2008-04-19, 12:45
Medlem
Det är ju onekligen många storlekstrådar här på Flashback, och det verkar inte finnas något så kränkande för en kille som att bli nobbad p g a storleken.

Låt säga att man raggat upp någon, och när kläderna åker av visar det sig att han har en kuk modell mikro. Det kanske inte känns så jättekul då, men vad är värst?

1. Ha typ en kvart dålig sex.
2. Kränka killens självkänsla totalt, och kanske få honom att må dåligt i åratal efteråt.

Så, tjejer som förnedrar killar och skickar hem dem p g a klen utrustning..hur tänker ni eg??
Citera
2008-04-19, 12:53
Medlem
ElakDvärgs avatar
du borde definiera micro.....micropenis är väl under 5 cm...men vilken storlek tänker du på nu?...10?....12?....14?...definitioner är ju viktiga för frågan...tycker jag i alla fall...
Citera
2008-04-19, 12:55
Medlem
Fraternités avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiaMia78
Så, tjejer som förnedrar killar och skickar hem dem p g a klen utrustning..hur tänker ni eg??

Finns det såna tjejer? Jag kan inte tänka mig att det är speciellt vanligt iaf.
Citera
2008-04-19, 12:56
Bannlyst
ja, han menar väl mikro=mindre än 25cm? eller?
Citera
2008-04-19, 13:00
Medlem
Cathedrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElakDvärg
du borde definiera micro.....micropenis är väl under 5 cm...men vilken storlek tänker du på nu?...10?....12?....14?...definitioner är ju viktiga för frågan...tycker jag i alla fall...
Den vetenskapliga definitionen av micropenis är med en längd under 2.5 cm: http://en.wikipedia.org/wiki/Micro_penis
Citera
2008-04-19, 13:02
Medlem
ElakDvärgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cathedral
Den vetenskapliga definitionen av micropenis är med en längd under 2.5 cm: http://en.wikipedia.org/wiki/Micro_penis

ah...så det var så lite...trodde det var under 5....men som sagt... definition är ju fortfarande intressant...(förövrigt tror jag att en kille jag gick i samma klass med hade micropenis...hahahahaha....hahahahahahahahahaha..)
Citera
2008-04-19, 13:04
Medlem
Cathedrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElakDvärg
ah...så det var så lite...trodde det var under 5....men som sagt... definition är ju fortfarande intressant...(förövrigt tror jag att en kille jag gick i samma klass med hade micropenis...hahahahaha....hahahahahahahahahaha..)
I princip är det fysiskt omöjligt att genomföra ett samlag med en så liten penis. (kan jag tänka mig iallafall). Tror knappast att en kill med micropenis skulle ha några andra föreställningar (elelr bli sårad) om han blir nobbad av en tjej.

Däremot, säg med en längd typ 11-14 kan det ju vara jobbigt. Men jag är inte tjej, så jag kan inte svara på den frågan.
Citera
2008-04-19, 13:08
Medlem
Cathedrals avatar
Däremot är det ju faktiskt intressant att nämna att människans penis är abnormalt stor jämfört med andra apdjur. Gorillan, t,ex, ett djur som är bra mycket större än människan, har en förhållandevis liten penis:
Citat:
Compared to other primates, even larger primates such as the gorilla, the male human genitalia are remarkably large. The human penis is both longer and thicker than that of any other primate both in absolute terms and in relative size compared with the rest of the body.
http://en.wikipedia.org/wiki/Penis_size#Erect_length

Människans penis är egentligen (över lag) mycket större än vad den behöver vara för att kunna genomföra samlag och föröka sig. Frågan är då varför den är så stor? Kanske är det för att kvinnor genom årtusenden har föredragit stora penisar (som tecken på virilitet och styrka, saker som är bra för avkommans chanser för överlevnad) och genom det naturliga urvalet har penisen blivit allt större?
Citera
2008-04-19, 13:19
Medlem
PiLLerILLers avatar
Samlag lär ju inte ens fungera. Pettingvarianten funkar nog bättre. Förhopningsvis är tungan hans inte lika dvärgväxt och att ge en avsugning utan att bli trött i käken låter rätt trevligt.
Citera
2008-04-19, 13:26
Medlem
Cathedrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Samlag lär ju inte ens fungera. Pettingvarianten funkar nog bättre. Förhopningsvis är tungan hans inte lika dvärgväxt och att ge en avsugning utan att bli trött i käken låter rätt trevligt.
Enligt studier är medellängden ca 15 cm. Således borde samlag fungera även för dem som har något mindre, säg 11-14 cm. Det är fullt möjligt att genomföra ett samlag med den längden. Det som däremot kanske ska diskuteras är hur en tjej i dn situationen reagerar, om hon anser att det inte är värt att ens försöka, om hon reagerar med bestörtning etc? Om hon helt enkelt nekar sex enbart på grund av penisens storlek, trots att det är fullt möjligt att ha sex?
Citera
2008-04-19, 13:34
Medlem
Maxieboys avatar
Vad ar man for toffel om man later tjejen nobba en for att hon inte tycker man har tillrakligt stor snorre? Nej, da ska man visa slynan att hon ska ta vad som erbjuds och knulla henne anda.. Hihi
Citera
2008-04-19, 13:34
Medlem
jandis avatar
jag tänker såhär:
jag brukar frösöka bilda mig en uppfattning om storleken innan kläderna åker av, är det nån som verkar sjukt osmidig och/eller dålig i sängen så säger jag väl att jag intte är sugen eller inte vill eller nåt. men verkar han nice så kan man väl ligga ändå, han kanske är skitgrym liksom.
fast samtidigt så... alltså, är den en spinkis så tycker jag det är rätt osoft.
äh, jag vet inte. jag har iaf aldrig varit med om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in