Citat:

Ursprungligen postat av redhoodzy

Hehe oki =). Kommer lätt äta typ världens flottigaste pizza eller något. Hmm nervös för körningen, vet inte om det är de heller, tror jag bara är allmänt nervös om man nu kan vara det. 
Jag vet jue hur jag ska göra på de krångligaste ställena i stan så bara äta en pizza och släppa nervositeten och köra som jag brukar köra, lungt och fint.

En viss nervositet behöver ju inte vara något negativt. Det är ju en stor dag. En milstolpe i ens liv.
Jag kuggade min första uppkörning eftersom tiden tog slut då jag skulle utföra sidledsförflyttningen.
Jag fick hjärnsläpp.
Jag är 40 om inte allt för länge och självkännedomen som kommer med åren har talat om för mig att för mig tar det en stund. Sedan när jag väl bemästrar något så gör jag det på ett bra vis.
Tog mitt CE i oktober 2009. Började köra med släp i december 2010. Alltså jag är bara inne på månad 6. Känns inte som om jag gjort något annat i hela mitt liv.
Folk brukar säga att de aldrig skulle greja att fara fram med 24/25,25 och då brukar jag säga att det tror jag visst att de skulle. De som däremot är bergsäkra på att de skulle klara av det trots att de bara har b-körkort och kör runt i sin sedan -dessa tvivlar jag på.
Tror det krävs ett visst mått kritiskt tänkande för inte ställa till det. 
Envishet är ett måste om man ska köra lokalt med många stopp.