Jag har ju bara mått dåligt pga Opioider då så jag har inget att jämföra med.
Men... Jag är tydligen extremt mottaglig för Opi har jag lärt mig genom att hänga på FB. Och jag får tydligen extremt sjuka abstinenser av så lite.
Den värsta jag haft var iaf på Citodon. Jag har käkat det i ca 9 år nu. Minns inte när jag fick just den här absen, men det var innan jag hade lärt mig att jag måste trappa ned INNAN tabletterna tar slut. Jag hade då legat på 8 tabletter/dag typ... Det är alltså en dos man får ligga på. Men man ska nog inte ligga på den då länge som jag hade gjort då. Jag är dessutom extremt underviktig & liten i övrigt.
Hur som... Jag tvärslutade när jag låg på 6/dag och blev dösjuk. Jag hade feber, ont i leder, ont i musklerna, ont i skinnet, huvudvärk, "växtvärk" i inte bara benen utan överallt. Jag kräks som satan & blir jättedålig i magen. Konstant springande... Försöker jag dricka lite vatten så måste jag springa på toa direkt. Psykiskt då... ja, jag ville dö. Jag var sängliggande i... jag vet inte hur länge. Jag kan knappt gå under mina abstinenser... Får kämpa som satan för att ta mig till toa bara.
Vid ett tillfälle under den här absen betedde jag mig riktigt konstigt. Jag brukar börja yra, eller iaf halvyra, under mina abstinenser... Och den här gången blev det extremt. Jag minns att jag låg & gungade i sängen... ihopkrupen. Jag gnydde & höll på... Jag hade en dubbelsäng men för tillfället hade jag bara en madrass så det var ett hål bredvid mig då... Sedan kom själva sängramen.
Plötsligt så fick jag för lite syre tyckte jag. Jag trodde att jag var en trädrot under vattenytan... & jag kände att jag måste ta mig upp för att få luft. Jag fick klättra igenom en massa rötter ifrån ett stort träd som stod vid vattenkanten... Grejen var att jag klättrade verkligen... Fast på sängen. Jag kröp som under sänggaveln & så upp över fotgaveln & ned i hålet där madrassen skulle vara...
Tillslut så började jag fundera på vad jag höll på med egentligen... Då lade jag mig och gungade igen... grinade
Och det är inte den enda asjobbiga abs jag haft... på lite ynka Citodon

Jag får jättelätt abstinens, krävs inte mycket alls. Jag vill INTE veta hur sjuk jag blir av att sluta med Sub faktiskt... Har tagit det dagligen länge nu, över ett halvår. Jag har haft slut lite då & då men jag har inte hunnit gå in i absen innan jag fått nytt faktiskt. En gång hann jag känna av det rejält faktiskt. Men den dagen fick jag nytt... Men ujuj... jag vill inte veta