Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Inget illa menat till dig heller, men söker man t.ex på "azarius" på FB så kommer det upp 5 sidor med trådar som innehåller det ordet... Att dölja namnet på nätshopar i tron om att tullen stoppar färre paket innehållandes tveksamheter, tyder bara på ren jävla dumhet. Visst gör ni allt för att "dra erat strå till stacken" med att inte nämna namn, men det är redan försent i vilket fall som helst. Som Grubblarpojken skriver så känner antagligen myndigheterna till fler drogleverantörer än drogbrukarna själva.. Skulle en nätshop försvinna så kommer en ny upp, det går inte att stoppa. Finns det en efterfrågan på en vara så...
Sorry att jag var tvungen att ta upp denna diskussion igen.
OT: Jag syftade inte just på den sidan utan menade mer i allmänhet att det har dykit upp länkar om allt möjligt som folk har varit så hemliga med tidigare och att tro att polisen inte redan vet om alla (eller i stort sett alla) är bara naivt.
Men men, det verkar ju iaf som att bara lotusen och lion tail är dom ingredienserna som har några effekter (enligt Erowid iaf).. Fast det som förbryllar mig är varför det inte finns några andra med bara dom ingredienserna istället för en massa annat som inte bidrar med någon effekt (de kanske bidrar med smak men ändå) och varför man inte sett preparat med samma ingredienser tidigare..
/lat_jävel
EDIT: Åh fan.. Jag formulerade min förra post lite fel