2008-04-20, 20:15
Medlem
Molson Canadians avatar
Näpp.
Citera
2008-04-20, 21:04
Bannlyst
jag skulle nog ha valt alternativ nummer två fast jag skulle väl inte sagt rakt ut "gud vad liten kuk du har" utan skulle nog ljuga och säga att jag måste till jobbet eller något och dra därifrån. det värsta som finns är ju när man har hittat någon som ser riktigt bra ut men så visar det sig att han har en liten kuk när brallzen åker av. ja har gjort misstaget att ha en kvarts dålig sex bara för att vara snäll, men ja tror aldrig jag gör om det igen.

så ja skulle nog välja alternativ nummer två men skulle nog inte kränka honom, därimot är det nog svårt och hålla sig för skratt om killen har en extrem liten kuk så...
Citera
2008-04-21, 01:18
Medlem
prettygirls avatar
Vill bara påminna att trådens ämne inte är streckfittor och huruvida dessa är estetiskt tilltalande. Finns även trådar för sådana diskussioner. Denna avhandlar kvinnor som nekar sex p.g.a. storleken.

OT raderat.

/Mod
Citera
2008-04-21, 01:48
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael123
Jag har en polare som har en väldigt liten. Hur stor den är vid stånd vet jag förstås inte. Men han har blivit nekad 5-6 gånger p g a storleken. There are a lot of bitches out there.

Har han kompenserat sina komplex med att ligga runt mycket eller? För det kan inte vara döstor procent "bitches" som nobbar dig pga storlek... sådeles ligger han runt ganska mkt. De kanske gått så långt med honom bara för att hämnas alla tjejer han inte ringt dagen efter...
Citera
2008-04-21, 21:30
Medlem
jag var ihop med en tjej förut som sa att hon alltid skickar hem killar om de inte håller måttet. Men hon var också ganska slapp själv, haha!
Citera
2008-04-22, 09:49
Bannlyst
Träffade på en skön tjej för ett tag sedan som efter lite mys i soffan rätt och slätt bad mej att visa kuken.
Ok tänkte jag, drog ner brallorna och visade slappballen.

Då frågade hon hur stor den är i erigerat tillstånd, ha ha ha ha jag började garva och bad henne kåta upp mej så hon själv fick se.

Efteråt frågade jag varför hon i hela helvete frågade mej det?

Hon svarade helt kallt att killar med erigerade kukar på mindre än 12-13 cm inte dög och hon ville inte heller bli rammad av något som var större än 22-23 cm.

Nej, jag har ingen mini eller FB kuk.
Citera
2008-04-22, 09:53
Medlem
skadusägas avatar
Newsflash!

en normal vagina är 8-9 cm djup.
do the math.
Citera
2008-04-22, 10:06
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadusäga
en normal vagina är 8-9 cm djup.
do the math.
Vilket blir djupare när kvinnan är upphetsad, om jag inte är helt fel ute.

Nog fan kan man köra in hela, är sällsynt att det tar stopp men det har hänt.

Edit: Svenska Wiki suger, Engelska: http://en.wikipedia.org/wiki/Vagina
Citat:
Although there is wide anatomical variation, the length of the unaroused vagina is approximately 6 to 7.5 cm (2.5 to 3 in) across the anterior wall (front), and 9 cm (3.5 in) long across the posterior wall (rear).[2] During sexual arousal the vagina expands in both length and width.
Senast redigerad av Flammbar 2008-04-22 kl. 10:10.
Citera
2008-04-22, 10:21
Medlem
skadusägas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flammbar
Vilket blir djupare när kvinnan är upphetsad, om jag inte är helt fel ute.

Nog fan kan man köra in hela, är sällsynt att det tar stopp men det har hänt.

Edit: Svenska Wiki suger, Engelska: http://en.wikipedia.org/wiki/Vagina

den blir mer flexibel.
och visst kan du trycka in en 25-centimetrare, men då är du inne i livmodern och rotar, som fö är ca: 6 cm djup hos en kvinna som fött barn.

nåväl:
kommer nån och viftar med en lillfingerskuk skulle jag säga tack men nej tack.
rakt av.
är det ett rätt tjockt lillfinger kan jag tänka mig både ett och annat.
mest annat.
Citera
2008-04-22, 12:42
Medlem
Om jag inte missminner mig så får majoriteten av kvinnor orgasm huvudsakligen vid clitorisstimulering och inte vaginalt, sålunda borde storleken inte ha någon betydelse, eller?

Personligen skulle jag inte nobba en tjej för att hon hade en "streckfitta", och den tjej som nobbar mig för att jag har ett litet organ skulle jag be fara åt helvete, alternativt hoppas hon hittar en John Holmes typ som behandlar henne som skit.

En riktig kvinna kan anpassa sig efter olika omständigheter och kreativt finna nya vägar till lust. En tråkig svenne-brud (med storleksfixering) som vill ligga som en dödfisk och ta emot i missionären är inget för mig iaf.
Citera
2008-04-22, 13:01
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
Om jag inte missminner mig så får majoriteten av kvinnor orgasm huvudsakligen vid clitorisstimulering och inte vaginalt, sålunda borde storleken inte ha någon betydelse, eller?

Personligen skulle jag inte nobba en tjej för att hon hade en "streckfitta", och den tjej som nobbar mig för att jag har ett litet organ skulle jag be fara åt helvete, alternativt hoppas hon hittar en John Holmes typ som behandlar henne som skit.

En riktig kvinna kan anpassa sig efter olika omständigheter och kreativt finna nya vägar till lust. En tråkig svenne-brud (med storleksfixering) som vill ligga som en dödfisk och ta emot i missionären är inget för mig iaf.

Precis min åsikt. Lite fantasi får man väl ha. Jag finner hela den här fixeringen vid penetrering som det enda som räknas stendum. För mig är sex bra mycket mer än så.

Dessutom finns det många olika ställningar som fungerar utmärkt om man vill ha det trängre. Kvinnan behöver inte nödvändigtvis spreta med benen som en gymnast i spagat för att det skall kallas knulla.

Och som jag skrev tidigare; det här med gigantiska vaginor är något jag trodde var en myt när det gäller vanliga kvinnor som inte fött fram ett helt fotbollslag med ungar. Kvinnor har ju sätesmuskler och kan knipa ihop om penisen är smal. Funkar inte musklerna kan man heller inte hålla sig när man är kissnödig och man är inkontinent som en 90-åring. Har ni råkat ut för kvinnor som inte bemödar sig med att använda sina naturliga muskler är de antagligen totalt ointresserade av att njuta av samlaget eller har somnat.
Citera
2008-04-22, 13:39
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten

Du missminner dig inte, det är klitorisorgasmerna de flesta fixar och siktar mot. Men jag, och säkert många andra, gillar även själva sexet och inte bara orgasmen vilket gör att det spelar roll. Men, sen är det väl don efter person så att säga. Jag gillar grova, längden har mindre betydelse... Men jag skulle aldrig never ever säga nej till någon med en liten, då får man ju spexa till det på nåt annat sätt. Absolut.

Men... jag ska erkänna att jag aldrig kört repriser med de med mindre utrustning. Vilket inte betyder att det aldrig kommer hända. Det har bara inte hänt hitills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in