2008-04-28, 23:01
Medlem
Jonas_s avatar
har kanske redan varit uppe förut men hitta ingen tråd om det(då har ja ändå lagt ner en bra stund på letandet)

Många snackar om tjackAT, men den är obefintlig tycker jag..

har man där i mot vart full många dagar i sträck mår jag extremt dåligt när ja slutar, har fått jobbiga hörselhallicar efter längre tids tungt drickande. hehe och det är den ända lagliga drogen med, och har än av dom värre avtändningarna.

skriv vilken avtändning du lider mest av!

mvh
Citera
2008-04-28, 23:06
Medlem
cannabinols avatar
Lidit mest av metafetamin at iaf... äckliga hallisar och nojjor! Tjack går bort!
Citera
2008-04-28, 23:08
Medlem
Jonas_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabinol
Lidit mest av metafetamin at iaf... äckliga hallisar och nojjor! Tjack går bort!

jasså? har aldrig testat meta så ska egentligen inte uttala mej men har hört att man itne får någon direkt AT av det om man bara kör något dygn alltså max 2 eller 3. stämmer det ?
Citera
2008-04-28, 23:13
Medlem
Jonas_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
När tjejer har fittor som luktar illa är nog den värsta avtändningen.

OK

men vilken drog har du mått sämst på när den har lämnat kroppen. allt från 1st E en kväll till 3 veckor på horse. hehe

vad är det värsta du har varit med om i den vägen ?
Citera
2008-04-29, 00:12
Medlem
zodsters avatar
En stadig jävla bakfylla kan få mig att må riktigt helvetesdåligt i 1-2 dygn

Ska prova med lite tramadol och benso efter valborg för att se om det kan vara ett alternativ, men kanske inte bra att slänga i sig sådant om man dricker 1-2 dagar i veckan.
Citera
2008-04-29, 00:20
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodster
En stadig jävla bakfylla kan få mig att må riktigt helvetesdåligt i 1-2 dygn

Mjo alkohol är fan inte nådigt!!!!!
Citera
2008-04-29, 00:24
Benzo är det värsta jag kan komma på. Låg inne för avgiftning i 4 dygn, sedan klarade jag inte mer. Avgiftades samtidigt från opioider, o det gick väll bra, hade inte missbrukat dem så länge. Men som sagt, benzon klarade jag inte!
Citera
2008-04-29, 00:36
Medlem
Jonas_s avatar
en del säger ju att en riktig benzAT slår horset alltså. kanske inte kan jämnföra så menmen
Citera
2008-04-29, 00:40
Medlem
dronezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Benzo är det värsta jag kan komma på. Låg inne för avgiftning i 4 dygn, sedan klarade jag inte mer. Avgiftades samtidigt från opioider, o det gick väll bra, hade inte missbrukat dem så länge. Men som sagt, benzon klarade jag inte!
Samma här iktorivil avtändningen var det värsta jag varit med om.
Citera
2008-04-29, 00:52
Bannlyst
Hur lång tid tar det att skapa sig ett beroende på benso? om man käkar det lite då och då?
Citera
2008-04-29, 00:55
Medlem
Jonas_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Hur lång tid tar det att skapa sig ett beroende på benso? om man käkar det lite då och då?

det är nog lättare än man tror alltså. det är ju absolut ingen som hellst mening att ta benz om man verkligen inte mår dåligt eller av någon konstig anledning måste vara känslokallare än vanligt för en stund.

fast när jag tänker efter är de jävligt gött att käka några fluna och dricka några folkisar och bli skitmjuk hehe...

mvh
Citera
2008-04-29, 00:57
Medlem
Ecstasy-avtändningen är inte så rolig. Total brist på livslust i 3-4 dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in