2008-04-24, 11:55
Medlem
MajkenMajkens avatar
[quote=symbolisten]
Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken

Men det kanske kan vara kul att se en mindre snopp växa sig större under oral behandling än en hästkuk som redan är stor och grov??

Jag tror att svenska kvinnor (ofta) inte vågar rucka på sina invanda roller och sex-värderingar av rädsla för att avvika från den norm som är så behaglig om än enahanda. Kanske är det så att gnällandet över dessa dåligt utrustade karlar är något som ger umgångeskretsen ett samlande (och betryggande) samtalsämne?

Ve och fasa om en tjej skulle upptäcka att hon faktiskt tänder på en dåligt utrustad killes snopp, och hon uppskattar att för en gångs vara den drivande (roll-mässigt) och inte den passiva (fina) flickan.

Jag har svårt att tala för andra kvinnor men kan ju försöka förmedla mina egna tankar...

För mig handlar det inte om att jag inte vågar rucka på invanda roller. Jag har inte problem med själva modet, eller att anses vara avvikande.

Men när det gäller vad man gillar och tänder på så finns det ju ett ganska komplicerat samspel mellan sociala konstruktioner av sexualitet och fysiologiska reaktioner. Jag har någonstans lärt mig att tända på den typ av sex som du beskriver där även det som kan beskrivas vara något mer kinky ligger inom ramarna (typ dominans från killens sida och sådant). De inlärda preferenserna ligger till grund för att jag tänder på ett rent fysiologiskt plan.

Jag försvarar alltså inte det här och säger inte att det är bra eller idealt på nåt sätt. Men jag tror inte att det går att ändra på bara för att man vill eller vågar. Jag är inte på något sätt rädd för att tända på "dåligt utrustade" killar eller på sex som går utanför en viss ram. Jag vet bara inte riktigt hur... Och möjligen inte, ärligt talat, om jag vill. Jag njuter ju av det sex jag har. Varför ändra på ett vinnande koncept? Haha. Nejdå jag är inte helt allvarlig. Nya upplevelser och influenser gör ju att man kan ändra inriktning. Man kan ju träffa värsta killen som gör en skitkåt men har annorlunda preferenser än vad man tidigare är van vid. Och då är det väl oftast lätt som en plätt att tänka nytt. Detta gäller även för de som inte är lyckliga bärare av en 16-plussare.

Men jag försvinner lite från småpittandet här... Och lunchen skriker efter att bli uppäten. Jag som hade mer att säga. Well. det hinns väl med.
Citera
2008-04-24, 11:59
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symbolisten
PiLLerILLer jag tycker att du ska slänga av dig papperspåsen. Upp med hakan och var stolt över att du uppenbarligen är en toppentjej som inte fixerar dig vid skitsaker som många av dina medsystrar gör.
Personligen tycker jag att du har jättevettiga åsikter och jag skulle då iaf bli glad om du raggade på mig .

Tack, du har själv visat dig var en av de klipskare som svarat i tråden.

Mitt trams om fulhet och papperspåse var givetvis bara en sarkasm riktad åt skribenten som skrev inlägget ovan mitt. Att enbart fula kvinnor skulle kunna finna intresse i män som inte ser ut som Schenkenberg och har ett organ som skulle få Siffredi att grina av avund, är ett helt obegripligt resonemang. Gillar man sex, och framförallt den man har sex med, finns det ingen situation som inte går att lösa till det bästa för bägge parter.
Citera
2008-04-24, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Jag kollade det, helvete vad många det var som träffat på mikropenisar. Låter ju sjukt att så många killar har en penis på 2 centimeter/smal som en penna.

Tror dom överdriver lite för att storyn ska bli bättre/roligare.

Vart kan jag hitta detta?
Citera
2008-04-24, 17:36
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stendood?
Vart kan jag hitta detta?

Logga in på familjeliv och sök på sexminne eller nåt liknande. Vissa trådar syns inte eftersom dom blir inaktiva efter 30 dagar, men länkar finns i de andra trådarna.
Citera
2008-04-24, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiaMia78
Det är ju onekligen många storlekstrådar här på Flashback, och det verkar inte finnas något så kränkande för en kille som att bli nobbad p g a storleken.

Låt säga att man raggat upp någon, och när kläderna åker av visar det sig att han har en kuk modell mikro. Det kanske inte känns så jättekul då, men vad är värst?

1. Ha typ en kvart dålig sex.
2. Kränka killens självkänsla totalt, och kanske få honom att må dåligt i åratal efteråt.

Så, tjejer som förnedrar killar och skickar hem dem p g a klen utrustning..hur tänker ni eg??
satsa inte på krogsex, det finns annat här i livet.
Citera
2008-04-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Jag kollade det, helvete vad många det var som träffat på mikropenisar. Låter ju sjukt att så många killar har en penis på 2 centimeter/smal som en penna.

Tror dom överdriver lite för att storyn ska bli bättre/roligare.

Mycket mojligt. A andra sidan har val dessa tjejer haft sex med >25 killar sa nagon gang borde de val ha stott pa en riktigt liten (kanske inte 2 cm dock).
Citera
2008-04-24, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Jag skulle inte nobba en snorre vilken det gick att genomföra ett samlag med. Har en kille kommit så långt som i säng med mig har han garanterat andra kvaliteter än en stor kuk. Dock pratades det om micropittar runt 3-5cm i inläggen ovanför mitt och jag har svårt att föreställa mig att samlag vore genomförbart med en kvinna, förutsatt att hon inte amputerat benen vid ljumsken.

Du behöver inte amputeras, kanske lite träning?
Citera
2008-04-25, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Tack, du har själv visat dig var en av de klipskare som svarat i tråden.

Mitt trams om fulhet och papperspåse var givetvis bara en sarkasm riktad åt skribenten som skrev inlägget ovan mitt. Att enbart fula kvinnor skulle kunna finna intresse i män som inte ser ut som Schenkenberg och har ett organ som skulle få Siffredi att grina av avund, är ett helt obegripligt resonemang. Gillar man sex, och framförallt den man har sex med, finns det ingen situation som inte går att lösa till det bästa för bägge parter.

Svar: Jag håller med fullständigt!
Citera
2008-04-25, 09:56
Medlem
Nedomanskys avatar
Så här ligger det till:

De kvinnor som nekat sex pga för liten kuk är de kvinnor som blir nekade sex pga för stor o slapp fitta!!

Sug på den ni glappfittor!!
Citera
2008-04-25, 13:07
Medlem
Fargoths avatar
Jag har blivit nekad för att jag var för stor
Citera
2008-04-25, 14:03
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Så här ligger det till:

De kvinnor som nekat sex pga för liten kuk är de kvinnor som blir nekade sex pga för stor o slapp fitta!!

Sug på den ni glappfittor!!

Din bristande intelligens och fixering vid att tala om slappa fittor skiner i varannan tråd i det här forumet. Du förtjänar en medalj för dina nivåhöjande kommentarer och för att du tillför forumet så otroligt mycket. Tack för att du finns.
Citera
2008-04-25, 15:15
Medlem
Kexars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fargoth
Jag har blivit nekad för att jag var för stor

Spotta tjejen i ansiktet och känn dig som en porrstjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in