2008-04-22, 15:24
Medlem
[quote=MajkenMajken]Du missminner dig inte, det är klitorisorgasmerna de flesta fixar och siktar mot. Men jag, och säkert många andra, gillar även själva sexet och inte bara orgasmen vilket gör att det spelar roll. Men, sen är det väl don efter person så att säga. Jag gillar grova, längden har mindre betydelse... Men jag skulle aldrig never ever säga nej till någon med en liten, då får man ju spexa till det på nåt annat sätt. Absolut.

Men... jag ska erkänna att jag aldrig kört repriser med de med mindre utrustning. Vilket inte betyder att det aldrig kommer hända. Det har bara inte hänt hittills.

Det var en kvinna som sade förrut att den bästa älskaren hon hade haft var impotent, vilket tyder på att om man är dåligt utrustad eller är impotent som man kan finna andra vägar lika/ eller ännu mer effektiva att tända en kvinna, oralt, eller genom att använda en dildo (om nu kvinnan propsar på att bli penetrerad).

Perssonligen tror jag att svenska/västerländska kvinnor i hög grad styrs av vad deras väninnor/deras umgängeskrets klassificerar som "rätt storlek", "rätt sex", osv.
Om kvinnor försöker vara lite mer kreativa och vidsynta kanske de kan upptäcka andra lustzoner som de annnars aldrig hade upptäckt.
Citera
2008-04-22, 17:37
Medlem
Gosh!! ... seriöst.

Min kuk e nästan exakt 14cm, och ja, jag är stålt ägare. Jag har aldrig någonsin hört att den e för liten. Jag har bara hört att min kuk e "perfekt" .. "du är så skön" .. m.m. Jag har aldrig hört något dåligt. jag har haft förhållanden som varat i år, och jag har ett nu.

Visst jag kan tänka mig att det e roligt att fantisera om en fet jävla kuk på 25cm som kan kan slicka på, det tycker ni tjejer är säkert är jätte skojj! ... men seriöst e det lika skönt att få i sig en 25cm kuk i muffen? .. helt ärligt, tror inte det va..
Har en del tjejkompisar och dem säger att den ska vara normal, då är det skönast, och sen är det viktigt att föraren vet hur man kör...

så..
Kan ni porrskadade mongolider med FB-kukar dra över er något gammalt?. Är trött på att höra att "jamen runt 20cm borde räcka!.." .. shiesse.
Citera
2008-04-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nime
Gosh!! ... seriöst.

Min kuk e nästan exakt 14cm, och ja, jag är stålt ägare. Jag har aldrig någonsin hört att den e för liten. Jag har bara hört att min kuk e "perfekt" .. "du är så skön" .. m.m. Jag har aldrig hört något dåligt. jag har haft förhållanden som varat i år, och jag har ett nu.

Visst jag kan tänka mig att det e roligt att fantisera om en fet jävla kuk på 25cm som kan kan slicka på, det tycker ni tjejer är säkert är jätte skojj! ... men seriöst e det lika skönt att få i sig en 25cm kuk i muffen? .. helt ärligt, tror inte det va..
Har en del tjejkompisar och dem säger att den ska vara normal, då är det skönast, och sen är det viktigt att föraren vet hur man kör...

så..
Kan ni porrskadade mongolider med FB-kukar dra över er något gammalt?. Är trött på att höra att "jamen runt 20cm borde räcka!.." .. shiesse.

Har ungefär samma mått som dig. Du kommer inte ha samma åsikter om din lille spillevink när du får känslan av att verkligen inte räcka till i grottan. Ja visst man skulle kunna vara en bra "förare" som du säger. Men fan orkar rota runt på kroggrottor :P
Citera
2008-04-22, 23:01
Medlem
PiLLerILLers avatar
Det är dessutom mycket lättare att slappna av då pitten inte är så lång. Man slipper spänt oroa sig för att den skall stöta emot livmoderhalsen, vilket gör förbannat ont. Jag är förtjust i doggystyle med hårda stötar och då är en kortare penis det ideala.
Citera
2008-04-22, 23:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Det är dessutom mycket lättare att slappna av då pitten inte är så lång. Man slipper spänt oroa sig för att den skall stöta emot livmoderhalsen, vilket gör förbannat ont. Jag är förtjust i doggystyle med hårda stötar och då är en kortare penis det ideala.

Du gillar korta killar och korta kukar? Vill inte ens veta hur du ser ut..
Citera
2008-04-23, 01:31
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tremens
Du gillar korta killar och korta kukar? Vill inte ens veta hur du ser ut..

Rent överjävlig givetvis. Något annat vore otänkbart när man inte faller in i den vedertagna mallen. Endast en groteskt ful människa kan attraheras av något så horribelt som män under två meter och kukar kortare än Flashbacksmajoritetens 30cm. Ser du någon med papperspåse på skallen när du besöker krogen nästa gång är det bara jag som är ute och raggar.
Citera
2008-04-23, 13:21
Medlem
Om man gar in pa Familjelivs forum och kollar traden "ditt varsta sexminne" sa handlar forvanansvart manga inlagg om sma penisar. Det verkar mao vara en issue for manga tjejer.
Citera
2008-04-23, 13:28
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Om man gar in pa Familjelivs forum och kollar traden "ditt varsta sexminne" sa handlar forvanansvart manga inlagg om sma penisar. Det verkar mao vara en issue for manga tjejer.

