Citat:
Ursprungligen postat av Boof
Okej, det skulle vara schysst om nån kunde hjälpa mig lite. Nu i helgen tänkte jag att det skulle sitta fint med lite spice.
Eftersom jag inte har ngn bong, så fixade jag två jointar genom att tömma två vanliga cigaretter o fylla på med spice ist (f.ö. ett jävla pilljobb). Den första fyllde jag med bara spice och den andra med spice och tobak (runt 70/30). Den första brann upp alldelles för fort, så jag fick bara i mig två bloss. Den andra varade lite längre, men inte mkt, så jag fick inte i mig speciellt mkt där heller.
Varför brann mina jointar upp så fort? Ska jag packa hårdare nästa gång? Kanske går det bättre om jag investerar i lite riktigt rullpapper.. Tacksam för tips!
Dinajointar brann mnog inte upp speciellt fort. Spice har dock egenskapen att påverka en persons tidsupfattning. Spice är grövre än både ghb och hasch där, vad gäller tiedsuppfattning, varpå även tider som t ex 5 minuter, kan käbnnas som ett dygn...
Dina joint brann med andra ord dock förmodligen inte snabbare än vad en vanlig cigarett skulle gjort i samma läge, din perception av tidsförloppet var dock accellererad, vilket i sin tur projicerade upplevelsen om att jointen "brann för fort".