Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-09-25, 01:40
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABC.
Jag har inte så bra koll på Youtube, men man måste alltså ha sitt riktiga för- och efternamn numera? Var väl inte så förut? Hur kan man komma runt det? Ha ett "smurfnamn"? Inget annat sätt?

Länge sedan jag reggade mitt konto men antar att man inte behöver skicka in en kopia på sin legitimation, så det är väl bara att skriva in något fejk?
Citera
2016-09-25, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Fler som har problem med nya reklamerna som inte stoppas av adblocker?

Får reklam på varje video, nu sitter jag med en reklam på 2:49 minuter som inte går att stoppa...
Är detta på mobil? Jag har som vanligt inga som helst problem med reklam på YouTube med datorn iaf.
Opera+ABP.

På mobilen får jag dom korta reklamsnuttarna då och då. Använder ingen app där som stoppar reklma heller. 2:49 lång reklam som ej kan stoppas låter osannolikt.
Citera
2016-09-25, 21:37
Medlem
För ett par år sedan fick jag ett av mina konton deletat. Och då menar jag deletat, borta, Klickade jag på en länk till ett klipp på det kontot kom meddelandet "This user has been removed".

Sopade rent datorn igår och skulle logga in på YouTube, och av misstag skrev jag in uppgifterna till det deletade kontot. Då kommer det upp att kontot har begränsats och att jag saknar tillgång till det. Då fyllde jag i mitt telenr och vips, kontot "aktiverades".

Jag blev raderat pga ett eller flera copyright claims. Jag undrar vad som kan ha hänt, och vad som händer nu. Man kan väl inte ta tillbaka ett copyright claim?
Citera
2016-09-30, 20:56
Medlem
Headwiress avatar
Använder firefox och helt plötsligt så har det börjat tagit typ 15 sekunder för en video tills den börjar spela från dess att jag klickat på videon. Har testat att avinstallera och installera samt tömt historik. Fan är det för fel? Fungerar bra i andra webläsare.
Citera
2016-10-05, 23:17
Medlem
cerealtubemans avatar
Hur går man tillväga för att texta en video?
Citera
2016-10-06, 16:42
Medlem
Chugis avatar
Är det bara för mig eller är mer eller mindre alla videor under "Populära" från Japan? Är det någon bugg eller är det något script som någon japan kör eller?
Citera
2016-10-21, 23:24
Medlem
NickSonnys avatar
Det tar lång tid (>5 sekunder) för YT-videos att ladda när jag är inloggad. Är jag inte inloggad går det på max en sekund. Är det pga adblock eller är det pga kontot som jag loggar in med?
Citera
2016-10-29, 11:37
Medlem
Kan jag livestream till youtube via min gopro hero 3 i HD?

Livestreamar direkt såhär nu

https://live4.io/stream/10154108867829353/f2f556f5-6461-4b68-9730-34fe1f4687b0/?story=tell

Via en app live4 men med dålig kvalitet
Citera
2016-11-09, 00:18
Medlem
7.3s avatar
"Det gick inte att publicera kommentaren" står det.

Varför står det så?
Citera
2016-11-09, 20:29
Medlem
lugnbaralugns avatar
Nån som vet hur jag förvandlar en liten musiksnutt till en ringsignal från Youtube?

Har Samsung 7edge om de spelar roll!

Tack på förhand
Citera
2016-11-13, 14:24
Medlem
DirtyNorths avatar
Är det olagligt att ta serier från tex SVT och ladda upp på Youtube?
Sett några som tar tex Veckans Brott och laddar upp.

Om det är ett brott, läggs det ner tid på att försöka få reda på vem som laddat upp?
Citera
2016-11-13, 15:07
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Är det olagligt att ta serier från tex SVT och ladda upp på Youtube?
Sett några som tar tex Veckans Brott och laddar upp.

Om det är ett brott, läggs det ner tid på att försöka få reda på vem som laddat upp?

Tänkte du ladda upp ett helt avsnitt eller bara någon bra/rolig del av en serier? Sen tror jag inte dom lägger ner någon tid på att leta reda på dig. Men om tillräckligt många reporta dig lär inte klippet tas bort för copyright? Vet inte riktigt hur det funkar då jag aldrig lägger upp något klipp själv. Men skulle tippa på att det är något sånt det går till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in