Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Jag har lite mer än ett års Cannabisrökande bakom mig.. Inte dagligen men av och till.
Tvivla så mycket ni vill, jag kunde inte bry mig mindre.. Ville bara vara schysst och ge er alla ett bra tips, men men det är tacken man får, sarkasm och otacksamhet.
Sånt får du nästan vänta dig när du skriver om ett alternativ till Cannabis (speciellt med tanke på att inget än så länge har funkat) i Cannabisforumet och dom säljer inte det till Sverige ändå så (om inte jag förstod fel)..
/lat_jävel
EDIT: Ingredienser: Babybean (ingen info på Erowid), Blue Lotus (ska tydligen ha en väldigt mild bedövande effekt), Lion's Tail (ska tydligen ha en mild bedövande effekt lite liknande Cannabis), Lousewort (ingen info på Erowid), Indian Warrior (hittade inget om just det, kom bara upp en massa Amanita Muscaria och DMT), Dwarf Skullcap (ingen info på Erowid), Maconha Brava (ingen info på Erowid), Pink Lotus (hittade ingen vettig info), Marshmallow (hittade inget på Erowid förutom att det var slang för Barbiturater

), Red Clover (hittade inget på Erowid), Rose (hittade inget på Erowid om något med bara Rose i namnet), Siberian Motherwort (ingen info där heller), Vanilla and Honey (brydde mig inte om att kolla upp dom

)
Det kan väl hända att man blir lite lugn men det fanns ju ingen info om många av ingredienserna.. Rätta mig gärna om jag har fel