Citat:
Ursprungligen postat av freddeNN
Min är liten. 9-10cm och smal.
Har hänt en gång att tjejen ändrat sej och inte ville längre efter vi kommit så långt att hon sett min. Var inte så helt överuppenbart att hon nekade pga storleken men var väl det mest troliga
Annars har jag väl varit med alltför många gånger om at jag haft sex med tjejer en gång..och sen inget mer. Och att sexet då inte känts så bra..tjejen har inte verkat tänd..lite olika reaktioner, men rätt tydligt att de varit lite besvikna
Det jobbigast som hänt mej var kanske en tjej som liksom avbröt det mitt i..
Jag gjorde misstaget att försöka börja köra i en ställning, skeden, som ibland kan va svår när man har liten..Hon gjorde inte något för att det skulle va lättare att komma åt heller, liksom svankade inte riktigt och så..så jg låg en bra stund rätt fumligt antagligen och försökte komma i rätt position liksom så den nådde in ordntligt i den ställningen..sen kom jag ju in och halkade ut kanske lite, vet inte riktigt..men rätt vad det var så hörde jag hur hon skrattade till och sa typ "det går nog inte så bra..." och så vände hon sej om och såg ut som hon var lite full i skratt och sa att det kanske var lika bra att vi struntade i sexet..
Jag var ju just då superkåt och helt uppe i knullandet...så jag kunde först knappt ta in att hon sa så men när jag märkte hur totalt otänd hon uppenbarligen var så tappade jag ju ståndet också..
Vi låg och snackade lite, hon försökte låta snäll, tröstande typ..men efter en kvart klädde hon på sej och gick och det verkade lite som hon var rätt besviken och irriterad och tyckte det var pinsamt
Jag försöker aldrig ragga upp någon för ONS längre nu för tiden
Fy fan vad elakt, vet inte vad jag skulle ha gjort om jag vore du. Antar att självförtroendet rinner ut väldigt fort. En normal tjej tror jag inte skulle ha gjort så, stackare! Jag blir fan sur när jag läser sånt, tänk att säga till en brud att din mus luktar så himla mycket så jag tror vi struntar i det. Det gör man ju bara inte. Hade hon haft lite i huvudet hade ridit av dig eller nåt och sen bara låtsas som inget. Men för guds skull klart du kan köra mer one night stands, ut och ragga på nytt. Jag har till och med somnat ovanpå en tjej i missionär ställning

Dagen efter ringde jag och bad om ursäkt, hon skratta och sa bara drick mindre öl nästa gång. Alla har nog nåt att skämmas för som hänt i sängen, inget att bry sig om!