2008-04-29, 14:32
Medlem
Jonas_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youdontknowme
Har tagit mig igenom några riktigt jävliga heroinavisar som jag knappt önskar min värsta fiende. Men det värsta jag upplevt var en avis efter två veckor från morgon till kväll drickande av whiskey, stora mängder. Den avis kunde haft förödande konsekvenser. Är jävligt glad att jag sitter här nu.......

jävligt starkt alltså, bra! men som ja sa tidigare, det är sjukt att det är lagligt alltså.
FAN vad många gånger man gjort bort sej på en ren fylla, ush
Och som jag sa dricker du en längre period så får du en jävla smäll när alkoholen går ur dej :P

mvh
Citera
2008-04-29, 15:09
Bannlyst
Personligen så är det jobbigaste jag haft en tjack-AT när verkligen allt dopamin är slut och man inte kan annat än att vara deprimerad! Har kännts som att man verkligen inte vill något annat än ta livet av sig för att det är så hemskt! Fysiskt jobbigaste är på alkohol helt klart.
Efter det kommer nog tramadolavtändning utav de fysiska. Men inte så farligt, svettas och blir sjuk typ bara.
Citera
2008-04-29, 15:47
Medlem
cannabinols avatar
Fått utstå en benz AT då jag gick på fenazepam i en vecka i sträck non stop, var ingenting jämfört med metafetamin AT, uppe 3 dygn.

Alkohol har jag inte känns av någon at än fast jag druckit mkt. Kan vara från person till person.
Citera
2008-04-29, 16:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_
jävligt starkt alltså, bra! men som ja sa tidigare, det är sjukt att det är lagligt alltså.
FAN vad många gånger man gjort bort sej på en ren fylla, ush
Och som jag sa dricker du en längre period så får du en jävla smäll när alkoholen går ur dej :P

mvh

Min senaste alkoholavtändning (min tredje i livet och helt klart den sista) slutade på akuten och därefter piva (psykakuten) med två "privata" vårdare utanför min dörr där inne. Och det var inte den värsta som jag nämde innan. Så jag kan fan inte heller fatta att alkohol är så accepterat som det är. När man tänker tillbaks på det kan man inte fatta att det har hänt, men men. Idag är det nolltolerans som gäller för min del och det mår jag jävligt bra av.
Citera
2008-04-29, 17:22
Medlem
Uncle Dukes avatar
alkohol. fyy fan vad jobbigt det är att efter dagar av supande och utan sömn (t tex festivaler) slänga sig i sängen och uppleva något som verkar uppvisa klassiska symptom på delirium tremens. svettas kopiöst, helt uttorkad men kan inte ens få ner vatten utan att spy upp det igen, hallucinationer och förvirring som in i Hälsingland.

svamp kan också vara jobbigt, men det är ju enbart psykiskt. den där känslan av tomhet och osäkerhet beträffande hur livet egentligen är.
Citera
2008-04-29, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
Utan tvekan, så är den värsta AT:n när jag gjorde ett tappert, men inte särskilt långvarigt, försök att sluta med iktorivil. Höll ut i tre dagar tror jag. FY FAN vad dåligt man kan må... Jag tände av från tjack samtidigt, men det var som en lätt förkylning i jämförelse med ikto-AT:n som kändes som jag vet inte vad. Skelettet värkte, det gjorde ont att ligga still och ont att röra sig, frossa och feber, värk och kramper hit och dit. För att inte tala om hur vidrigt dåligt jag mådde psykiskt. Det värsta jag gjort i alla fall, så nu får jag väll vara torsk på ikto resten av livet antar jag.

Håller med helt och hållet.
Tänker aldrig försöka hoppa av ikto-ätandet efter det tappra försök jag utsatte mig själv för.

Annars så har jag aldrig känt av någon at... Har klarat att dra cold turkey på alla andra benzo men iktorivil var sjukt.
Inte ens tjack-at har jag känt. Lite skumt
Citera
2008-04-29, 20:43
Medlem
Min nikotin AT förra vintern var fan inte att leka med…
Citera
2008-04-29, 20:51
Medlem
WaRs avatar
E. Tömd på allting i 3 dygn. Helt jävla apatisk blev man...
Citera
2008-04-29, 21:09
Bannlyst
Finns inget som är i närheten av benzo avis.
Hade väl knaprat runt 20 x2 i ett halvår kanske.
Tog en månad innan jag ens kunde ställa mig upp.
Har aldrig varit med om nåt liknande.
Inget jag har tänkt prova på igen.
Citera
2008-04-29, 21:15
Medlem
Pqps avatar
Okej ska ge tråden en seriös chans, det värsta jag upplevt hittills har nog varit då man druckit många dagar i rad för att sedan abrupt sluta dricka. Rastlöshet, myrkrypningar, apati med mera.
Citera
2008-04-29, 21:17
Medlem
Xanor-At, sån yrsel att det känns som om man faller 10 våningar
flera gånger varje minut. Går inte att tänka, knappt att prata,
alla muskler spänner.
Citera
2008-04-29, 21:30
Medlem
Laban_Lurkares avatar
alkohol är nog det som jag har haft mest ångest av, ångest av att inte veta vad jag har gjort kan hålla sig i månader. värsta jag har varit med om var när jag vaknade i ett vassnår bredvid en kanal 2 mil hemifrån och jag hade ingen aning om vad som hade hänt... kan fortfarande tänka på det ofta men ångesten är givetvis borta... men den höll i sig jävligt länge

annars om det gäller ren avtändning som försvinner hyffsat snabbt så måste jag säga opiater
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in