Startade en tråd med exakt samma frågeställning för ett år sedan ungefär. Koncensus den gången var att inte göra något, har dom en bild (det hade dom kompisens fall) så kommer den med posten vad det lider, tillsammans med inbetalningskort. Polaren "vågade" inte utebli med svar så han skrev ett stort frågetecken och skickade tbx, fegisen...
Min tråd:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=524235
Mitt tips, svara inte på brevet. Avakta och gör dig beredd på att betala böter... Tyvärr