2008-04-29, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Ecstasy-avtändningen är inte så rolig. Total brist på livslust i 3-4 dagar.
Den blir värre när du käkat i ett år varje helg då kan du snacka om E-avtändning.. helt slut i hjärnan
Citera
2008-04-29, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas_
det är nog lättare än man tror alltså. det är ju absolut ingen som hellst mening att ta benz om man verkligen inte mår dåligt eller av någon konstig anledning måste vara känslokallare än vanligt för en stund.

fast när jag tänker efter är de jävligt gött att käka några fluna och dricka några folkisar och bli skitmjuk hehe...

mvh
Jo det har jag försått. Men om jag frågar hur blev ni beroende? alltså inte ni som får det utskrivet ni andra som tar det i rus syfte. tell me
Citera
2008-04-29, 01:01
Medlem
Jonas_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Ecstasy-avtändningen är inte så rolig. Total brist på livslust i 3-4 dagar.

E är skumt alltså har bara käkat det 2 gånger och första gången drog jag i mej 2 rosa mitzar, och det var la grymt. men sen var ja så jävla deppig i typ 2 månader efter. hade stötar flera gånger om dagen som inte var goa ens. hade polare som åt av samma batch och dom kände typ inget efteråt.
jag har nog något snurr på serotoninhalten eller så
Citera
2008-04-29, 01:47
Citat:
Ursprungligen postat av dronezone
Samma här iktorivil avtändningen var det värsta jag varit med om.
Fasar inför den dagen jag ska avgiftas från Iktorivil. Eftersom jag inte klarade avgiftningen så fick jag Sobril utskrivet, senare Xanor o sen Iktorivil som jag ätit i ca 4 år. Har testat på egen hand med sk "cold turkey", men då mår jag fruktansvärt dåligt. Både fysiskt o psykiskt, mest psykiskt.
Citera
2008-04-29, 02:25
Medlem
AT på tjack måste vara det värsta, jag svettas, mår illa, kan inte äta och det går inte att sova.

E + Alkohol gav mig annars en huvudvärk som jag trode skulle ta död på mig dagen efter, kändes som om huvudet skulle explodera för varje fotsteg jag tog.
Citera
2008-04-29, 02:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
AT på tjack måste vara det värsta, jag svettas, mår illa, kan inte äta och det går inte att sova.

E + Alkohol gav mig annars en huvudvärk som jag trode skulle ta död på mig dagen efter, kändes som om huvudet skulle explodera för varje fotsteg jag tog.
Sant tjack avtändning är fan inte och leka med asså fyfan ångest, spyr, ingen aptit, sömnlöshet och mycket mer uhhhhhhhh
Citera
2008-04-29, 10:08
Bannlyst
Kokain efter sista linan på klubben och
ångesten är som ett hammarslag i
huvudet. Hela stämningen blir förstörd och man märker
att man är ninjafull och glider runt och surar

Upp som en sol ner som en pannkaka hehe.
Citera
2008-04-29, 11:33
Bannlyst
Utan tvekan, så är den värsta AT:n när jag gjorde ett tappert, men inte särskilt långvarigt, försök att sluta med iktorivil. Höll ut i tre dagar tror jag. FY FAN vad dåligt man kan må... Jag tände av från tjack samtidigt, men det var som en lätt förkylning i jämförelse med ikto-AT:n som kändes som jag vet inte vad. Skelettet värkte, det gjorde ont att ligga still och ont att röra sig, frossa och feber, värk och kramper hit och dit. För att inte tala om hur vidrigt dåligt jag mådde psykiskt. Det värsta jag gjort i alla fall, så nu får jag väll vara torsk på ikto resten av livet antar jag.
Citera
2008-04-29, 12:22
Medlem
Pirats avatar
Efter ett längre bruk av benzo så får man en jävla avtändning, men om vi snackar droger som man bara tar sporadiskt så skulle jag säga att det e helt klart E i mitt fall.
Citera
2008-04-29, 13:48
Medlem
Robbadobbs avatar
Kokain

Prova att gå på kokain en längre tid, både röka, sniffa och snusa, så får ni se p ånånting roligt. Varje gång jag nös sprayade jag väggen med blod, och jag sket blod, blödde på tungan m.m Hade ont i hela kroppen precis överallt hela tiden, och mådde så psykist dåligt att det kändes som om jag var tvungen att ta livet av mej (eller ta en lina till ), som tur var tände jag av inne på häktet så jag kunde göra varken eller. Jag tar det väldigt lungt med den drogen nuförtiden!!!!
Citera
2008-04-29, 14:05
Medlem
Bortalagets avatar
Hade för ett par månader sen en djävulsk whiskey bakfylla (hade dragit i mig en hel del whiskey och en massa annat som jag inte kommer ihåg). De tre följande dagarna kunde jag knappt äta, röka eller göra någonting överhuvudtaget utan att jag spydde

AT på tjack är inte heller den roligaste, hade kört tjack en hel natt och fick pina mig igenom en hel idrottslektion på avtändning. I cirka två timmar sprang jag runt och ville skjuta mig själv i kuken för att tänka på annat.

vet inte riktigt om man kan räkna cocilana-etyfin som en AT drog men man skiter inte på två veckor och man överväger att göra abort på skiten som aldrig verkade komma ut.
Citera
2008-04-29, 14:14
Bannlyst
Har tagit mig igenom några riktigt jävliga heroinavisar som jag knappt önskar min värsta fiende. Men det värsta jag upplevt var en avis efter två veckor från morgon till kväll drickande av whiskey, stora mängder. Den avis kunde haft förödande konsekvenser. Är jävligt glad att jag sitter här nu.......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in