Citat:
Ursprungligen postat av AlienBilly
Går det fortfarande att få visad tur i ångkraftverket eller håller dom på att bygga bad av det ?
Än har dom inte börjat och tror planerna är lagda på is.
Men det ska visst va rätt klurigt o ta sig in där utan att bli påkommen av vaktföretaget har jag hört. Har själv aldrig försökt ta mig in där, dels pga av just det.
Va en sväng till Hässlö och allt var i stort sett igenbommat, försökte tom med våld komma någonstans utan lycka. Däremot hittade vi stora betongdörrar som var öppna med bara en rucklig liten trädörr (som vi lyckades ta oss igenom) men allt därinne va en högljud turbin av något slag. Fanns också en lucka i golvet så man kom ner under men det var inte mkt att se, ganska begränsat utrymme var det också..
Däremot så hittade vi också ett gäng dörrar med en liten bit imellan varandra som gick ner under marken. Vet inte hur jag ska förklara hur dom såg ut men ni vet sluttande tak drygt 2m långa som går neråt strax efter att dörren är monterad..
Fan va vimmsig jag känner mig nu men tror nog ni förstår hur jag menar?
Hur är det med ormberget numera då? Har heller inte hunnit in där heller.
Skulle också vilja få lite tips på schysta UE-vänliga militär saker inom västmanland om nån sitter på något o dela med sig