[quote=MajkenMajken]
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Jodå jag är helt med dig här att det säkert finns mer. Men jag tror också att sexet sitter i huvudet. Man har lärt sig att det är skönt och bra att bli uppfylld vilket gör att man faktiskt gillar det. Är du med?
Jag skulle säkert någonstans kunna ha det jäkligt skönt med en kvinna. Men jag är så fast i min heterosexuella och något snoppfixerade identitet att det inte skulle funka. Det kanske är att hårddra det. Men jag tror att samtidigt som kulturellt betingade referensramar kan vara begränsande så är de också bra eller nödvändiga för att man ska kunna tycka att saker är sexiga. Sen går de ju säkert att töja och ändra på. Och då kanske man kan hamna där man även kan tända och gilla sånt som inte vid en första anblick verkar så särskilt kul.
Men det kanske kan vara kul att se en mindre snopp växa sig större under oral behandling än en hästkuk som redan är stor och grov??
Jag tror att svenska kvinnor (ofta) inte vågar rucka på sina invanda roller och sex-värderingar av rädsla för att avvika från den norm som är så behaglig om än enahanda. Kanske är det så att gnällandet över dessa dåligt utrustade karlar är något som ger umgångeskretsen ett samlande (och betryggande) samtalsämne?
Ve och fasa om en tjej skulle upptäcka att hon faktiskt tänder på en dåligt utrustad killes snopp, och hon uppskattar att för en gångs vara den drivande (roll-mässigt) och inte den passiva (fina) flickan.