Citat:
Ursprungligen postat av
Xemnas
Ahapp där ger jag upp.. Fjärde gången man kuggar. Pallar fan inte mer!
Jag körde upp 6 ggr

Tips; ta 4-5 lektioner av trafikskolan, och hyr deras bil, då kommer de vara mkt snällare i sin bedömning, är omöjligt att klara med trafikverkets bil.
Jag gjorde så jag körde 5 ggr och körde bra alltså , men blev kuggad. Ringde en trafik skola och sa
"Hej jag heter ConGOAT, jag har nu kört upp 5 ggr och klarar det inte, jag har tagit 15 lektioner förut för något år sedan
(lång historia) och kört bil sen jag var 16-17 år nästan dagligen, hade jag kunnat ta några lektioner med er, kanske 4-5, för att träna bort dåliga vanor. samt hyra en bil av er?"
Sagt å gjort, andra gången jag klara teorin var detta, körde upp 2ggr innan med trafikverket på denna teori och tog 5 lektioner på 3 veckor efter jag kuggat 2ggr på denna teori, bilskoleläraren sa nästan inget till mig utan gav mig små onödiga tips bara för att inte verka dum, körde upp med deras bil och klarade det, och har haft bättre uppkörningar, det är ALLTSÅ nästan omöjligt att klara utan att hyra en bil från trafikskolan och säga man har gått där, eftersom min handledare/trafikskolelärare också sa till trafikverket-mannen att jag kör perfekt - en av hans bättre elever sa han, vilket jag håller med om. Jag är väll en av dom som pluggat teori mest skulle jag tro (satt på bonniers HUR mkt som helst under flera månader och tvinga mig att läsa i boken), manövreringen inga problem och har inga problem med uppmärksamhet och koncentration.
Jag lovar man kan få köra upp 100ggr med trafikverkets bilar, jag skojar inte. Hade jag hyrt från bilskolan hade jag klarat det på en gång. Värsta är att alla 5 gånger hittar dom på saker man missat, som man inte missat.
Jag gjorde TILL OCH MED fel nu den 6te gången, jag höll för låg hastighet i korsningar, jag gjorde alltså ett fel denna gång.