Slangar upp fler bilder sedan när vi hittat fler ställen osv.
Ska posta en lite offtopic här i min egen tråd: hur tar man på bästa sätt upp stora lås ungefär som det på bilden. *Polis som ser detta, detta ska enbart användas på egna lås och kommer aldrig göra något olagligt med informationen, kunskap är inte ett brott*
Dörren som går till dörren med det stora hänglåset har jag öppnat. Den var igensvetsad
Dörren i det lilla huset i skogen har jag också öppnat. Det tog två timmar då någon hade varit framme med svetsen och svetsat igen hela dörrfogen!
Tunneln till vänster leder över den stora vägen ner till ett annat litet hus som är öppet av ungefär samma hus som det förra. Där går det även en tunnel ner men den är vattenfylld!
Dörren i det lilla huset i skogen har jag också öppnat. Det tog två timmar då någon hade varit framme med svetsen och svetsat igen hela dörrfogen!
Tunneln till vänster leder över den stora vägen ner till ett annat litet hus som är öppet av ungefär samma hus som det förra. Där går det även en tunnel ner men den är vattenfylld!
Haha Bullshit
Den tunnen som det pratas om är den uppe vid mobilmasten.. (Den enda på hässlö av sitt slag.)
Och den bröt du inte upp första gg och efter det har den aldrig varit svetsad
iallafall inte ïnom 2år från den bröts upp. och det är väll en bra bit över 3år sen.
Haha Bullshit
Den tunnen som det pratas om är den uppe vid mobilmasten.. (Den enda på hässlö av sitt slag.)
Och den bröt du inte upp första gg och efter det har den aldrig varit svetsad
iallafall inte ïnom 2år från den bröts upp. och det är väll en bra bit över 3år sen.
Den var svetsad när jag var där en månad sedan och då var det jag som öppnade den. Du kanske skulle ta och tänka lite innan du öppnar käften för att snacka skit.