Vet ej om detta är rätt forum att posta tråden i, nåja mod får flytta om det behövs.
Jag tycker fan dagens PK värld har gått på tok för långt.
Idag hyllar vi kvinnors sexualitet och uppmuntrar unga tjejer att supa sig fulla och visa rumpan till alla håll där kukar finns.
Detta leder till oönskade graviditeter och 40 000 ofödda bara mördas varje år via abort, och abort i sin tur ses som kvinnors egen rätt.
Homosexualitet hyllas och ses i många fall i media/TV som någonting mycket vackert.
Personligen ser jag homosexualitet som en pervers sjukdom, fast ändå så måste man göra böglobbyn glada och klassa det som någonting normalt och bort från sjukdom.
Tom unga barn i skolor lär sig om homosexualitet via homosagor osv.
Man får idag inte ens säga neger, oj ursäkta N-ordet, utan att klassas som rasist.
Man kan snacka hur bra som helst om negrers goda fysik och stora kukar, och skratta och skoja om vitingar.
Medans man knappast får kritisera negrers IQ nivå och våldsbenägenhet.
Kort och gått får man inte ha en åsikt idag utan att trampa någon i tårna, och det onormala (bögar) sak ses som något normalt.
Vad kommer här näst, ska pedofiler, transexuella, bajssex och djursex också ses som något normalt och tolereras i framtiden?
Nu tycker jag PK har blivit som en störning hos folk.
Nu låter jag väl bitter, lol, nåja era tankar, vad tycker ni om PK världen vi lever i, och vad tycker ni generellt om politisk korrekthet?