Och om man läser kvällstidningarnas löpsedlar så verkar väldigt många människor vara intresserade av dokusåpa-/schlagerstjärnors barn, vikt, sexliv, knarkande och fan vet allt
Citera
2008-04-23, 22:21
Medlem
MajkenMajkens avatar
[quote=symbolisten]
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
Du missminner dig inte, det är klitorisorgasmerna de flesta fixar och siktar mot. Men jag, och säkert många andra, gillar även själva sexet och inte bara orgasmen vilket gör att det spelar roll. Men, sen är det väl don efter person så att säga. Jag gillar grova, längden har mindre betydelse... Men jag skulle aldrig never ever säga nej till någon med en liten, då får man ju spexa till det på nåt annat sätt. Absolut.

Men... jag ska erkänna att jag aldrig kört repriser med de med mindre utrustning. Vilket inte betyder att det aldrig kommer hända. Det har bara inte hänt hittills.

Det var en kvinna som sade förrut att den bästa älskaren hon hade haft var impotent, vilket tyder på att om man är dåligt utrustad eller är impotent som man kan finna andra vägar lika/ eller ännu mer effektiva att tända en kvinna, oralt, eller genom att använda en dildo (om nu kvinnan propsar på att bli penetrerad).

Perssonligen tror jag att svenska/västerländska kvinnor i hög grad styrs av vad deras väninnor/deras umgängeskrets klassificerar som "rätt storlek", "rätt sex", osv.
Om kvinnor försöker vara lite mer kreativa och vidsynta kanske de kan upptäcka andra lustzoner som de annnars aldrig hade upptäckt.

Jodå jag är helt med dig här att det säkert finns mer. Men jag tror också att sexet sitter i huvudet. Man har lärt sig att det är skönt och bra att bli uppfylld vilket gör att man faktiskt gillar det. Är du med?

Jag skulle säkert någonstans kunna ha det jäkligt skönt med en kvinna. Men jag är så fast i min heterosexuella och något snoppfixerade identitet att det inte skulle funka. Det kanske är att hårddra det. Men jag tror att samtidigt som kulturellt betingade referensramar kan vara begränsande så är de också bra eller nödvändiga för att man ska kunna tycka att saker är sexiga. Sen går de ju säkert att töja och ändra på. Och då kanske man kan hamna där man även kan tända och gilla sånt som inte vid en första anblick verkar så särskilt kul.
Citera
2008-04-24, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Rent överjävlig givetvis. Något annat vore otänkbart när man inte faller in i den vedertagna mallen. Endast en groteskt ful människa kan attraheras av något så horribelt som män under två meter och kukar kortare än Flashbacksmajoritetens 30cm. Ser du någon med papperspåse på skallen när du besöker krogen nästa gång är det bara jag som är ute och raggar.

PiLLerILLer jag tycker att du ska slänga av dig papperspåsen. Upp med hakan och var stolt över att du uppenbarligen är en toppentjej som inte fixerar dig vid skitsaker som många av dina medsystrar gör.
Personligen tycker jag att du har jättevettiga åsikter och jag skulle då iaf bli glad om du raggade på mig .
Citera
2008-04-24, 10:45
Medlem
[quote=MajkenMajken]
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten

Jodå jag är helt med dig här att det säkert finns mer. Men jag tror också att sexet sitter i huvudet. Man har lärt sig att det är skönt och bra att bli uppfylld vilket gör att man faktiskt gillar det. Är du med?

Jag skulle säkert någonstans kunna ha det jäkligt skönt med en kvinna. Men jag är så fast i min heterosexuella och något snoppfixerade identitet att det inte skulle funka. Det kanske är att hårddra det. Men jag tror att samtidigt som kulturellt betingade referensramar kan vara begränsande så är de också bra eller nödvändiga för att man ska kunna tycka att saker är sexiga. Sen går de ju säkert att töja och ändra på. Och då kanske man kan hamna där man även kan tända och gilla sånt som inte vid en första anblick verkar så särskilt kul.

Men det kanske kan vara kul att se en mindre snopp växa sig större under oral behandling än en hästkuk som redan är stor och grov??

Jag tror att svenska kvinnor (ofta) inte vågar rucka på sina invanda roller och sex-värderingar av rädsla för att avvika från den norm som är så behaglig om än enahanda. Kanske är det så att gnällandet över dessa dåligt utrustade karlar är något som ger umgångeskretsen ett samlande (och betryggande) samtalsämne?

Ve och fasa om en tjej skulle upptäcka att hon faktiskt tänder på en dåligt utrustad killes snopp, och hon uppskattar att för en gångs vara den drivande (roll-mässigt) och inte den passiva (fina) flickan.
Citera
2008-04-24, 11:47
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig

Jag kollade det, helvete vad många det var som träffat på mikropenisar. Låter ju sjukt att så många killar har en penis på 2 centimeter/smal som en penna.

Tror dom överdriver lite för att storyn ska bli bättre/roligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in