Kan inte ni som påstår att ni kan äta hur mycket som helst skriva upp precis varenda sak ni äter på en vecka och posta det här?
Jag kan skriva min kost de tre senaste dagarna, detta är en ganska normal helgkost för mig kan jag väl påpeka, faktiskt lite mindre käk än vanligt. Nu är ju inte jag speciellt smal heller...
fredag:
Frukost: 4 rostade mackor med mycket smör (bregott extra salt), åtta skivor billinge-ost, 8 skivor scan-skinka och ett tjockt lager med marmelad på mackorna. Till detta drack jag 0.5l mjölk, 1l juice och två koppar kaffe.
Mellanmål: 1 paket singoalla-kakor och 0,5l mjölk.
Lunch: Pyttipanna gjord av 6 stora potatisar, 8 skivor falukorv och 10 köttbullar. Åt upp hälten. Till detta drack jag c:a 0,5 liter mjölk.
Mellanmål: 1 paket ballerina-kakor och 0,5l mjölk.
Kvällsmat: Resten av pyttipannan jag gjorde vid lunch, till detta 0,5 liter mjölk.
Övrigt: Sju folköl och 0,5 liter sprit.
Lördag:
Frukost: Samma som fredagen.
Mellanmål: 0,5l juice
Lunch: En tunnbottnad familjepizza, vesuvio, med 0.5l cola.
Mellanmål: Greksallad gjord på 2 tomater, 1 paprika, 1/2 gurka, 1/2 rödlök samt en halv fetost av ICAs eget märke. Till detta blev det 1l mjölk
Resten av kvällen (festade): En Xtra Allt-pizza gjord i ugnen, 3l läsk, 0.5-0.75l sprit, en halv plåt choklad rutor (fyllehungrig).
söndag:
Frukost: En Verona Grande meny på donken med +5 och en extra cheeseburgare.
Mellanmål: 1l läsk
Ingen lunch.
Kvällsmat: 2dl Makaroner sruvade i 0.5dl mjöl, 1msk socker och ett par dl mjölk. Till detta blev det 15 köttbullar från siljans chark och 1l mjölk.
Kan nån av er som påstår sig kunna hur mycket som helst mena att ni har en liknande kost?