att diskutera en lössläppt sexualitet utan att ta upp mannen i frågan är ju bara jävligt dumt. I alla tider har killar alltid haft megastånd och satt på varenda hål han sett, ibland oaktande om det tillhör en död tjej eller ett djur.
Men gnäll över den saken är underligt underrepresenterat här på forumet. Det hjälper mig till slutsatsen att TS i det här som så många andra fall är en dubbelmoralsdrabbad hycklare.

Apropå abort: hur många gånger har du runkat och lagt satsen på en pappersservett eller handduk eller nånstans på en tjej där det minsann inte finns någon livmoder att träffa? Om det är en gång eller fler är jag ledsen: då har du inte rätt att attackera frågan kring huruvida abort ska vara tillåtet för kvinnan.

Citat:
Homosexualitet hyllas och ses i många fall i media/TV som någonting mycket vackert.
Personligen ser jag homosexualitet som en pervers sjukdom, fast ändå så måste man göra böglobbyn glada och klassa det som någonting normalt och bort från sjukdom.
Tom unga barn i skolor lär sig om homosexualitet via homosagor osv.

Människor föds som bögar. FÖDS som dem. Oavsett om det är en perversion eller inte så är det viktigt att inse att om man är bög så är man, det går inte att ändra på. Då är det ju bara att göra det bästa av läget och behandla dem som människor. Det är i nuläget ungefär 1% av världens befolkning som är homosexuella, så det kommer ju liksom inte påverka reproduktionen särdeles mycket. Vad du personligen anser är det ingen som bryr sig det allra minsta om ifall du inte kan presentera makalösa argument för din ståndpunkt.

Citat:
Man får idag inte ens säga neger, oj ursäkta N-ordet, utan att klassas som rasist.
Man kan snacka hur bra som helst om negrers goda fysik och stora kukar, och skratta och skoja om vitingar.
Medans man knappast får kritisera negrers IQ nivå och våldsbenägenhet.

Kort och gått får man inte ha en åsikt idag utan att trampa någon i tårna, och det onormala (bögar) sak ses som något normalt.

Vänta vänta vänta: man får berömma negrers stora kukar, och borde därför få kritisera deras låga IQ-nivå? Ser du inte också den stora självlysande jävla självmotsägelsen där?

Att skoja om sig själv, ha en bra och vettig självbild med distans, är rätt nyttigt. Det måste inte automatiskt medföra att man får driva med alla andra. Men jag håller med om att avvdramatisering är nyttigt, och ser gärna att man skulle få driva mer med alla avarter av människan.

Citat:
Vad kommer här näst, ska pedofiler, transexuella, bajssex och djursex också ses som något normalt och tolereras i framtiden?

Vadå? Om folk gillar att vara transexuella och bajssex och sånt ska de väl få hålla på med det, vad människor gör i sina sovrum kunde jag faktiskt inte bry mej mindre om. Jävligt tröttsamt skulle jag säga att bekymra sig om sånt. Pedofili och djursex däremot går ut över en oskyldig andra part, därför har jag problem med det. Men annars är faktiskt folks sexliv deras ensak, och det borde du som verkar minst sagt konservativ hålla med om.
Citera
2008-05-04, 13:16
Medlem
Skvalleristens avatar
Citat:
Detta leder till oönskade graviditeter och ...

En kuk i rumpan gör väl ingen gravid?

Jag vill inte vara politiskt korrekt, det räcker med att vara ... korrekt, kort och gott.
Citera
2008-05-04, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Det finns mycket pengar i att sälja alkohol, och om marknaden finner en ny målgrupp d.v.s ungdomen (ny och ny, den har väl funnits i alla tider, men iallafall) så kommer den ju osvikligen försöka exploatera den. Det är ju så kapitalismen fungerar i grunden.
Men att diskutera en lössläppt sexualitet utan att ta upp mannen i frågan är ju bara jävligt dumt. I alla tider har killar alltid haft megastånd och satt på varenda hål han sett, ibland oaktande om det tillhör en död tjej eller ett djur.
Men gnäll över den saken är underligt underrepresenterat här på forumet. Det hjälper mig till slutsatsen att TS i det här som så många andra fall är en dubbelmoralsdrabbad hycklare.

Apropå abort: hur många gånger har du runkat och lagt satsen på en pappersservett eller handduk eller nånstans på en tjej där det minsann inte finns någon livmoder att träffa? Om det är en gång eller fler är jag ledsen: då har du inte rätt att attackera frågan kring huruvida abort ska vara tillåtet för kvinnan.

Människor föds som bögar. FÖDS som dem. Oavsett om det är en perversion eller inte så är det viktigt att inse att om man är bög så är man, det går inte att ändra på. Då är det ju bara att göra det bästa av läget och behandla dem som människor. Det är i nuläget ungefär 1% av världens befolkning som är homosexuella, så det kommer ju liksom inte påverka reproduktionen särdeles mycket. Vad du personligen anser är det ingen som bryr sig det allra minsta om ifall du inte kan presentera makalösa argument för din ståndpunkt.

Vänta vänta vänta: man får berömma negrers stora kukar, och borde därför få kritisera deras låga IQ-nivå? Ser du inte också den stora självlysande jävla självmotsägelsen där?

Att skoja om sig själv, ha en bra och vettig självbild med distans, är rätt nyttigt. Det måste inte automatiskt medföra att man får driva med alla andra. Men jag håller med om att avvdramatisering är nyttigt, och ser gärna att man skulle få driva mer med alla avarter av människan.

Vadå? Om folk gillar att vara transexuella och bajssex och sånt ska de väl få hålla på med det, vad människor gör i sina sovrum kunde jag faktiskt inte bry mej mindre om. Jävligt tröttsamt skulle jag säga att bekymra sig om sånt. Pedofili och djursex däremot går ut över en oskyldig andra part, därför har jag problem med det. Men annars är faktiskt folks sexliv deras ensak, och det borde du som verkar minst sagt konservativ hålla med om.

Det är fortfarande låg moral, att låta kvinnor begå aborter, låta bögar gifta sig i kyrkan och adoptera, och att skita i sitt kulturella arv ock låta mans barn knulla med vem som helst och rasblanda sig osv.

Detta betyder inte att jag vill stena ihjäl varenda promiskuösa kvinna och bögar.
Fast att man INTE ska uppmuntra dessa beteenden så mycket som man gör i dagens samhälle.
Fast varken heder, värderingar, moraler eller könsroller finns kvar i dagens sverige.

Du kan ju också svara på min fråga ovan.
Citera
2008-05-04, 14:57
Medlem
Det är väll bra att vi har många homosexuella som kompensation till alla nötter som pumpar ut ett barn var nionde månad.

Det där rasist snacket, jag tycker det är lite dumt att dra alla över en kam eller vad det nu heter. men däremot alla utlänningar som begår brott ska skickas hem till deras hemland oavsett om de avrättas eller vad fan som helst, dom får gärna bo här så länge de sköter sig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in