2006-10-08, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fractal inhaler
Spice beställt, lovar att skriva en utförlig tripprapport när
det har anlänt.

Låter trevligt Tror inte det blir en "tripp" i ordets vanligaste bemärkelse, men hoppas du får en trevlig kväll och glöm inte berätta om hur det funkade
Detta och kratom verkar vara väldigt intressant, synd bara att man behöver lite färskare kratom än det som säljs på diverse nätshoppar i sverige för att det ska ge riktigt bra effekt.

/SS
Citera
2006-10-08, 12:54
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stierna875
trådskaparen FoXx påminner mig om de där typer som brukar dyka upp lämpligt i olika trådar och göra reklam för olika nya "dunderfeta" preparat som läderlasse-butikerna (ni vet, de som kränger låtsasknark) saluför

Nejnejnej absolut ingen sån! Vad skulle jag ha att vinna på att göra reklam för något?

Marulk: Det känns som att man rökt weed, väldigt avslappnat och småpsykedeliskt.
Citera
2006-10-08, 17:55
Bannlyst
Hur är det med diverse tester? Syns det som Cannabis på vanlig sticka eller måste det skickas in på analys för att det skall synas att man rökt örter?
Citera
2006-10-08, 18:02
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddaAdde
Hur är det med diverse tester? Syns det som Cannabis på vanlig sticka eller måste det skickas in på analys för att det skall synas att man rökt örter?

Knappast att man ser det...
Citera
2006-10-08, 18:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddaAdde
Syns inte alls, som du borde ha sett om du ens tagit dig tid att läsa trådens första inlägg...
Citera
2006-10-08, 21:25
Medlem
bogarleffes avatar
Man kanske skulle övertyga Smartbar-Henke att ta in lite Spice?
Citera
2006-10-08, 23:37
Medlem
Slingshots avatar
Intressant minst sagt, finns det några hälsorisker tro?
Citera
2006-10-08, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
blablabla schysst blablabla

Tack!
Citera
2006-10-08, 23:45
Medlem
TheOrigins avatar
Varför peta i sig något som skulle kunna ha massa negativa långsiktiga effekter när det finns beprövade gammla hederliga cannabis?
Citera
2006-10-08, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Nejnejnej absolut ingen sån! Vad skulle jag ha att vinna på att göra reklam för något?

Marulk: Det känns som att man rökt weed, väldigt avslappnat och småpsykedeliskt.

Jaa du, vad vinner man på reklam?
Citera
2006-10-09, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SenthaX
Jaa du, vad vinner man på reklam?

Kom igen nu, killen har varit här sedan förra året och har 1000+ inlägg så sluta trolla din färsking.

Citera
2006-10-09, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Southern Star
Kom igen nu, killen har varit här sedan förra året och har 1000+ inlägg så sluta trolla din färsking.

Nätmobbning! Nu kommer jag ta livet av mig.. Och det är ditt fel! :evil:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in