Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Om jag inte missminner mig så får majoriteten av kvinnor orgasm huvudsakligen vid clitorisstimulering och inte vaginalt, sålunda borde storleken inte ha någon betydelse, eller?
Personligen skulle jag inte nobba en tjej för att hon hade en "streckfitta", och den tjej som nobbar mig för att jag har ett litet organ skulle jag be fara åt helvete, alternativt hoppas hon hittar en John Holmes typ som behandlar henne som skit.
En riktig kvinna kan anpassa sig efter olika omständigheter och kreativt finna nya vägar till lust. En tråkig svenne-brud (med storleksfixering) som vill ligga som en dödfisk och ta emot i missionären är inget för mig iaf.
Du missminner dig inte, det är klitorisorgasmerna de flesta fixar och siktar mot. Men jag, och säkert många andra, gillar även själva sexet och inte bara orgasmen vilket gör att det spelar roll. Men, sen är det väl don efter person så att säga. Jag gillar grova, längden har mindre betydelse... Men jag skulle aldrig never ever säga nej till någon med en liten, då får man ju spexa till det på nåt annat sätt. Absolut.
Men... jag ska erkänna att jag aldrig kört repriser med de med mindre utrustning. Vilket inte betyder att det aldrig kommer hända. Det har bara inte hänt hitills.