2007-11-25, 16:00
Medlem
Liberty.s avatar
Jag och tjejen som bara rökt 2ggr innan och aldrig blivit bäng "råkade" ta 0.7g var i joint (gold)
Väntar på en påse av dig henke.. jobba på
Citera
2007-11-25, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
wow... kände du ett behov av att skriva eller kom ditt omedvetna fram?

Det omedvetna kan ju sällan komma fram iom att det är jusst som dess namn antyder, omedvetet. Det undermedvetna bubblar igenom lite då och då dock och producerar rätt roliga ärligheter ibland

(jag har inte kunnat sova på 48 timmar btw .. denna fullmåne har varit lite speciell.. senaste gången jag upplevde ngt liknande var augusti 2003...
Citera
2007-11-25, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty.
Jag och tjejen som bara rökt 2ggr innan och aldrig blivit bäng "råkade" ta 0.7g var i joint (gold)
Väntar på en påse av dig henke.. jobba på

Jag är ikapp nu helt och hållet att jag till och med kunde jobba lite kort i lördags bara för att jag hade lust och inte för att jag var tvungen ... så, jag är tillbaks på 48 timmars leveranstid nu...
Citera
2007-11-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartbar Sweden
Jag är ikapp nu helt och hållet att jag till och med kunde jobba lite kort i lördags bara för att jag hade lust och inte för att jag var tvungen ... så, jag är tillbaks på 48 timmars leveranstid nu...
För att klargöra.
Har du spice i ditt sortiment nu eller är det bara jag som fått detta om bakfoten?
Citera
2007-11-25, 18:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SunGame
För att klargöra.
Har du spice i ditt sortiment nu eller är det bara jag som fått detta om bakfoten?

Jag skapar förvirring här ser jag ... I detta forum skriver jag för Spice Sweden. Smartbar har inte spice i sortimentet.
Citera
2007-11-25, 18:17
Medlem
Boofs avatar
Okej, det skulle vara schysst om nån kunde hjälpa mig lite. Nu i helgen tänkte jag att det skulle sitta fint med lite spice.

Eftersom jag inte har ngn bong, så fixade jag två jointar genom att tömma två vanliga cigaretter o fylla på med spice ist (f.ö. ett jävla pilljobb). Den första fyllde jag med bara spice och den andra med spice och tobak (runt 70/30). Den första brann upp alldelles för fort, så jag fick bara i mig två bloss. Den andra varade lite längre, men inte mkt, så jag fick inte i mig speciellt mkt där heller.

Varför brann mina jointar upp så fort? Ska jag packa hårdare nästa gång? Kanske går det bättre om jag investerar i lite riktigt rullpapper.. Tacksam för tips!
Citera
2007-11-25, 18:18
Bannlyst
Citat:

Gott! Har varit borta hela helgen
Citera
2007-11-25, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boof
Okej, det skulle vara schysst om nån kunde hjälpa mig lite. Nu i helgen tänkte jag att det skulle sitta fint med lite spice.

Eftersom jag inte har ngn bong, så fixade jag två jointar genom att tömma två vanliga cigaretter o fylla på med spice ist (f.ö. ett jävla pilljobb). Den första fyllde jag med bara spice och den andra med spice och tobak (runt 70/30). Den första brann upp alldelles för fort, så jag fick bara i mig två bloss. Den andra varade lite längre, men inte mkt, så jag fick inte i mig speciellt mkt där heller.

Varför brann mina jointar upp så fort? Ska jag packa hårdare nästa gång? Kanske går det bättre om jag investerar i lite riktigt rullpapper.. Tacksam för tips!

Det jag har märkt är att Spice är kasst på att hålla glöd, så fort du eldar så konsumeras det direkt nästan, därför rekomenderar jag att du skall röka ur bong, ty det är mer sparsamt och du blir garanterat väck, men 2 bloss låter ynkligt, fick iaf 30 på min spliff med 50-50 tobak
Citera
2007-11-25, 18:26
Medlem
totens avatar
Citat:

Ja det finns olika sätt. Jag tycker att joint är helt klart det skönaste. Visst man kan köra bong om man bara är ute efter att bli bäng så fort som möjligt, men jag gillar att chilla med en fet joint. Jag skulle köpa rullpapper.. kostar runt en 5a, så det borde du ha råd med!. Om du tycker det brinner för fort testa att mecka med lite tobak i. Jag brukar köra med 60 % spice och 40% tobak. I jointen brukar jag för det mesta ha 0,6g spice. Det var väl allt, Lycka till!
Citera
2007-11-25, 23:43
Bannlyst
Citat:

Dinajointar brann mnog inte upp speciellt fort. Spice har dock egenskapen att påverka en persons tidsupfattning. Spice är grövre än både ghb och hasch där, vad gäller tiedsuppfattning, varpå även tider som t ex 5 minuter, kan käbnnas som ett dygn...

Dina joint brann med andra ord dock förmodligen inte snabbare än vad en vanlig cigarett skulle gjort i samma läge, din perception av tidsförloppet var dock accellererad, vilket i sin tur projicerade upplevelsen om att jointen "brann för fort".
Citera
2007-11-26, 00:04
Bannlyst
Citat:
Dinajointar brann mnog inte upp speciellt fort. Spice har dock egenskapen att påverka en persons tidsupfattning. Spice är grövre än både ghb och hasch där, vad gäller tiedsuppfattning, varpå även tider som t ex 5 minuter, kan käbnnas som ett dygn...

Dina joint brann med andra ord dock förmodligen inte snabbare än vad en vanlig cigarett skulle gjort i samma läge, din perception av tidsförloppet var dock accellererad, vilket i sin tur projicerade upplevelsen om att jointen "brann för fort".

Deepshit! Men bong är fortfarande the way to go! Roligt är det också!
Citera
2007-11-26, 00:16
Bannlyst
Har man ingen bong så går pipa lika bra enligt min erfarenhet.. pipa ger typ lika starkt påslag som bong, så om du har pipa och funderar på att köpa/tillverka bong: rent effektmässigt så är det ganska onödigt. Vill man variera sig, är det dock en annan sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in