2008-04-18, 22:39
Medlem
rogga9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ascendenten
Du är uppenbarligen inte feminist! Det borde betyda att du inte är ful... Men... off topic kan jag säga att när du flyttar från Sverige så kommer garanterat den genomsnittliga intelligensnivån att stiga i Sverige!

Män är ingen ras...

För alla ickefeminister är korkade, eller? Varken Einsten eller Newton var feminister vad jag vet, var de också korkade alltså? Om man är feminist eller inte har inget med intelligens att göra, snarare så att de som inte är feminister i Sverige vågar tänka fritt mot PK-strömmen. Visst finns det smarta feminister också, men de flesta är feminister för de har tutats i att det är viktigt. Du verkar till exempel inte direkt tillhöra intelligensreserven, antagligen är du ful också. Exempel på din desillusionering är åsikterna om slampstämple. Du svarade inte på frågan, hur kan det vara en viktig fråga att tjejer ska få knulla runt lika mycket som killar? Hur fan kan något så jävla trivialt bli viktigt?

Vidare så har faktumet att män inte är någon ras inget med saken att göra. Vill man införa mansskatt är man manshatare, vill man införa invandrarskatt är man invandrarhatare och alltså rasist.
Senast redigerad av rogga9 2008-04-18 kl. 22:41.
Citera
2008-04-18, 22:40
Bannlyst
Har någon redan sagt "feminister har fått för lite kuk"? Annars säger jag det.
Citera
2008-04-18, 22:41
Medlem
Förbannads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Känns ju som ett svagt argument för varför de i regel är fula
Citera
2008-04-18, 22:42
Medlem
rogga9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag

Jag snuddade vid det, men ingen sa det rakt ut förrän du. Tack!
Citera
2008-04-18, 22:43
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ascendenten
Förlåt en stilla undran. Men var ditt ex en ful feminist?

Hennes beteende tyder på att hon inte var feminist i alla fall!

Nej, hon var helt enkelt en snygg tjej utan arbetsmoral

Molson Canadian: Nu ska du inte påstå att amerikanare är ointelligenta, jag ska dit i sommar och få det bekräftat personligen
Citera
2008-04-18, 22:43
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rogga9
För alla ickefeminister är korkade, eller? Varken Einsten eller Newton var feminister vad jag vet, var de också korkade alltså? Om man är feminist eller inte har inget med intelligens att göra, snarare så att de som inte är feminister i Sverige vågar tänka fritt mot PK-strömmen. Visst finns det smarta feminister också, men de flesta är feminister för de har tutats i att det är viktigt. Du verkar till exempel inte direkt tillhöra intelligensreserven, antagligen är du ful också. Exempel på din desillusionering är åsikterna om slampstämple. Du svarade inte på frågan, hur kan det vara en viktig fråga att tjejer ska få knulla runt lika mycket som killar? Hur fan kan något så jävla trivialt bli viktigt?

Vidare så har faktumet att män inte är någon ras inget med saken att göra. Vill man införa mansskatt är man manshatare, vill man införa invandrarskatt är man invandrarhatare och alltså rasist.

Jag tror inte att din lågbegåvning har att göra med att du inte är feminist. Jag tror att det finns helt andra orsaker till det.
Citera
2008-04-18, 22:50
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Nej, hon var helt enkelt en snygg tjej utan arbetsmoral

Molson Canadian: Nu ska du inte påstå att amerikanare är ointelligenta, jag ska dit i sommar och få det bekräftat personligen

Haha... jag håller mig ju till den kanadensiska sidan i fajten mellan Kanada och USA.

Så klart att det existerar amerikaner som inte är ointelligenta. Jag känner flera stycken. Gemensamt för dem är att de har rest utanför sin egen världsdel - flera gånger till och med - samt är demokrater.

Den "omanliga" navy sealen visade sig dock vara republikan, och där går gränsen.
Citera
2008-04-18, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rogga9

Det finns många intelligenta människor som kan framföra sina åsikter och argumentera på ett vettigt sätt, även om de är antifeminister. Du tillhör inte den skaran.

Du fattar uppenbarligen inte logiken i att det är en viktig jämställdhetsfråga att tjejer skall kunna knulla runt på samma sätt som killar utan att bli kallade för horor!

Det betyder självklart inte att världsvälten är oviktig i sammahanget.
Citera
2008-04-18, 23:04
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Haha... jag håller mig ju till den kanadensiska sidan i fajten mellan Kanada och USA.

Så klart att det existerar amerikaner som inte är ointelligenta. Jag känner flera stycken. Gemensamt för dem är att de har rest utanför sin egen världsdel - flera gånger till och med - samt är demokrater.

Den "omanliga" navy sealen visade sig dock vara republikan, och där går gränsen.

Efter att ha sett Trailer Park Boys så måste jag säga att det finns grymt sköna kanadensare

Hmm... var det inte republikanerna som var drivande i kvinnorättsfrågorna som rösträtt osv? Nu är jag inte speciellt insatt i amerikansk politik, men att dumpa någon bara för att han är republikan låter lite väl hårt
Citera
2008-04-18, 23:11
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomenvisst84
Efter att ha sett Trailer Park Boys så måste jag säga att det finns grymt sköna kanadensare

Hmm... var det inte republikanerna som var drivande i kvinnorättsfrågorna som rösträtt osv? Nu är jag inte speciellt insatt i amerikansk politik, men att dumpa någon bara för att han är republikan låter lite väl hårt

Haha... det var lite mer to it än så.

Apropå Trailer Park Boys, finns det en gratistidningutdelare (24 Hours) i Vancouver som ser ut precis som Bubbles. Han brukar stå vid Robson & Thurlow, om du tar dig dit av någon anledning.

Nu tror jag att vi måste bli mer on topic om vi inte ska bli utslängda.
Citera
2008-04-18, 23:21
Medlem
jomenvisst84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Haha... det var lite mer to it än så.

Apropå Trailer Park Boys, finns det en gratistidningutdelare (24 Hours) i Vancouver som ser ut precis som Bubbles. Han brukar stå vid Robson & Thurlow, om du tar dig dit av någon anledning.

Nu tror jag att vi måste bli mer on topic om vi inte ska bli utslängda.

Hehe, skulle jag snubbla norröver under USA-touren blir det lätt en koll på Bubbles-kopian

Har inget mer ontopic så jag får nog lämna tråden nu
Citera
2008-04-18, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Förbannad
Känns ju som ett svagt argument för varför de i regel är fula

Ful = lite kuk. Väldigt slagkraftigt om du frågar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in